بهترین باندهای ساعت اپل برای جولای 2023

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین باندهای ساعت اپل برای جولای 2023
همراه ما باشید

اگر به تازگی یک اپل واچ جدید خریداری کرده اید، ایده خوبی است که چند باند برای آن تهیه کنید. بنابراین می توانید ظاهر را کمی تغییر دهید. اکنون که در سری 8 اپل واچ هستیم، تعداد زیادی گروه بزرگ وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کنید. اینها شامل نوارهای نایلونی، سیلیکون، چرم، فلز و در واقع هر چیزی در این بین است.

بنابراین در این مقاله، ما قصد داریم بهترین باندهای اپل واچ موجود در حال حاضر را گرد آوری کنیم. به خاطر داشته باشید که اپل واچ های 38 میلی متری 41 میلی متری و 42 میلی متری همگی از نوارهای مشابهی استفاده می کنند. در حالی که ساعت های 43، 44 و 45 میلی متری از نوارهای مشابهی استفاده می کنند. و برای کسانی که Apple Watch Ultra دارند، باندهای 45 میلی‌متری روی آن ساعت 49 میلی‌متری کار می‌کنند. با این حال ممکن است یک شکاف کوچک بین انتهای عرض باند و پوشش مشاهده کنید.

بند اسپورت اپل

61csraMyjKL AC SL1500

  • قیمت: 49 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

این اساساً باند «پیش‌فرض» اپل واچ است. این گروهی است که به احتمال زیاد همراه اپل واچ شما آمده است. گروه بدی نیست اما یکی از رایج ترین هاست. اپل بند اسپورت را در رنگ های زیادی می فروشد و هر سال رنگ های جدیدی را منتشر می کند (گاهی اوقات چندین بار در سال).

این یک نوار سیلیکونی است، بنابراین برای استفاده در حین ورزش عالی است و بسیار قابل تنظیم است.

اپل اسپورت باند – آمازون

حلقه آلپاین اسروییتا

61l13DvmUjL AC UX679

  • قیمت: 9.99 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

این از نظر فنی یک ضربه از Alpine Loop است که اپل می‌فروشد و تقریباً یک دهم قیمت است. اما تفاوت اینجاست که در رنگ های بسیار بیشتری از جمله مشکی و آبی عرضه می شود که اپل آن ها را نمی فروشد.

این بر خلاف آنچه اپل می فروشد، با تمام اندازه های اپل واچ کار می کند. آنها اندازه های مختلفی را در لیست آمازون ارائه می دهند. من در واقع این بند را روی Apple Watch Ultra خود دارم، به رنگ آبی و باورنکردنی است.

Esroyita Alpine Loop – آمازون

Doasuwish Trail Loop

81Z310MAhqL AC SL1500

  • قیمت: 12.99 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

دقیقاً مانند ورودی بالا، اینها نیز نتایجی از Trail Loop خود اپل هستند. اما این ها در رنگ ها و اندازه های بیشتری موجود هستند. و در کل بسیار ارزان تر. در حالی که اپل هر کدام را حدود 100 دلار می فروشد، شما می توانید دو عدد را با قیمت زیر 13 دلار تهیه کنید.

Trail Loop یک نوار نوار چسب است که بی نهایت قابل تنظیم است، بنابراین شما می توانید آن را تا جایی که دوست دارید تنظیم کنید. این یکی دیگر از موارد مورد علاقه من برای اپل واچ است.

Doasuwish Trail Loop – آمازون

بند چرمی نوماد مدرن

تصویر

اگر با سایر کالاهای چرمی Nomad آشنا هستید، پس می دانید که از آن چه انتظاری دارید. این یک بند ساعت چرمی Horween از Nomad است که قیمت آن را توضیح می دهد. اگر بند چرمی ارزان‌تری می‌خواهید، Nomad این را در چرم معمولی با قیمت 54.95 دلار دارد.

نکته جالب در مورد این بند این است که یک بار پتینه های چرمی فوق العاده به نظر می رسند. و واقعاً اپل واچ خود را منحصر به فرد جلوه دهید. این در هر دو اندازه برای اپل واچ موجود است و با Ultra سازگار است.

بند چرمی مدرن عشایر – کالای عشایر

اپل اقیانوس باند

81tUnATo3L AC SL1500

  • قیمت: 99 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

بیایید با خبر بد در اینجا شروع کنیم، این یکی فقط روی Ultra کار می کند. از آنجایی که برای بدنه 49 میلی متری اینجا ساخته شده است. اما Ocean Band در رنگ های زرد، نیمه شب و سفید موجود است. این باند برای کسانی ساخته شده است که دوست دارند آب زیادی را انجام دهند، مانند غواصی و شنا و غیره.

Apple Ocean Band – آمازون

حلقه اسپورت اپل

81nr76qEAyL AC SL1500

  • قیمت: 49 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

این یکی دیگر از گروه های بسیار محبوب برای اپل واچ است. از نایلون ساخته شده است که ظاهری عالی دارد و در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد. همچنین از نوار چسب استفاده می کند، بنابراین بی نهایت قابل تنظیم است.

مانند Sport Band، Sport Loop نیز با هر نسخه رنگ‌های جدیدی دریافت می‌کند. بنابراین در حال حاضر تعداد زیادی گزینه رنگی عالی برای Sport Loop وجود دارد.

اپل اسپورت لوپ – آمازون

لینک چرم اپل

81WwNhG93BL AC SL1500

  • قیمت: 99 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

لینک چرمی از اپل یکی دیگر از محبوب ترین ها است. این یکی دارای آهنربا در داخل است، بنابراین سگک واقعی وجود ندارد. از آهنرباهای قوی برای ماندن روی مچ دست شما استفاده می کند. همچنین کاملاً خیره کننده به نظر می رسد. در طیف رنگی نیز موجود است. این کار با تمام نسخه های اپل واچ، حتی اپل واچ اولترا نیز کار می کند.

پیوند چرم اپل – آمازون

SUPCASE Beetle Pro Case & Band

614DPmjWbaS AC UX679

  • قیمت: 22 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

اگر نگران آسیب دیدن اپل واچ خود هستید، دیگر نگران نباشید. SUPCASE شما را تحت پوشش قرار داده است. اکنون، اپل واچ شما را بسیار بزرگتر می کند، اما هیچ خط و خش روی صفحه نمایش خود نخواهید دید، بنابراین این وجود دارد.

این با کیس و باند همراه است. بنابراین برای 22 دلار ارزش بسیار خوبی دارد.

SUPCASE Beetle Pro Case & Band – Amazon

حلقه میلانی اپل

81IlGft ymL AC SL1500

  • قیمت: 99 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

اپل همچنین دارای گروه متال خود به نام Milanese Loop است. این یکی در اپل واچ واقعا درجه یک به نظر می رسد، به خصوص اگر نسخه فولاد ضد زنگ اپل واچ را انتخاب کرده باشید.

حلقه میلانی در چهار رنگ گرافیتی، نقره ای، طلایی و گرافیکی عرضه می شود. این در همه اندازه‌ها نیز موجود است و روی Apple Watch Ultra نیز کار می‌کند.

علاوه بر این، این یکی از آهنرباها برای نگه داشتن نوار روی مچ دست شما استفاده می کند. بنابراین هیچ سگکی در اینجا وجود ندارد و ظاهری بسیار کم‌نظیر به مچ دستتان می‌دهد.

Apple Milanese Loop – آمازون

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ERwpmy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *