نحوه استفاده از Bing Chat (و تفاوت آن با ChatGPT)

زمان مطالعه: 9 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه استفاده از Bing Chat (و تفاوت آن با ChatGPT)
همراه ما باشید

نحوه استفاده از بینگ جدید

ماریا دیاز/مجله هشت پیک

از زمانی که OpenAI پاییز گذشته ChatGPT را راه اندازی کرد، مایکروسافت به یکی از بزرگترین سرمایه گذاران این شرکت تبدیل شده است. با این حال، مایکروسافت به جای سرمایه گذاری در چت ربات محبوب، از این سرمایه گذاری ها برای تقویت موتور جستجوی خود، بینگ، با هوش مصنوعی مولد استفاده کرد.

همچنین: WormGPT: آنچه درباره پسر عموی مخرب ChatGPT باید بدانید

بینگ به جای اینکه موتور جستجوی دوم برای محبوب‌تر گوگل باشد، به یک ربات گفتگوی مبتنی بر هوش مصنوعی تبدیل شده است – اگرچه گزینه استفاده از قالب جستجوی سنتی همچنان باقی است. کاربران می توانند به Bing رفته و تا آنجا که می توانند با ChatGPT از آن سوال بپرسند و حتی تصاویر را آپلود کرده و تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را درخواست کنند.

بینگ چت که اغلب به عنوان «بینگ جدید» یا «بینگ چتGPT» شناخته می‌شود، تفاوت زیادی با رقیب محبوب‌تر خود دارد. در زیر نحوه استفاده از بینگ چت و راه‌های مختلف دسترسی به آن را بررسی خواهیم کرد.

نحوه استفاده از بینگ چت

https://www.youtube.com/watch?v=GLXWPfnumiY

آنچه شما نیاز دارید: برای شروع کار با بینگ جدید باید از Microsoft Edge استفاده کنید. مایکروسافت قبلاً برای دسترسی به ویژگی چت نیاز به یک حساب کاربری داشت، اما اکنون می‌توانید مکالمات کوتاه‌تری بدون ورود به سیستم داشته باشید.

برای دسترسی به چت بینگ، مرورگر وب مایکروسافت اج را باز کنید. اگر Edge ندارید، می توانید آن را برای ویندوز، مک و لینوکس دانلود کنید. همچنین در موبایل برای اندروید و آی او اس در دسترس است.

هنگامی که Microsoft Edge را باز کردید، به Bing.com بروید و چند گزینه برای دسترسی به Bing Chat خواهید داشت. می توانید هر دو کلیک کنید چت کنید در بالای صفحه، روی نشان‌واره Bing در نوار کناری سمت راست کلیک کنید، یا در صورت موجود بودن، روی آن کلیک کنید آن را امتحان کنید یا بیشتر بدانید درست زیر نوار جستجو

همچنین: بر اساس یک مطالعه، GPT-4 در طول زمان به طور قابل توجهی احمقانه تر می شود

وقتی به مایکروسافت بینگ دسترسی دارید، می‌توانید انتخاب کنید که از قالب‌های جستجو یا چت برای درخواست‌های خود استفاده کنید.

بینگ چت همیشه از نوار کناری Edge قابل دسترسی است، مهم نیست در چه وب سایتی هستید.

Bing.com و چت را انتخاب کنید

وب‌سایت بینگ یک گزینه «چت» در بالا سمت چپ خواهد داشت. Edge همچنین دارای Bing داخلی در نوار کناری سمت راست است.

اسکرین شات توسط ماریا دیاز/مجله هشت پیک

اگرچه اگر وارد حساب کاربری مایکروسافت نشده باشید، می توانید به چت ربات Bing AI دسترسی داشته باشید، فقط به پنج پاسخ در هر مکالمه محدود خواهید شد. اگر می‌خواهید مکالمه طولانی‌تری با حداکثر 30 پاسخ از Bing داشته باشید، باید وارد حساب مایکروسافت خود شوید.

همچنین: هوش مصنوعی و برنامه های کاربردی پیشرفته زیرساخت های فناوری فعلی را تحت فشار قرار می دهند

یک حساب مایکروسافت می‌تواند آدرس ایمیل و رمز عبور .com یا hotmail.com یا اطلاعات ورود به سیستمی باشد که برای سرویس‌های Microsoft مانند Office، OneDrive یا Xbox استفاده می‌کنید.

می توانید با استفاده از هر آدرس ایمیل، جیمیل و یاهو، یک حساب مایکروسافت ایجاد کنید! مشمول.

وارد مایکروسافت شوید

اسکرین شات توسط ماریا دیاز/مجله هشت پیک

جستجوی بینگ

هر زمان که جستجوی Bing را انجام می‌دهید، می‌توانید با کلیک کردن روی گزینه زیر نوار جستجو به چت بروید.

اسکرین شات توسط ماریا دیاز/مجله هشت پیک

چت بینگ مایکروسافت با هوش مصنوعی کمی با ChatGPT، محبوب ترین چت ربات هوش مصنوعی متفاوت است. در حالی که درخواست‌ها را به طور مشابه در مکالمات وارد می‌کنید، فرمت پاسخ‌ها، سبک مکالمه و رابط هوش مصنوعی Bing همگی بسیار متفاوت هستند.

همچنین: شش مهارتی که برای تبدیل شدن به یک مهندس سریع هوش مصنوعی نیاز دارید

در اینجا یک تفکیک وجود دارد که به شما کمک می کند تا با پنجره گپ جدید Bing آشنا شوید:

  • ناحیه متن: در پایین صفحه یک ناحیه متنی وجود دارد که می‌توانید درخواست‌ها و سؤالات خود را برای چت بینگ وارد کنید.
  • اضافه کردن یک تصویر: مایکروسافت اخیراً این قابلیت را برای کاربران اضافه کرده است که بتوانند عکسی را برای بینگ آپلود کنند تا با استفاده از هوش مصنوعی پردازش شود، دقیقاً مانند لنز Google. با کلیک بر روی این دکمه می توانید یک تصویر اضافه کنید.
  • با بینگ صحبت کنید: اگر ترجیح می‌دهید از میکروفون دستگاهتان به جای صفحه‌کلید برای دادن درخواست‌های خود به Bing استفاده کنید، می‌توانید میکروفون را در قسمت متن انتخاب کنید تا با ربات چت هوش مصنوعی صحبت کنید.
  • موضوع جدید: وقتی روی موضوع جدید کلیک می‌کنید، بینگ مکالمه قبلی را حذف می‌کند و از شما می‌خواهد به یک موضوع جدید بروید.
  • منابع: بینگ به عنوان یک موتور جستجوی محاوره‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی عمل می‌کند، و اگرچه مانند یک موتور جستجو پاسخ‌ها را در قالب فهرست به شما نمی‌دهد، اما بیشتر پاسخ‌های خود را از وب جمع‌آوری می‌کند. هنگامی که به یک درخواست پاسخ دریافت می کنید، Bing همچنین منابع و پیوندهایی را در زیر حباب پیام فهرست می کند.
  • سوالات پیشنهادی بعدی: پس از دریافت پاسخ از مایکروسافت بینگ، پیشنهاداتی برای سؤالات بعدی ارائه می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید. برای مثال، اگر از بینگ بپرسید: “آسمان چه رنگی است؟” ممکن است سؤالات بعدی را مطرح کند: “آیا آسمان در سیارات دیگر آبی است؟” یا “آلودگی چگونه بر رنگ آسمان تاثیر می گذارد؟”
  • جستجو یا چت: سمت چپ بالای صفحه به شما امکان می دهد بین نتایج جستجوی سنتی یا ربات چت هوش مصنوعی جابجا شوید. برای تغییر روی یکی یا دیگری کلیک کنید.
  • سبک مکالمه: بینگ چت به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که پاسخی شبیه به انسان به یک پرس و جو ارائه دهد تا یک موتور جستجو، بنابراین سه قالب برای پاسخ‌ها ارائه می‌کند – خلاقانه‌تر، متعادل‌تر و دقیق‌تر. هر یک از این قالب‌ها خود توصیفی هستند: انتخاب «خلاق‌تر» به شما پاسخ‌هایی می‌دهد که بدیع و تخیلی هستند و همچنین می‌توانند تصاویر تولید کنند. “متعادل تر” از نظر لحن شبیه به ChatGPT است، یک چت آموزنده و دوستانه با پاسخی شبیه انسان. و “دقیق تر” پاسخ های مختصر و مستقیمی را ارائه می دهد.
  • شمارنده سریع: هنگامی که Bing به درخواستی در یک مکالمه پاسخ می‌دهد، شماره‌ای را می‌بینید که به شما کمک می‌کند تعداد پاسخ‌هایی که دریافت کرده‌اید را حفظ کنید. حداکثر 30 پاسخ در هر مکالمه وجود دارد.
  • دکمه بازخورد: هنگام اسکن صفحه، به سرعت متوجه یک بازخورد دکمه در گوشه سمت راست پایین پنجره چت. این دکمه به کاربران امکان می‌دهد در مورد پیشنهادات یا چیزهایی که دوست دارند یا دوست ندارند، بازخورد خود را به مایکروسافت بینگ ارائه دهند، و همچنین می‌تواند یک اسکرین‌شات را درج کند.
  • حساب کاربری مایکروسافت: اطلاعات حساب شما در سمت راست بالای صفحه قابل دسترسی است.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا ChatGPT می تواند خنده دار باشد؟ ما آن را مورد آزمایش قرار دادیم.

بینگ چت

می بینید که بینگ گزینه های مختلفی را برای بهینه سازی مکالمه ارائه می دهد.

اسکرین شات توسط ماریا دیاز/مجله هشت پیک

سوالات متداول

بینگ چت چه کاری می تواند انجام دهد؟

مانند ChatGPT، Bing جدید مجهز به هوش مصنوعی می تواند متنی را به صورت مکالمه تولید کند، مقاله بنویسد، نامه بنویسد، محتوا را خلاصه کند، کد بنویسد و به سوالات پیچیده پاسخ دهد. اما برخلاف ChatGPT، Bing Chat به اینترنت دسترسی دارد و به آن اجازه می‌دهد تا در مورد رویدادهای جاری پاسخ‌های به‌روز ارائه دهد.

از طرف دیگر، نسخه رایگان ChatGPT فقط بر روی داده ها تا سال 2021 آموزش داده شده است، بنابراین نمی تواند پاسخ های مربوط به رویدادها و تحولات اخیر را ارائه دهد. این بدان معنی است که Bing می تواند به شما در مورد رویدادهایی که دیروز رخ داده است پاسخ دهد، در حالی که ChatGPT از چیزی که در سال گذشته رخ داده است اطلاعی ندارد.

همچنین: 7 نکته پیشرفته برای نوشتن سریع ChatGPT که باید بدانید

به غیر از دسترسی به اینترنت، بینگ همچنین می تواند از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر در پنجره چت استفاده کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از آن بخواهید یک تصویر ایجاد کند و آنچه را که دوست دارید عکس داشته باشد شرح دهد، و بلافاصله یک تصویر ایجاد می کند. همچنین می‌تواند تصاویری را که در چت آپلود می‌کنید پردازش کند تا اطلاعاتی درباره آنها به شما بگوید، مانند شناسایی گونه‌های گیاهی.

چگونه می توانم به چت بینگ دسترسی داشته باشم؟

چند راه برای دسترسی سریع به چت بینگ وجود دارد:

  • مرورگر مایکروسافت اج دسترسی آسانی به گپ جدید بینگ در نوار کناری سمت راست پنجره دارد.
  • کاربران می توانند با مراجعه به Bing.com به صفحه اصلی Bing رفته و با چت ربات جدید Bing AI چت کنند.
  • در حال دانلود نسخه برنامه تلفن همراه Bing در دستگاه شما.
  • همچنین می توانید از طریق مرورگر Edge از Bing در تلفن همراه استفاده کنید.

آیا Bing Chat در موجود است؟

بینگ چت در حال حاضر فقط در Microsoft Edge در دسترس است. برخی از برنامه‌های افزودنی شخص ثالث برای دسترسی به بینگ جدید از طریق Google Chrome هنوز به طور رسمی توسط مایکروسافت پشتیبانی نشده‌اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  WormGPT: آنچه درباره پسر عموی مخرب ChatGPT باید بدانید

آیا می توانید از بینگ جدید در تلفن همراه استفاده کنید؟

اگر مرورگر Edge را روی دستگاه تلفن همراه خود دارید، می‌توانید از جستجوی جدید Bing مبتنی بر هوش مصنوعی در حالت چت استفاده کنید، دقیقاً مانند رایانه‌تان. همچنین این گزینه وجود دارد که مرورگر Edge را پرش کنید و برنامه Microsoft Bing را از فروشگاه برنامه دستگاه خود دانلود کنید.

این برنامه خط مستقیمی را برای چت ربات Bing AI ارائه می‌کند، با مزایای عدم دسترسی به وب‌سایت زمانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید و ویجت‌هایی که می‌توانید به صفحه اصلی تلفن خود اضافه کنید.

همچنین: آیا می خواهید به چت بینگ در تلفن خود دسترسی سریع داشته باشید؟ این ویجت مفید را اضافه کنید

برنامه مایکروسافت بینگ و مرورگر اج از دیکته صوتی در تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند، بنابراین می‌توانید بدون تایپ کردن سؤالات خود را بپرسید.

آیا Bing از ChatGPT استفاده می کند؟

Bing از ChatGPT استفاده نمی کند، اما از GPT-4 برای گفتگو با کاربران خود استفاده می کند. Bing جدید تنها راه استفاده رایگان از GPT-4 در حال حاضر است و مایکروسافت ادعا می کند که ادغام با آخرین مدل زبان، Bing را قدرتمندتر و دقیق تر از ChatGPT می کند.

نسخه GPT 3.5 مدل زبان OpenAI به ChatGPT قدرت می دهد. هنگامی که GPT-4 از طریق نسخه به روز شده ChatGPT به طور گسترده در دسترس قرار گرفت، از طریق سرویس اشتراک OpenAI، ChatGPT Plus بود که ماهیانه 20 دلار هزینه دارد.

همچنین: چگونه (و چرا) در ChatGPT Plus مشترک شوید

GPT-4، آخرین مدل زبان بزرگ OpenAI، از طریق اشتراک ماهانه یا بینگ چت در دسترس است. دومی از GPT-4 استفاده می کند و بیشتر شبیه یک موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی در قالب مکالمه از ChatGPT عمل می کند.

آیا بینگ چت پاسخ های اشتباه می دهد؟

درست مانند ChatGPT و دیگر مدل‌های زبان بزرگ، بینگ چت جدید مجهز به هوش مصنوعی مستعد انتشار اطلاعات نادرست است. بیشتر خروجی‌هایی که بینگ به عنوان پاسخ ارائه می‌دهد از منابع آنلاین گرفته شده‌اند، و ما می‌دانیم که نمی‌توانیم هر چیزی را که آنلاین می‌خوانیم باور کنیم.

همچنین: FTC سازنده ChatGPT OpenAI را برای آسیب احتمالی به کاربران بررسی می کند. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید

به طور مشابه، استفاده از بینگ جدید در حالت چت می‌تواند پاسخ‌های بی‌معنی و غیرمرتبط با سؤال اصلی ایجاد کند که به عنوان توهم نیز شناخته می‌شود. مهم است که هنگام مکالمه با چت ربات های هوش مصنوعی اقدامات احتیاطی انجام دهید، مانند اینکه هرگز اطلاعات شخصی و خصوصی خود را به اشتراک نگذارید و هرگز برای اطلاعات پزشکی یا تهدید کننده زندگی به آن اعتماد نکنید.

آیا Bing Chat اکنون در دسترس است؟

بینگ چت جدید مبتنی بر هوش مصنوعی از زمان عرضه در اوایل سال جاری، تنها به صورت لیست انتظار در دسترس بود. مایکروسافت مدتی پیش دسترسی گسترده ای را به همه کاربران مایکروسافت اج، با یا بدون حساب معتبر، اعطا کرد.

همچنین: مدیر اجرایی Salesforce می‌گوید: «جهان در حال اتمام برنامه‌نویسان است».

گپ جدید بینگ در یک پیش‌نمایش باز است، بنابراین کاربران می‌توانند با رفتن به مرورگر وب Edge یا استفاده از برنامه موبایل بینگ آن را امتحان کنند.

بینگ چت چه تفاوتی با موتور جستجو دارد؟

در مقایسه با موتورهای جستجو، بزرگترین تفاوت بین چت بینگ و سایر چت ربات های هوش مصنوعی، لحن مکالمه در ارائه نتایج جستجو است، به لطف مدل زبان بزرگ که در پشت صحنه عمل می کند. قالب‌بندی هوشمندانه نتایج جستجو در پاسخ به یک سؤال خاص، یافتن چیزی را به صورت آنلاین برای هر کسی آسان‌تر می‌کند.

همچنین: Bard در مقابل ChatGPT: آیا Bard می تواند به شما در کدنویسی کمک کند؟

فراتر از قابلیت های جستجویی که موتور جستجوی استاندارد بینگ از قبل دارد، بینگ چت یک چت ربات هوش مصنوعی تمام عیار است و می تواند بسیاری از کارهایی را که ابزارهای مشابه می توانند انجام دهند، مانند ChatGPT، انجام دهد. برای مثال، Bing و ChatGPT هر دو می‌توانند متنی مانند مقاله یا شعر تولید کنند، کد بنویسند یا سؤالات پیچیده بپرسند و مکالمه‌ای را با سؤالات بعدی برگزار کنند.

آیا سازنده تصویر Bing وجود دارد؟

مایکروسافت همچنین Bing Image Creator را به عنوان بخشی از ابزارهای هوش مصنوعی مولد خود معرفی کرد. از طریق چت بینگ یا به تنهایی با رفتن به Bing.com/Create قابل دسترسی است.

همچنین: نحوه استفاده از Bing Image Creator (و چرا بهتر از DALL-E 2)

مایکروسافت از DALL-E، یک تولید کننده تصویر باهوش مصنوعی از OpenAI استفاده می کند. این به عنوان ابزاری برای مایکروسافت اج در داخل بینگ در دسترس است، زیرا کاربران می‌توانند به بینگ بخواهند به جای رفتن به یک وب‌سایت جداگانه، تصاویری را در یک چت موجود ایجاد کند.

آیا بینگ چت رایگان است؟

Bing جدید نه تنها کاملا رایگان است، بلکه بهترین راه برای پیش نمایش رایگان GPT-4 در حال حاضر است. می‌توانید از چت ربات Bing AI برای پرسیدن سؤال، دریافت کمک برای مشکل یا الهام گرفتن استفاده کنید، اما در هر تعامل به 300 سؤال محدود می‌شوید.

آیا مکالمات من با بینگ چت ذخیره شده است؟

مایکروسافت تاریخچه چت را از طریق یک سری به روز رسانی اخیر به چت بینگ اضافه کرد. اکنون در سمت راست پنجره چت قابل دسترسی است.

همچنین: این ویژگی جدید ChatGPT به معنای پاسخ های بهتر با کار کمتر است

اگر از Bing Chat با حساب مایکروسافت خود استفاده می کنید، تاریخچه جستجو بسته به تنظیمات شما در حساب ذخیره می شود تا درخواست های قبلی ذخیره شوند.

آیا لیست انتظار برای Bing جدید وجود دارد؟

مایکروسافت اخیراً اعلام کرده است که Bing جدید مجهز به هوش مصنوعی در پیش‌نمایش باز قرار دارد، بنابراین هر کاربری که با استفاده از Edge وارد حساب مایکروسافت خود شود، فوراً به آن دسترسی پیدا می‌کند. لیست انتظار برای دسترسی زودهنگام به این نسخه جدید Bing برای همه باز است.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jMSXUO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *