مک بوک ایر بعدی می تواند دینامیت در یک بسته کوچک باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

اپل مک بوک ایر درب 15 اینچی

رایان هاینز / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • یک روزنامه نگار پیشنهاد کرده است که اپل می تواند اولین مک با تراشه های M3 را در ماه اکتبر عرضه کند.
  • ما می توانستیم یک مک بوک ایر 13 اینچی، مک بوک پرو 13 اینچی و یک آی مک جدید را در روز ببینیم.

اپل مک بوک ایر 15 اینچی را در ماه ژوئن عرضه کرد و تراشه M2 و بسیاری دیگر را به میز عرضه کرد. اما اگر چیزی قدرتمندتر و در عین حال کمی کوچکتر می خواهید چه؟ خوب، به نظر می رسد که این شرکت در اواخر امسال گزینه ای برای شما خواهد داشت.

بلومبرگ مارک گورمن، روزنامه‌نگار در کتاب خود خاطرنشان کرد روشن کردن در خبرنامه آمده است که اپل در ماه اکتبر راه اندازی خواهد کرد که می تواند بر روی Mac متمرکز باشد. گورمن تخمین می‌زند که این راه‌اندازی می‌تواند اولین مک‌های مجهز به تراشه‌های M3 را ببیند و اضافه می‌کند که می‌توانیم مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی، آی‌مک جدید و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی را ببینیم.

این روزنامه‌نگار قبلاً ادعا کرده بود که خط تراشه M3 بر اساس فرآیند 3 نانومتری TSMC ساخته می‌شود که باید از نظر تئوری کارایی را بهبود بخشد. او همچنین در آن زمان اشاره کرد که یک نسخه از M3 که در مک بوک پرو آزمایش شده بود، دارای 12 هسته CPU (شش هسته بزرگ و شش کوچک)، 18 هسته گرافیکی و 36 گیگابایت رم بود. ما حدس می زنیم که این یک تراشه M3 Pro است و وانیلی M3 در مک بوک ایر جدید شاهد کاهش درجه بندی مانند هسته های CPU و GPU کمتر خواهد بود.

آیا صاحب مک بوک اپل هستید؟

0 رای

با این وجود، در بررسی 13 اینچی MacBook Air M2 ما فکر می کردیم که مدل فعلی یک خرید عالی بود. ما از طراحی، عملکرد سریع، عمر باتری طولانی و صفحه نمایش روشن قدردانی کردیم. در بیان این موضوع، ما از کند بودن SSD در مدل پایه، تعداد محدود پورت ها، نرخ تازه سازی 60 هرتز و عدم پشتیبانی از چند مانیتور ابراز تاسف کردیم. بنابراین امیدواریم اپل حداقل برخی از این شکایات را با مدل M3 برطرف کند.

این رویداد احتمالاً با معرفی سری آیفون 15 که احتمالاً در ماه سپتامبر برگزار می شود، انجام خواهد شد. ما انتظار داریم که بریدگی Dynamic Island در همه مدل‌ها، یک پورت USB-C برای اولین بار و یک دوربین پریسکوپ در مدل رده بالا وجود داشته باشد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xtqkuF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *