در اینجا نحوه دریافت اعتبار ۵ دلاری رایگان برای Amazon Prime Day آورده شده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آمازون پرایم باکس 1

ادگار سروانتس / Android Authority

ما فقط یک هفته از یکی از بزرگترین رویدادهای فروش سال فاصله داریم، و این قرارداد جایزه ای که آمازون به تازگی اعلام کرد، راهی عالی برای به حداکثر رساندن بودجه شما در روز پرایم است. اگر یک کارت آمازون eGift 50 دلاری بخرید، یک اعتبار 5 دلاری رایگان برای خرج کردن به حسابتان اضافه می شود.

خرج کردن 50 دلار برای به دست آوردن 5 دلار ممکن است آنقدرها هم کار بزرگی به نظر نرسد، اما اگر قبلاً قصد داشتید حداقل 50 دلار در روز پرایم روز خرج کنید، این کار بیهوده ای است. می‌توانید کارت هدیه را برای خود بخرید، اعتبار رایگان کسب کنید، و ۵۵ دلار آماده دارید تا از فناوری مورد علاقه خود استفاده کنید.

یک کارت 50 دلاری آمازون eGift بخرید و یک اعتبار 5 دلاری رایگان دریافت کنیدیک کارت 50 دلاری آمازون eGift بخرید و یک اعتبار 5 دلاری رایگان دریافت کنید
AA توصیه می شود

یک کارت 50 دلاری آمازون eGift بخرید و یک اعتبار 5 دلاری رایگان دریافت کنید

خرید سطح بعدی آمازون، با خدمات پخش و غیره

Amazon Prime یک سرویس اشتراک است که به شما امکان دسترسی به حمل و نقل سریع، معاملات انحصاری، پخش رسانه، ذخیره سازی عکس و موارد دیگر را می دهد. اگر می خواهید حساب کاربری آمازون خود را به سطح بعدی ببرید، Prime بهترین گزینه شما است.

برای استفاده از تبلیغات، ویجت بالا را بزنید و دکمه زرد روی صفحه را فشار دهید تا پیشنهاد فعال شود. سپس کارت هدیه 50 دلاری را خریداری کرده و منتظر ایمیل تأیید اعتبار رایگان خود هستید.

این قرارداد اعتباری رایگان 5 دلاری فقط تا 10 ژوئیه قابل دریافت است، بنابراین ویجت بالا را بزنید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا پول نقد رایگان خود را قفل کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UmWZOq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *