آیا تا به حال محصول حمایت شده ای را که در یک ویدیوی YouTube دیده اید خریداری کرده اید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هدفون Raycon E25 روی سطح چوبی.

بخش‌های محصول حمایت‌شده یک عنصر اصلی در بسیاری از ویدیوهای YouTube است که به این سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا مقداری پول نقد اضافی کسب کنند. و هیچ کمبودی برای شرکت‌هایی که حمایت‌های مالی ارائه می‌کنند، مانند Ridge Wallet، HelloFresh، Raycons، Surf Shark VPN و غیره وجود ندارد.

بنابراین با در نظر گرفتن همه این موارد، ما کنجکاو هستیم که بدانیم آیا تا به حال محصول یا خدماتی را خریداری کرده‌اید که در بخش حمایت‌شده در YouTube ارائه شده است یا خیر. فقط برای روشن شدن موضوع، ما در مورد محصولی صحبت نمی کنیم که در یکی از تبلیغات پیش از پخش یا در میان ویدیوهای خود YouTube ارائه شده است. در عوض، ما در مورد محصولاتی صحبت می کنیم که به طور خاص در یک ویدیوی YouTube به عنوان بخشی از یک بخش حمایت شده گنجانده شده است.

آیا تا به حال محصول حمایت شده ای را که در یک ویدیوی YouTube دیده اید خریداری کرده اید؟

709 رای

ما متوجه می شویم که آیا شما برخی از این محصولات یا خدمات را خریداری کرده اید. شاید واقعاً به آنها علاقه مند بودید یا شاید فقط می خواستید از YouTuber مورد علاقه خود حمایت کنید.

باز هم، اگر از این محصولات و خدمات صرف نظر کنید، شما را سرزنش نمی کنم. این محصولات می‌توانند کمی از بین بروند. مثلا وب سایت خواهر ما SoundGuys هدفون‌های Raycon E25 را که در بخش‌های حمایت‌شده بی‌شماری معرفی شده‌اند، بررسی کرد و دریافت که آنها «گران‌قیمت‌تر و قدیمی هستند». بنابراین سازندگان محتوا همیشه به بهترین محصولات حمایت‌شده «بله» نمی‌گویند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فاکتورهای مهم در خرید رم کامپیوتر

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lbD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *