گوگل قبل از عرضه کامل به تغییر طراحی آب و هوا ادامه می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی گوگل قبل از عرضه کامل به تغییر طراحی آب و هوا ادامه می دهد
همراه ما باشید

با تبلت گوگل پیکسل و پیکسل فولد، این شرکت نسخه بازطراحی شده اپلیکیشن Weather را معرفی کرد. و بسیاری کاملاً عاشق ظاهر آن هستند – از جمله شما واقعاً. طراحی مجدد هنوز به طور کامل در گوشی ها و تبلت ها عرضه نشده است. هنوز واقعاً فقط در تبلت پیکسل و پیکسل فولد در دسترس است، اما گوگل همچنان در حال ایجاد تغییرات در آن است.

این در واقع فقط یک تغییر جزئی است که در اینجا به Google Weather اضافه شده است، و آن نوار وضعیت شفاف و نوار ناوبری است. که باعث می شود برنامه حتی زیباتر و فراگیرتر به نظر برسد. بدیهی است که این احتمالاً برنامه ای نیست که شما زمان زیادی را در آن صرف کنید، اما هنوز یک تغییر خوب در اینجا است.

رابط کاربری جدید باید به زودی برای گوشی ها عرضه شود

مشخص نیست که گوگل قرار است چه زمانی رابط جدید را برای سایر دستگاه‌های پیکسل و هر چیز دیگری که از Google Weather استفاده می‌کند، عرضه کند. اما باید خیلی زود باشد. این یک ویژگی اندروید 14 نیست، زیرا در اندروید 13 در تبلت پیکسل و پیکسل فولد اجرا می شود. بنابراین مشخص نیست که چرا اینقدر طولانی شده است.

اما این طراحی مجدد شگفت انگیز به نظر می رسد. بسیار غوطه ورتر است و داده ها را در مرکز و جلو به شما می دهد. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر نیازی به اسکرول ندارید. البته آن اطلاعات نیز مانند شرایط فعلی در پایین موجود است. این شامل باد، رطوبت، شاخص UV و فشار است. و همچنین طلوع و غروب خورشید. همچنین می توانید به هر روز ضربه بزنید و شرایط ساعتی روزهای آینده را دریافت کنید، که این ویژگی واقعاً خوبی است که در دسترس شماست.

امیدواریم گوگل در آینده ای نزدیک این را برای پیکسل های دیگر نیز عرضه کند. ما حدس می زنیم که با کاهش ویژگی بعدی باشد. که در حال حاضر برای زمانی که اندروید 14 در حدود سپتامبر عرضه می شود، تنظیم شده است. به طور معمول، اندروید 14 با اولین کاهش قابلیت پیکسل در نسخه جدید اندروید همراه است.

اسکرین شات 20230719 120056

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CBEIEh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *