مسیرهای پروازی به برزیل

زمان مطالعه: 4 دقیقه

سفر به کشور برزیل در همه فصل های سال برای گردشگران امکان پذیر می باشد. آب و هوای این کشور تقریبا گرمسیری است. به علت جاذبه های زیبای شهرهای مختلف این کشور و همچنین به سبب آب و هوای مناسب آن، گردشگران زیادی از همه نقاط جهان به خصوص ایران، کشور برزیل را جهت گذراندن تعطیلات خود انتخاب می نمایند. البته باید گفت که متاسفانه امکان پرواز مستقیم از کشور ایران به کشور برزیل اصلا وجود ندارد. بنابراین افرادی که از کشور ایران می خواهند به مقصد برزیل سفر کنند باید ابتدا به کشوری دیگر سفر نمایند. شما می توانید اطلاعات پرواز و قیمت تور برزیل را از آژانس هواپیمایی خود سوال کنید. در این مطلب به تمامی مسیرهای پرواز منتهی به کشور برزیل که از کشور ایران انجام می شود، می پردازیم.

تهران

در زمان در نظر گرفتن مسیر پرواز بین ایران و برزیل، مسافت حقیقی طی شده هوایی، بسته به توقف، خطوط هوایی و مسیرهای مختلف پرواز می تواند متفاوت باشد. به صورت متوسط، یک پرواز از شهر تهران در کشور ایران، به مقصد سائوپائولو در کشور برزیل، تقریبا در  حدود 12500 کیلومتر یا 7767 مایل را طی می کند. به طور معمول، مدت زمان پرواز بین 17 تا 22 ساعت، متغیر است که شامل توقف و همچنین پروازهای اتصال می شود. همان طور که عنوان شد، امکان پرواز به صورت یکسره از شهر های کشور ایران از جمله تهران، به کشور برزیل وجود ندارد. بنابراین افراد باید برای سفر به برزیل از شهر تهران، ابتدا به کشوری که فرودگاه آن پرواز مستقیم را به شهرهای برزیل انجام می دهد، می روند. مسیر های پرواز از شهر تهران به کشور برزیل به شرح زیر می باشد:

1.     اولین مسیر از طریق کشور امارات است. کشور امارات به کشور برزیل، به طور مستقیم پرواز دارد و در حال حاضر، می ‌توان از تهران به کشور امارات سفر کرد. بنابراین بعد از یک توقف کوتاه در دبی، افراد می توانند بلیط مستقیم کشور برزیل را از فرودگاه این شهر دریافت کنند.

2.     از راه های دیگر سفر به برزیل از شهر تهران، پرواز ترکیش است. افراد می ‌توانند با سفر به کشور ترکیه و تهیه بلیط برزیل از فرودگاه شهر استانبول، به شکل مستقیم به برزیل سفر کنند.

3.     فرودگاه پایتخت کشور قطر نیز به کشور برزیل پروازهای مستقیم را انجام می دهد و شما می توانید از شهر تهران به شهر دوحه پایتخت قطر و سپس از آن جا به برزیل سفر کنید.

4.     راه دیگر پرواز به کشور برزیل از مسیر کشور آلمان و شهر فرانکفورت می باشد. یعنی مسافران می توانند ابتدا از شهر تهران به فرودگاه فرانکفورت در آلمان پروازی داشته باشند و پس از توقفی کوتاه در این شهر، به کشور برزیل پرواز کنند.

 

اصفهان

اگر شما تصمیم دارید که از شهر زیبای اصفهان به کشور شگفت انگیز و جذاب برزیل سفر کنید، لازم است که پروازی به کشور ترکیه و شهر استانبول داشته باشید. پس از توقف کوتاهی در فرودگاه استانبول می‌ توانید بلیط کشور برزیل را در آن جا تهیه کرده و به شکل مستقیم به کشور برزیل پرواز داشته باشید. برای سفر با تور برزیل از اصفهان این تنها مسیر موجود می باشد.

شیراز

مسافران مقصد برزیل از شهر شیراز نیز نمی توانند مسیر مستقیم پروازی به این کشور داشته باشند. این افراد نیز برای سفر به برزیل باید از دو راه اقدام کنند. اولین راه سفر به کشور ترکیه و شهر استانبول و پرواز از فرودگاه استانبول به کشور برزیل است. راه دوم نیز از مسیر قطر می گذرد. به این منظور که این مسافران باید در ابتدا به پایتخت کشور قطر که شهر دوحه می باشد، پرواز کنند. پس از توقف کوتاه و دریافت بلیط پرواز به برزیل، می توانند به کشور زیبای برزیل وارد شوند.

مشهد

مسافرانی که از شهر مشهد تصمیم به سفر به کشور برزیل را دارند نیز می توانند از ۳ مسیر متفاوت به این کشور سفر کنند. در ادامه به شرح این مسیرها می پردازیم:

1.     اولین مسیر از راه کشور امارات و شهر زیبای دبی است. این افراد لازم است ابتدا به شهر دبی پرواز داشته باشند و پس از توقف در دبی، به کشور برزیل بروند.

2.     مسیر دوم این است که آنان می توانند با سفر به ترکیه و تهیه نمودن بلیط از این کشور در شهر استانبول، به صورت مستقیم به برزیل سفر کنند.

3.     مسیر کشور قطر نیز سومین مسیر برای مسافران شهر مشهد است. آنان می توانند با پرواز از شهر مشهد به شهر دوحه پایتخت قطر رفته و در آن به صورت کوتاهی توقف کنند. پس از آن با تهیه بلیط کشور برزیل، می توانند به این کشور زیبا سفر کنند.

مجری تور گردشگری در برزیل، همراه شما در سفر

خرید بلیط برای تور برزیل راهی جهت ورود به بهشت گردشگران در آمریکای جنوبی می باشد. برزیل یکی از دیدنی ترین کشورهای آمریکای جنوبی است که سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر از آن بازدید می نمایند. شما عزیزان نیز می توانید برای سفر به کشور زیبای برزیل و خرید بلیط  تور این کشور، به آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه نمایید. این آژانس معتبر و با سابقه، بلیط ریودوژانیرو را با ارزانترین نرخ ممکن از شهر های تهران، اصفهان، شیراز و مشهد برای شما تهیه می کند. آژانس هواپیمایی سام سیر با سابقه درخشان در زمینه صنعت گردشگری، بستری را با تجربه سفری هیجان انگیز و عالی برای شما فراهم می سازد.

5/5 - (4 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mqrVWY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *