اگر سامسونگ با Fitbit عشوه گری نکند، Galaxy Watch 6 ممکن است خراب شود

زمان مطالعه: 4 دقیقه

galaxy watch 5 face

Kaitlyn Cimino / Android Authority

گلکسی واچ 6 یا گلکسی واچ 6 باید در یک ماه آینده به مچ دست برسد و ما بسیار هیجان زده تر از لباس شنای تابستانی خود هستیم که آن را امتحان کنیم. دستگاه ظاهراً جذابی که هنوز هم با لباس‌های یک سری بسیار موفق گلکسی واچ 5 وارد بازار می‌شود. ما حتی شایعاتی شنیده ایم مبنی بر اینکه ممکن است قاب چرخشی مورد علاقه همه را پس بگیریم. اما یکی از ویژگی‌هایی که من شخصاً نمی‌خواهم آن را بدون بهبود ببینم، Samsung Health است. برنامه همراه، سامسونگ را از بازی در همان سطح رقبا باز می دارد و ما در حال خرید ساعت Wear OS دیگری هستیم که می تواند به جای آن از اکوسیستم Fitbit استفاده کند.

کاربر سازگاری برنامه را در برنامه Samsung Health بررسی می کند.

Kaitlyn Cimino / Android Authority

اگر منصف باشیم، Samsung Health یک پلت فرم مناسب برای پوشش دادن اصول اولیه است. این یک برنامه قوی برای تعیین اهداف، حفظ یک سبک زندگی سالم و مراقبت از آمار فعالیت شما است. با این حال، برنامه می تواند غیر قابل اعتماد و ناسازگار باشد. کاربران از داده‌های ضعیف، گام‌های از دست رفته و ردیابی ناقص خواب ابراز تاسف می‌کنند. همچنین فاقد عمقی است که خریداران در پلتفرم‌های قوی‌تر مانند اپل یا گارمین می‌توانند پیدا کنند. در واقع، در مقایسه با برنامه همراه با داده های سنگین گارمین، Samsung Health در بهترین حالت ابتدایی است.

برنامه Samsung Health در مقایسه با پلتفرم های ارائه شده توسط رقبایی مانند اپل یا گارمین بسیار ابتدایی است.

چیزی که حتی کمتر راحت است این است که Samsung Health با دیگران خوب بازی نمی کند. در عوض، سازگاری برنامه های شخص ثالث را محدود می کند. اگر می‌خواهید گلکسی واچ 6 شما اطلاعاتی فراتر از آنچه Samsung Health ارائه می‌کند ردیابی کند، ممکن است شانسی برای شما نداشته باشد. برخی از همکاران من حتی به مچ کردن دوتایی (یکی از اصطلاحات پوشیدنی مورد علاقه ما) متوسل شده اند، که یک ساعت گلکسی را در یک بازو و یک ردیاب دوم در دست دیگر قرار داده اند تا از هر دو دنیا بهترین استفاده را ببرند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 را باریکتر و سبک تر تایید کرده است
سامسونگ گلکسی واچ 5 در کنار پیکسل واچ و گوشی اندروید قرار دارد.

Kaitlyn Cimino / Android Authority

از هم‌اکنون، کاربران گلکسی واچ می‌توانند به کاشی‌های Google Fit دسترسی داشته باشند، اما به نظر ما، اینها گامی در مسیر اشتباه هستند. ما می دانیم که سامسونگ نمی تواند کاربران را به اکوسیستم Apple یا Garmin متصل کند، اما به نظر می رسد حداقل یک گزینه دیگر در اتاق برد Wear OS وجود دارد: Fitbit. Fitbit یک رهبر صنعت قابل اعتماد و قابل اعتماد در مورد ردیابی تناسب اندام است. برنامه آن کاربر پسند است و با بسیاری از پلتفرم های محبوب شخص ثالث سازگار است. ای کاش Fitbit ویژگی‌ها و چالش‌های اجتماعی خود را کنار نمی‌گذاشت، اما برای ردیابی شخصی، هنوز مورد علاقه من و بسیاری از کاربران است. Android Authority تیم به علاوه، در دنیایی که بسیاری از افراد با بی خوابی، اضطراب، استرس و کم خوابی دست و پنجه نرم می کنند، Fitbit برخی از بهترین تحلیل های ردیابی خواب را ارائه می دهد.

دسترسی به برنامه Fitbit در Samsung Galaxy Watch 6 تجربه کاربر را به میزان قابل توجهی گسترش می دهد و لیست خریداران احتمالی را طولانی تر می کند.

هنگامی که Pixel Watch برنامه‌های Fitbit و یکپارچه‌سازی آن‌ها را آزار می‌داد، من یک مسابقه ساخته شده در بهشت ​​را تصور کردم. متأسفانه، این دستگاه دارای برخی پیچیدگی‌های نسل اول بود که به این معنی بود که گلکسی واچ پیشتاز بازار خود را حفظ کرد. امسال، اگر گوگل Fitbit را به عنوان یک پیکسل واچ انحصاری نگه دارد، ممکن است گلکسی واچ را در یک نقطه ضعف بزرگ قرار دهد. نکته مهمتر اینکه، اگر Pixel Watch 2 جدید و بهبود یافته عرضه شود، می تواند سامسونگ را به عنوان برترین انتخاب ما برای دستگاه های Wear OS غصب کند. وقتی تمام ویژگی‌های هوشمند ساعت‌های Fitbit را در نظر می‌گیرید، واقعیت حتی تلخ‌تر می‌شود. Pixel Watch واقعاً تنها دستگاهی است که تجربه واقعی ساعت هوشمند به‌علاوه ردیابی سلامت و تناسب اندام Fitbit را ارائه می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ با افت 8 درصدی فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم 2023 در صدر قرار دارد

از سوی دیگر، هیچ شانسی وجود ندارد که Samsung sweet راه خود را به جیب گوگل وارد کند و Fitbit را به خود اختصاص دهد. آنچه محتمل تر است (الزاماً محتمل نیست، اما غیرممکن نیست)، این است که Fitbit متعلق به Google در نهایت در تمام دستگاه های Wear OS در دسترس قرار می گیرد. من از آخرین برنامه‌های TicWatch یا Fossil همراه نبودم تا به نمونه‌های اخیر بپردازم، بنابراین Fitbit به عنوان یک عنصر اصلی از تجربه اندروید یک چشم‌انداز جذاب است.

با محدود شدن دوباره سامسونگ گلکسی واچ 6، ادغام Fitbit یک بازی مهم خواهد بود. با این حال، نفسم را حبس نمی کنم. درعوض، من راضی به فرود سری جدید با بهبود برنامه سلامت موجود می‌شوم. رتبه فعلی 3.5 ستاره آن در فروشگاه Google Play زشت است، اما بی ارزش نیست. این به ویژه برای برنامه‌ای که با چیزی به گرانی Galaxy Watch مرتبط است نگران‌کننده است. علاوه بر آمار قابل اعتماد، ما امیدواریم که تجزیه و تحلیل دقیق تر و شخصی تر، روندهای قابل هضم، و ویژگی های خاص منحصر به فرد داشته باشیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KzMKAY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *