این موددر را تماشا کنید که God Of War روی نینتندو سوییچ اجرا شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی این موددر را تماشا کنید که God Of War روی نینتندو سوییچ اجرا شود
همراه ما باشید

آخرین چیزی که هنگام فکر کردن به نینتندو سوییچ به آن فکر می کنید این است که بازی God Of War بر روی آن چقدر خوب اجرا می شود. یا اصلاً می تواند God of War را اجرا کند. تعدادی دلیل برای این وجود دارد. برای مثال، سوئیچ یک کنسول 6 ساله است که از ابتدا هرگز برای اجرای گرافیکی بازی هایی با این بزرگی ساخته نشده بود. همچنین این واقعیت وجود دارد که God Of War هرگز روی سوییچ عرضه نشد. برای چند سال انحصاری پلی استیشن بود. تا اینکه بالاخره به کامپیوتر پورت شد.

و این ما را به اکنون هدایت می کند. جایی که یک سازنده محتوای یوتیوب و مدر موفق به اجرای بازی شده است. این یک دستاورد جالب است. از آنجایی که این کنسول هرگز قصد اجرای بازی های گرافیکی سختی مانند God Of War را نداشت. بیش از هر چیز به عنوان یک نوع اثبات هیجان انگیز مفهوم برای آنچه که می توان انجام داد عمل می کند. نه اینکه لزوماً باید این کار را با سوئیچ خود انجام دهید. اما خوب است بدانید که پتانسیل وجود دارد.

این نینتندو سوییچ God of War را اجرا می کند، اما خوب نیست

استفاده از نینتندو سوییچ برای اجرای بازی‌های کامپیوتری سخت‌گیرانه به نظر می‌رسد هیجان‌انگیزتر از آنچه هست باشد. اما اگر منصف باشیم، این فقط کمتر هیجان انگیز است، زیرا کنسول واقعاً عملکرد بازی را به خوبی اداره نمی کند. بازی واقعاً هرگز از 10 فریم در ثانیه بالاتر نمی‌رود. و اغلب بین 5 و 9 قرار می گیرد. در بازی هایی که در آن رفلکس های سریع تقریباً برای مبارزه اکشن ضروری هستند، کاملاً غیرقابل بازی است.

اما حداقل گرافیک خوب به نظر می رسد، حتی اگر گیم پلی بازی چیزی جز روان باشد. این داستان تقریباً برای بازی‌های دیگری که آزمایش شده‌اند نیز مشابه است. از جمله Grand Theft Auto V، Devil May Cry 5، Titanfall 2 و دیگران. بخشی از آن ممکن است مربوط به بازی‌هایی باشد که روی نسخه‌ای از لینوکس اجرا می‌شوند. اما در بیشتر موارد احتمالاً مربوط به CPU ضعیف سوئیچ است.

با این حال، حتی اگر سوییچ آن هیولایی نباشد که برخی ممکن است بخواهند آن را داشته باشند، دیدن گیمرها که آن را به چنین ارتفاعات جدیدی می برند، لذت بخش است. حتی اگر فقط به نینتندو نشان دهیم که یک کنسول سوییچ با عملکرد قوی تر قطعا چیزی است که بازیکنان می خواهند. در این بین، به نظر می رسد اگر می خواهید بازی های رایانه ای مناسب را روی دستی انجام دهید، باید از دستگاه هایی مانند Steam Deck و ROG Ally استفاده کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=TnFM3msATio

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aCykdp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *