ادغام Google Gmailify برای بسیاری از کاربران شکسته شده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی ادغام Google Gmailify برای بسیاری از کاربران شکسته شده است
همراه ما باشید

Gmailify گوگل از زمانی که در سال 2016 معرفی شد، ابزاری مفید برای کاربرانی بوده است که می‌خواهند از محافظت از هرزنامه، مرتب‌سازی خودکار ایمیل‌ها، و جستجوی سریع‌تر بدون تغییر به حساب Google استفاده کنند. با این حال، گزارش شده است که این ادغام با برخی اختلالات عمده مواجه است که منجر به مشکلات همگام سازی و ناراحتی برای افراد بی شماری می شود.

گزارش‌های مربوط به این مشکل ابتدا در انجمن‌های مختلف پشتیبانی Reddit و Google منتشر شد، جایی که کاربران مشکلات Gmailify را برجسته کردند. و اگرچه کاربران بسیاری از مشکلات را گزارش کردند، به نظر می‌رسد نگرانی اصلی عدم همگام‌سازی به موقع است، زیرا بسیاری از آنها با تأخیر قابل توجهی بین حساب‌های ایمیل خود و Gmail مواجه می‌شوند.

من سال‌هاست که حساب یاهو خود را از طریق Gmailify با Gmail مرتبط کرده‌ام، و در یک هفته گذشته ایمیل‌ها فقط یک بار در روز همگام‌سازی می‌شوند. یکی از کاربران Reddit گفت: من سعی کردم اکانت یاهو خود را حذف و دوباره اضافه کنم، سعی کردم به صورت دستی روی دکمه “اکنون چک ایمیل” کلیک کنم و هیچ اتفاقی نمی افتد.

علاوه بر این، بر اساس گزارش‌های متعدد از کاربران آسیب‌دیده، تلاش برای برقراری مجدد پیوند بین حساب‌ها تنها یک اصلاح موقت بود و این مشکل همچنان پابرجا بود.

پاسخ گوگل

پس از دریافت صدها گزارش در انجمن‌های پشتیبانی گوگل، یک کارشناس محصول این اشکال را تأیید کرد و تأیید کرد که این یک “مشکل شناخته شده” است و شرکت قبلاً در حال کار بر روی رفع آن است. و اگرچه این تأییدیه باعث آرامش کاربران آسیب‌دیده شد، اکنون شش روز از تشدید این مشکل می‌گذرد و هیچ به‌روزرسانی دیگری از سوی تیم Google وجود ندارد.

در پاسخ کارشناس محصولات گوگل آمده است: «من این موضوع را به تشدید اضافه کردم و به محض دریافت آن از تیم مربوطه، به‌روزرسانی را ارسال خواهم کرد.

علاوه بر این، عدم شفافیت مشهود است زیرا این شرکت این مشکل را در داشبورد وضعیت Google Workspace، که پلت فرمی برای بررسی اختلالات یا مشکلات جاری سرویس است، فهرست نکرده است.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oUaQjz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *