برادران وارنر دیسکاوری سرویس استریم «مکس» را راه اندازی کرد و HBO را کنار گذاشت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

HBO Max از ماه مه 2023 به سادگی به عنوان Max شناخته می شود، زیرا سرویس استریم Discovery+ را می بلعد. این تغییر یک سال پس از ادغام برادران وارنر با دیسکاوری و اعلام قصد ترکیب سرویس‌های استریم مربوطه انجام شد.

 

 

چرا HBO Max نام جدیدی پیدا می کند؟

برادران وارنر در سال های اخیر تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است.

در سال 2018 این شرکت توسط AT&T خریداری شد و نام خود را به WarnerMedia تغییر داد. فقط چند سال بعد، AT&T تصمیم گرفت که زمان فروش غول رسانه ای فرا رسیده است که منجر به ادغام WarnerMedia با Discovery در آوریل 2022 شد. اندکی بعد، برادران وارنر دیسکاوری که به تازگی نامگذاری شده اند، اعلام کرد که قصد دارد HBO Max و Discovery+ را نیز ادغام کند.

اکنون می دانیم که پلتفرم حاصل Max نام خواهد داشت.

HBO برندی است که در طول پنج دهه گذشته ساخته شده است و به نامی مرتبط با سرگرمی های با کیفیت برای بزرگسالان تبدیل شده است. با این حال، این شرکت می خواهد برای همه سنین جذاب باشد و امیدوار است که تغییر نام تجاری به Max این کار را انجام دهد.

“[HBO is] دقیقاً جایی نیست که والدین مشتاقانه فرزندان خود را رها کنند. و با این حال، برادران وارنر دیسکاوری برخی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های کودکان، انیمیشن‌ها و برندهای صنعت را دارد.”

این اولین بار نیست که این سرویس تغییر نام می دهد. HBO Go در سال 2010 برای مشترکین کابل HBO راه اندازی شد. در سال 2016، HBO Now به عنوان یک سرویس پخش مستقل بر اساس تقاضا راه اندازی شد. سپس، در سال 2020، HBO Max راه اندازی شد و محتوای هر دو HBO Go و HBO Now و همچنین محتوای اصلی جدید را ترکیب کرد.

از سرویس Max Streaming چه انتظاری باید داشت

از 23 می 2023، سرویس پخش جدید Max نامگذاری خواهد شد. مکس قیمت‌های موجود HBO Max را حفظ می‌کند و چیز جدیدی را نیز اضافه می‌کند. در اینجا برنامه های جدیدی وجود دارد که می توانید در Max دریافت کنید:

  • Max Ad-Lite – 9.99 دلار در ماه یا 99.99 دلار در سال (دو پخش همزمان، 1080p HD، بدون دانلود آفلاین)
  • حداکثر آگهی رایگان – 15.99 دلار در ماه یا 149.99 دلار در سال (دو پخش همزمان، 1080p HD، حداکثر 30 بارگیری آفلاین)
  • Max Ultimate Ad Free – 19.99 دلار در ماه یا 199.99 دلار در سال (چهار پخش همزمان، 4K Ultra HD، 100 بارگیری آفلاین)

در مورد محتوا، همه سریال‌ها و فیلم‌های HBO را که می‌توانید در حال حاضر در HBO Max تماشا کنید، از جمله فیلم‌های اصلی که بسیار دوست دارید، دریافت خواهید کرد. به‌علاوه، سریال‌ها و فیلم‌هایی را از برادران وارنر، دنیای دی سی، شبکه کارتون، لونی تونز، شنای بزرگسالان و غیره انتخاب کنید.

تمام محتوای Discovery+ به Max نیز منتقل می‌شود، از جمله نمایش‌های HGTV، Food Network، TLC، ID، Magnolia، Discovery و موارد دیگر.

اگر قبلاً مشترک HBO Max شده‌اید، هنگام راه‌اندازی به‌طور خودکار به Max منتقل می‌شوید. با این حال، اگر از Discovery+ استفاده می‌کنید (Discovery+ چیست؟)، به سرویس جدید ارتقا پیدا نمی‌کنید. در عوض، Discovery+ در حال حاضر به عنوان یک سرویس مستقل ادامه خواهد داشت.

برنامه Max تقریباً بر روی همه تلفن‌ها، تبلت‌ها، رایانه‌ها، پخش‌کننده‌های پخش جریانی، ست‌اپ باکس‌ها، کنسول‌های بازی و تلویزیون‌های موجود در بازار کار می‌کند، دقیقاً مانند HBO Max در حال حاضر. اپلیکیشن Max ابتدا در ماه می 2023 در ایالات متحده در دسترس خواهد بود، اما این شرکت قصد دارد تا پایان سال 2023 این سرویس جدید را در کشورهای بیشتری راه اندازی کند.

دوران مکس آغاز می شود

مکس که قبلاً با نام HBO Max شناخته می شد، محتوای بسیار بیشتری را با همان قیمت ارائه می دهد، بنابراین جالب است که ببینیم آیا مشترکین بیشتری را جذب می کند یا خیر. اینکه آیا این شرکت در جذاب‌تر شدن برای خانواده‌ها از طریق تغییر نام تجاری موفق است یا خیر، چیزی است که باید دید. یک چیز واضح است؛ مکس چیزی برای همه خواهد داشت.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BCk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *