بینگ چت چیست؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بینگ چت چیست؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید
همراه ما باشید

مایکروسافت برای انتشار به‌روزرسانی‌ها در جریان بوده است. به صورت هفتگی، اگر نه بیشتر، بینگ چت به‌روزرسانی‌های راحت دریافت می‌کند. جدیدترین دسته منتهی به مایکروسافت بیلد حذف شد.

در نسخه 18 جولای، مایکروسافت راه حل سازمانی Bing Chat خود را منتشر کرد و ربات چت را برای پذیرش ورودی های متن و تصویر به روز کرد.

در نسخه دوم ژوئن، مایکروسافت محدودیت Bing Chat را به 30 نوبت در هر چت و 300 چت در روز افزایش داد. پشتیبانی از Bing Image Creator نیز به همه حالت‌ها گسترش یافت و درخواست‌های سفر برای ارائه نتایج بصری بیشتر بهینه شدند.

همچنین: ChatGPT vs Bing Chat در مقابل Google Bard: بهترین چت ربات هوش مصنوعی کدام است؟

در نسخه 22 می، بینگ چت چندین ویژگی مورد انتظار را دریافت کرد، از جمله تاریخچه چت و دیگر محدودیتی برای چت یا نوبت نداشت.

سایر زنگ‌ها و سوت‌ها شامل جلوه‌های بصری بهتر در پاسخ‌ها، ویدیوها در پاسخ‌ها، بهبود پیشنهاد خودکار، پاسخ‌های بهینه‌شده برای دستور العمل‌ها و بهبود حریم خصوصی در نوار کناری Edge بود.

قبل از انتشار، مایکروسافت ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را برای برنامه‌های Bing، Swiftkey، Skype و Edge اعلام کرد. نکته برجسته این موج از به روز رسانی ها، ویجت Bing Chat بود که به شما امکان می دهد از صفحه اصلی گوشی هوشمند خود به چت بینگ دسترسی داشته باشید.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yULpZE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *