گلکسی اس 21 FE جدید سامسونگ آمده است و بسیار شرم آور است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

نمایه پشتی سامسونگ گلکسی S21 FE

اریک زمان / Android Authority

TL; DR

  • گلکسی اس 21 FE به روز شده را در هند عرضه کرده است.
  • S21 FE جدید دارای تراشه اسنپدراگون 888 متعلق به دوران 2021 و حافظه پایه 256 گیگابایتی است.
  • ممکن است تلفن تعهد به‌روزرسانی نرم‌افزار طولانی‌تری دریافت نکند.

مدتی است که انتظار داشتیم سامسونگ گلکسی اس 21 FE را مجدداً در هند عرضه کند و این شرکت بالاخره این هفته آن را رسمی کرد. و خوب یا بد (اما بیشتر برای بد) به نظر می رسد شایعات و کنایه ها درست بودند.

سامسونگ هند دیروز (10 ژوئیه) بی سر و صدا گلکسی اس 21 FE را معرفی کرد و چیپست اسنپدراگون 888 را به جای نسخه اصلی اگزینوس وارد بازار کرد. این مدل همچنین با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی پایه به جای 128 گیگابایت حافظه اولیه دستگاه اصلی عرضه می شود.

تعویض یک تراشه بسیار قدیمی با تراشه دیگر

ما خوشحالیم که 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی پایه را در اینجا می بینیم، اما تصمیم برای تعویض چیپست متوسط ​​Exynos 2100 با Snapdragon 888 متوسط، تصمیمی ناامیدکننده است. اولین گوشی‌های دارای این تراشه‌ها در سال 2021 عرضه شدند و از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و اسنپدراگون 8 نسل 2 پیشی گرفتند. بنابراین اگر اسب بخار برای شما در اولویت است، گوشی های بسیار بهتری وجود دارد.

ما همچنین اسنپدراگون 888 را در مقابل اگزینوس 2100 در سال 2021 آزمایش کردیم و متوجه شدیم که این دو SoC عملکرد CPU مشابهی دارند. مدل Snapdragon عملکرد GPU بهتر و عملکرد پایدار را ارائه می دهد، اما ما همچنین فکر می کنیم که مدل Exynos عمر باتری بهتری را ارائه می دهد. بنابراین نسخه Snapdragon یک ارتقاء واضح در همه زمینه ها نیست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع سیاهی صفحه تلویزیون سامسونگ

چه چیز دیگری به دست می آورید؟

در غیر این صورت، این همان تلفنی است که در ژانویه 2022 عرضه شد. بنابراین انتظار می رود صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ 120Hz OLED، 8 گیگابایت رم، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم و رتبه IP68 باشد. این گوشی همچنین به همان سیستم دوربین سه گانه منعطف پشتی مجهز شده است که شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی 3x است.

ناامیدی بزرگ دیگر این است که S21 FE به روز شده ممکن است تعهد به روز رسانی نرم افزاری قابل توجهی دریافت نکند. پشتیبانی مشتری سامسونگ به ما اشاره کرده است که این گوشی فقط تا اندروید 14 به‌روزرسانی می‌شود. این تعهد با تلفنی که ظاهراً اندروید 12 را اجرا می‌کند، ترکیب می‌شود. این اطلاعات به‌روزرسانی با توجه به این واقعیت که S21 FE استاندارد در خط تولید اندروید است، عجیب به نظر می‌رسد. 15 یا 16. ما از نمایندگان روابط عمومی سامسونگ در هند خواسته ایم تا قول به روز رسانی را تایید کنند، اما هنوز پاسخی از آنها دریافت نکرده ایم. اما حتی یک وعده به‌روزرسانی که آن را به اندروید 15 برساند، برای یک گوشی دوباره ناامیدکننده (اما تعجب‌آور نیست).

گوشی های بهتر و مدرن تری وجود دارد

Google Pixel 7 دارای زاویه پشت سفید

رابرت تریگز / Android Authority

پیکسل 7

Galaxy S21 FE جدید 49999 روپیه (~607 دلار) برای شما بازگردانده است. این گوشی در رنگ‌های گرافیتی، اسطوخودوس، زیتونی، سفید و یک گزینه رنگ جدید نیروی دریایی نیز موجود است.

ناگفته نماند که در حال حاضر گزینه های بهتری در هند نسبت به قیمت کم نیست، به خصوص اگر به شارژ بی سیم و مقاومت در برابر آب اهمیتی نمی دهید. OnePlus 11R بسیار ارزان‌تر (39999 روپیه) از این نظر پیشتاز است، فاقد دو ویژگی فوق‌الذکر است، اما یک SoC برتر Snapdragon 8 Plus Gen 1، صفحه‌نمایش با وضوح بالاتر، باتری بزرگ‌تر با شارژ سیمی بسیار سریع‌تر و تعهد به روز رسانی طولانی تر آیا ما اشاره کردیم که به طور قابل توجهی ارزان تر است؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین مانیتورهای بازی سامسونگ - جولای 2023

آیا فکر می کنید S21 FE جدید ارزش خرید دارد؟

207 رای

امروز هیچ چیزی Phone 2 را در هند عرضه نخواهد کرد و گمان می رود ارزان تر از S21 FE باشد. Phone 2 با تراشه برتر Snapdragon 8 Plus Gen 1، شارژ بی سیم و وعده به روز رسانی طولانی تر وارد بازار می شود.

آیا شارژ بی سیم و رتبه IP قابل توجهی به عنوان بخشی از یک بسته جامع ارزش دارد؟ سپس گوگل پیکسل 7 ممکن است بهترین رقیب باشد، با قیمت 47999 روپیه و پردازنده ای با توانایی مشابه، رتبه IP68، شارژ بی سیم، کیفیت تصویر عالی و تعهد به روز رسانی طولانی را به همراه دارد.

رقبای دیگری مانند Motorola، realme، IQOO و POCO را کنار بگذارید، و هیچ کمبودی برای رقابت قوی برای Galaxy S21 FE جدید در هند وجود ندارد. اما حداقل این نسخه به این معنی است که سامسونگ می تواند از شر سهام اضافی S21 FE خلاص شود، درست است؟

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aHn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *