اکنون می توانید برنامه های Android را در Chromebook خود پخش جریانی کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی اکنون می توانید برنامه های Android را در Chromebook خود پخش جریانی کنید
همراه ما باشید

مردم بیش از یک سال است که منتظر قابلیت پخش برنامه های اندرویدی خود در Chromebook خود هستند. به گفته Engadget، اکنون، انتظار به پایان می رسد، زیرا پخش برنامه برای ChromeOS اکنون از مرحله آزمایش بتا خارج شده است. با این حال، فعلاً مقداری شکاف وجود دارد.

سال گذشته در جریان نمایشگاه CES، گوگل ما را با پخش برنامه برای ChromeOS معرفی کرد. این قابلیتی است که به شما امکان می دهد یک برنامه را مستقیماً از تلفن Android خود به Chromebook خود پخش کنید.

وقتی از این ویژگی استفاده می کنید، برنامه را در سمت راست صفحه نمایش خود خواهید دید. می‌توانید مستقیماً در Chromebook خود با برنامه تعامل داشته باشید، بنابراین برای تعامل با آن نیازی به بیدار کردن تلفن خود ندارید. همچنین، این به شما اکثریت انبوه عملکرد برنامه را می دهد. می توانید از برنامه استفاده کنید و در صورت نیاز به برنامه های دیگر بروید. برای مثال، اگر در Threads هستید و انتخاب می‌کنید که پیوندی را در Chrome باز کنید، به‌طور یکپارچه به Chrome هدایت می‌شود تا بتوانید از آن استفاده کنید.

کارهایی که می توانید انجام دهید بدیهی است. اینها عملکردهایی هستند که برای عملکرد به سخت افزار گوشی نیاز دارند. بنابراین، انتظار نداشته باشید که از برنامه دوربین یا چیزی مانند اسنپ چت استفاده کنید.

نکته جالب در مورد این ویژگی این است که لازم نیست ابتدا برنامه را روی گوشی خود باز کنید. وقتی برنامه را در Chromebook خود باز می کنید، به طور خودکار در تلفن شما در پس زمینه باز می شود. فقط بدانید که اگر برنامه را روی گوشی خود ببندید، در Chromebook شما بسته می شود. همچنین، اگر برنامه را در تلفن خود به پیش‌زمینه بیاورید، در Chromebook بسته می‌شود.

می‌توانید برنامه‌ها را در Chromebook خود پخش جریانی کنید، اما هنوز محدود است

بنابراین، این یک قابلیت سرگرم کننده است، اما هنوز جدید است، بنابراین محدودیت هایی وجود دارد. در حال حاضر، گوشی های زیادی وجود ندارند که با این قابلیت سازگار باشند. در حال حاضر، فقط می‌توانید از این ویژگی در Pixel 4a یا جدیدتر استفاده کنید. همچنین، می‌توانید آن را فقط با Xiaomi 12T، 12T Pro، 13 و 13 Pro استفاده کنید.

در مورد کروم بوک، گوگل مدل یا شرکتی را مشخص نکرده است. فقط باید آخرین نسخه پایدار ChromeOS M115 را اجرا کند. مطمئن شوید که Chromebook شما به روز است.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VyYmZl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *