سامسونگ ممکن است به همین دلیل در بخش دوربین عقب بماند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی ممکن است به همین دلیل در بخش دوربین عقب بماند
همراه ما باشید

ممکن است سامسونگ به یک دلیل خاص در بخش دوربین عقب بماند. به گفته یک منبع آگاه معروف، جهان یخی، سامسونگ قصد دارد تا Galaxy S26 Ultra از همان سنسور دوربین اصلی استفاده کند.

ممکن است سامسونگ در بخش دوربین عقب بماند و دلیل خاصی برای آن وجود دارد

برای دقیق تر، ظاهراً این شرکت قصد دارد از سنسور ISOCELL HP2 استفاده کند، حسی که در Galaxy S23 Ultra امسال استفاده کرد. البته سامسونگ هر سال نرم افزار را بهبود می بخشد و ممکن است شاهد تغییراتی باشیم، اما سنسور دوربین اصلی ثابت خواهد ماند.

نیازی به گفتن نیست که شاید این بهترین ایده نباشد. انتظار می‌رود که گلکسی اس 26 اولترا در سال 2026، یعنی بیش از دو سال و نیم دیگر از این زمان وارد بازار شود. تا آن زمان چیزهای زیادی در دنیای دوربین های هوشمند تغییر خواهد کرد.

ISOCELL HP2 یک سنسور دوربین قدرتمند است، این درست است، اما ما انتظار داریم که فناوری در سال های آینده پیشرفت کند. از نظر فنی، در حال حاضر سنسورهای بهتری وجود دارد، یا حداقل یک سنسور. همه چیز بستگی به این دارد که از چه کسی بپرسید.

Galaxy S24 Ultra تغییر چندانی در بخش دوربین ایجاد نخواهد کرد

باید دید که آیا سامسونگ از این موضوع خلاص خواهد شد یا خیر، اما اینها بهترین خبر نیستند. در واقع، در یک پست جداگانه، Ice Universe همچنین ادعا می کند که با Galaxy S24 Ultra شاهد تغییرات زیادی در دوربین نخواهیم بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ گلکسی A54 5G و A34 5G را معرفی کرد

ظاهراً این تلفن از یک دوربین تله فوتو 3 برابری و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 10 برابری اصلاح شده استفاده خواهد کرد. او ادعا می کند که مشخصات اساساً یکسان باقی می مانند.

بسیاری استدلال می کنند که گلکسی اس 23 اولترا دارای دوربین های عالی است و تا زمانی که سامسونگ کار را در بخش نرم افزاری قرار دهد، می تواند از این مشکل خلاص شود. البته دیگران مستعد مخالفت هستند.

یک چیز مسلم است، دنیای دوربین گوشی های هوشمند به طور مداوم در حال تغییر است و ما این روزها گوشی های هوشمند دوربین بسیار خوبی را در بازار داریم. بسیاری از آنها از سنسور دوربین 1 اینچی سونی، IMX989 استفاده می کنند. سامسونگ ISOCELL HP2 را انتخاب کرد که تماس خوبی بود، اما باید دید که آیا در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد یا خیر.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JsnNbQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *