اکنون می توانید 5 لینک به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

7 راه برای افزودن لینک به پست های اینستاگرام خود - لرن پارسی

به‌روزرسانی لینک‌های پروفایل خود را اعلام کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا پنج لینک به بیو خود اضافه کنند. تابع بومی جدید به این معنی است که کاربران کمتری باید از راه‌حل‌هایی مانند Linktree استفاده کنند.

 

 

این به روز رسانی توسط مارک زاکربرگ مدیر عامل متا در 18 آوریل 2023 در کانال پخش اینستاگرام خود اعلام شد. در این اطلاعیه کوتاه، زاکربرگ گفت که افزایش محدودیت لینک “احتمالا یکی از درخواستی ترین ویژگی هایی است که ما داشته ایم”.

پیش از این، حساب ها فقط می توانستند یک پیوند به نمایه خود اضافه کنند. این لینک زیر بیو کاربر نمایش داده شد.

اکنون، به جای یک لینک واحد، کاربران می توانند چندین عنوان و لینک اضافه کنند. هنگامی که کاربران بر روی متن پیوند کلیک می کنند، یک پنجره با عنوان و لینک ظاهر می شود. با کلیک بر روی پیوندها در این منوی بازشو، صفحه با استفاده از مرورگر درون برنامه ای اینستاگرام باز می شود.

اگر می‌خواهید پیوندهای اضافی به نمایه خود اضافه کنید، به صفحه نمایه خود بروید و انتخاب کنید ویرایش نمایه. سپس، روی آن کلیک کنید پیوندها برگه

روی ضربه بزنید خارجی اضافه کنید ارتباط دادن، سپس پیوندی را که می خواهید اضافه کنید، قرار دهید و به آن عنوان بدهید. پس از اتمام کار، روی نماد تیک بزنید.

هنگامی که به صفحه خود باز می گردید، اولین پیوند خود و متن “و 1 مورد دیگر” را می بینید اگر یک پیوند اضافی اضافه کرده باشید. این با توجه به تعداد کل پیوندهایی که شما اضافه کرده اید به روز می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه لینک Threads را به بیو اینستاگرام خود اضافه کنیم

شما همچنین می توانید پیوند پروفایل را اضافه کنید. برای انجام این کار، باید به فیس بوک اجازه دسترسی به اطلاعات حساب اینستاگرام خود را بدهید. این همچنین نمایه اینستاگرام شما را به مرکز حساب های متا شما اضافه می کند.

اگر این پیوند را اضافه کنید، نمایه فیس بوک شما در لیست پیوندهای پروفایل اینستاگرام شما ظاهر می شود. فقط در صورتی باید از این گزینه استفاده کنید که می خواهید افراد بتوانند صفحه پروفایل فیس بوک شما را از طریق اینستاگرام پیدا کنند.

قرار دادن لینک در بیو یکی از راه هایی است که می توانید در اینستاگرام لینک اضافه کنید. همچنین می‌توانید پیوندها را در استوری به اشتراک بگذارید و اگر می‌خواهید برای پست‌های جداگانه پیوند داشته باشید، از سرویس آینه‌کاری استفاده کنید.

دیگر نیازی به استفاده از لینک در ابزارهای بیو برای افزودن چندین لینک به پروفایل اینستاگرام خود ندارید. با این حال، اگر قبلاً از یکی از این خدمات استفاده می‌کنید، ممکن است بخواهید آن را برای سایر پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی که هنوز به یک پیوند محدود هستند، نگه دارید.

لینک کوتاه مقاله :

https://5ia.ir/VLeGA

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VLeGA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *