تاریخ انتشار، شایعات، مشخصات و موارد دیگر

زمان مطالعه: 8 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

نسل ششم iPad Mini تخت بنفش

نیک فرناندز / Android Authority

به‌روزرسانی، 15 ژوئن 2023 (10:58 صبح به وقت شرقی): ما این مرکز شایعات آیپد مینی (نسل هفتم) را با اطلاعاتی از مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل، به روز کرده ایم.


مقاله اصلی: تبلت های بزرگتر عالی هستند، اما برای همه مناسب نیستند. برخی از ما پد کوچک‌تری را ترجیح می‌دهیم که بتوان آن را به راحتی حمل کرد، اما صفحه نمایش بیشتری را نسبت به گوشی‌های هوشمند معمولی ارائه می‌دهد. در حالی که برخی از تبلت های کوچک اندرویدی خوب موجود هستند، هیچ کدام به اندازه سری iPad Mini اپل قانع کننده نیستند. مورد بعدی که انتظار داریم از غول کوپرتینویی ببینیم آیپد مینی (نسل هفتم) است.

آخرین نسخه، نسل ششم آیپد مینی است. به زیبایی طراحی شده است، عملکرد عالی، عمر باتری قوی دارد و می توانید اتصال 5G را اضافه کنید. چه چیزی می تواند آن را بهبود بخشد، و چه انتظاری از iPad Mini جدید داریم؟ در این جمع بندی، ما تمام شایعات و درزهای اطلاعاتی و همچنین انتظارات خود را در مورد آنچه آیپد مینی 7 می تواند روی میز بیاورد را جمع آوری می کنیم. بیایید آنچه را که می‌دانیم و می‌خواهیم ببینیم را بررسی کنیم.

آیا آیپد مینی (نسل هفتم) وجود خواهد داشت؟

iPad Mini 2021 بنفش در دست

نیک فرناندز / Android Authority

آی‌پد مینی، به همان اندازه که هست، هرگز به عنوان یک کالای اصلی در مجموعه اپل دیده نشده است. آنها تمایل دارند به عنوان افزودنی ثانویه برای اطلاعیه های مهم تر باشند، و اپل دیگر به طور مداوم سالانه یکی را منتشر نمی کند. راه اندازی آیپد مینی به نوعی در همه جا انجام می شود. در بخش بعدی بیشتر به این جزئیات خواهیم پرداخت.

مهم این است که آیا آیپد مینی را خواهیم دید یا خیر. اگر قرار بود روی آن شرط ببندیم، می‌گفتیم اپل سری آی‌پد مینی را نمی‌کشد. این سگ برترین سگ در بازار تبلت های کوچک است و هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه دارد. در واقع، آیپد مینی (نسل ششم) دومین تبلت پرفروش در سه ماهه اول 2022 بود. IDC. این تنها دومین آیپد معمولی 2021 بود.

5 تبلت برتر سه ماهه اول 2022

علاوه بر این، ما شروع به شنیدن شایعات در مورد نسل بعدی آیپد مینی 7 کرده ایم، حتی اگر بسیار اندک باشد. به احتمال زیاد در راه است. فقط مسئله زمان است.

تاریخ انتشار آیپد مینی (نسل هفتم) چه زمانی است؟

  • آیپد مینی نسل اول: اکتبر 2012
  • آیپد مینی نسل دوم: اکتبر 2013
  • آیپد مینی نسل سوم: اکتبر 2014
  • آیپد مینی نسل چهارم: سپتامبر 2015
  • آیپد مینی نسل پنجم: مارس 2019
  • آیپد مینی نسل ششم: سپتامبر 2021

شما به سرعت متوجه خواهید شد که اکثر تکرارهای iPad Mini در حدود اکتبر یا سپتامبر اعلام شده اند. تنها استثنا آیپد مینی (نسل پنجم) بود که در ماه مارس اعلامیه ای را مشاهده کرد. همه آی‌پد مینی‌ها بلافاصله پس از اعلام آن‌ها منتشر شدند. معمولاً در همان روز یا چند روز بعد.

آیپد مینی (نسل هفتم) باید در سپتامبر یا اکتبر عرضه شود.

با توجه به تاریخچه راه اندازی iPad Mini، می توانیم فرض کنیم که iPad Mini 7 زمانی در ماه سپتامبر یا اکتبر معرفی می شود، اما به احتمال زیاد در ماه سپتامبر، زیرا رایج ترین مورد در اکثر عرضه های اخیر است. البته این یک فرض بر اساس تاریخ گذشته است و گاهی این تاریخ ها تغییر می کند.

چیزی که ما از آن مطمئن نیستیم این است که آیا در سال 2023 عرضه خواهد شد یا خیر. شاید باید تا سال 2024 صبر کنیم تا شاهد تکرار بعدی باشیم. تحلیلگر اپل مینگ چی کو توییت کرد در اواخر سال 2022، این محموله انبوه تبلت جدید تا اواخر سال 2023 یا در نیمه اول سال 2024 آغاز نخواهد شد.

(3/3)
Anjie Technology ذینفع جدید آی‌پد تاشو کاملاً جدید خواهد بود. ممکن است در 9 تا 12 ماه آینده آیپد جدیدی عرضه نشود زیرا به احتمال زیاد آیپد مینی تازه سازی تولید انبوه در سه ماهه اول 24 آغاز خواهد شد.

Kuo این بیانیه را با بیانیه دیگری در ژانویه 2023 دنبال کرد و نشان داد که در 9 تا 12 ماه آینده هیچ آیپد جدیدی وجود نخواهد داشت. این به این معنی است که اگرچه امید اندکی برای عرضه در سال 2023 وجود دارد، اما 2024 احتمال بیشتری دارد.

آیپد مینی (نسل هفتم) چه ویژگی ها و مشخصاتی خواهد داشت؟

iPad Mini 2021 Apple TV

نیک فرناندز / Android Authority

ما هنوز بسیاری از آیپد مینی (نسل هفتم) را ندیده‌ایم که درز پیدا کرده است، اما تعداد کمی از آن‌ها به ما نگاه خوبی به آنچه در راه است می‌دهند. همچنین می‌توانیم در مورد آنچه ممکن است در راه باشد، پیش‌فرض‌هایی داشته باشیم.

ارتقاء پردازنده

Apple Event 2022 A16

Apple A16 Bionic

اگرچه دستگاه‌های آی‌پد مینی کوچک‌تر هستند، اما واقعاً تبلت‌های مقرون به صرفه نیستند. ما عادت کرده‌ایم که این پدهای کوچک را با پردازنده‌های قدرتمندی که معمولاً مشابه نمونه‌های آیفونشان هستند، ببینیم.

آیپد مینی 2021 با همان پردازنده Apple A15 Bionic عرضه شد که سری آیفون 13 در سال 2021 و زمانی که هر دو عرضه شدند، عرضه شد. به طور مشابه، ما انتظار داریم اپل یک چیپست نسل بعدی را در آیپد مینی بعدی خود قرار دهد. به خصوص با توجه به اینکه مینگ چی کو همچنین در توییت خود به این موضوع اشاره کرد که پردازنده ارتقا یافته ای خواهد داشت و این یک “نقطه فروش اصلی” خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که آیپد مینی نسل هفتم دارای Apple A16 Bionic مورد استفاده در سری آیفون 14 پرو یا A17 Bionic باشد. برخی بر این باورند که حتی ممکن است این پردازنده‌های سری M باشد، چیزی که آی‌پدهای قدرتمندتر – مانند iPad Pro M2 و iPad Air M1 – و همه رایانه‌های مدرن مک را تقویت می‌کند.

تغییرات طراحی؟

آیپد مینی نسل ششم زاویه دار

نیک فرناندز / Android Authority

آی‌پد مینی فعلی همان طراحی را دنبال می‌کند که با آیفون 12 آغاز شد و تا سری آیفون 13 و آیفون 14 ادامه پیدا کرد. به نظر می رسد اپل به این زبان طراحی با لبه های مربعی و بدنه ای ساده علاقه دارد. این یک تغییر قابل توجه در آیپد مینی فعلی بود، بنابراین انتظار داریم طراحی کمابیش مشابه باشد. با این حال، هنوز هیچ چیز رسمی نیست، اما مارک گورمن، مدیر بلومبرگ، ادعا می کند که اپل بازنگری اساسی دیگری در این محصول انجام نخواهد داد.

ما همچنین انتظار داریم که اندازه نمایشگر به 8.3 اینچ برسد. و از آنجایی که iPad Mini (نسل ششم) قبلاً از USB-C استفاده می کند و اپل مجبور است از لایتنینگ فاصله بگیرد، فرض می کنیم iPad Mini جدید (نسل هفتم) نیز به USB-C متصل شود.

ممکن است گزینه های رنگ بیشتری برای آیپد مینی (نسل هفتم) ببینیم.

چیزی که ما فکر می کنیم ممکن است اتفاق بیفتد اضافه کردن گزینه های رنگی بیشتر است. شما می توانید iPad Mini فعلی را در چهار رنگ دریافت کنید. خاکستری فضایی، صورتی، بنفش و نور ستاره. اما اپل اخیراً در این بخش ماجراجوتر شده است. آیفون 14 را می توان در رنگ های Midnight، Starlight، قرمز، آبی، بنفش و زرد داشت. علاوه بر این، آی‌پد استاندارد (نسل دهم) رنگ‌های عجیب‌تری دارد. آبی، صورتی، زرد و نقره ای. اگر آیپد مینی جدید (نسل هفتم) گزینه های بیشتری یا حداقل گزینه های هیجان انگیزتری داشته باشد، تعجب نمی کنیم.

یک نمایشگر بهتر خوب خواهد بود

یک آیپد مینی با سیستم عامل iPadOS 15

نیک فرناندز / Android Authority

صفحه نمایش IPS LCD Liquid Retina iPad Mini (نسل ششم) بسیار خوب است، اما می تواند بهتر باشد. ما از رزولوشن 1,488 x 2,266 و تراکم 327ppi راضی هستیم، اما یکی از شکایات اصلی در بررسی ما این بود که فقط نرخ تازه سازی 60 هرتز داشت. استاندارد فعلی برای محصولات پیشرفته 120 هرتز است.

ممکن است یک پنل 120 هرتزی برای آیپد مینی بعدی اتفاق بیفتد. کاربر محبوب فناوری توییتر @FromTron در اواخر سال 2021 یک پست انجمن کره ای را به اشتراک گذاشت که در آن شایعه شده بود که Samsung Display یک صفحه نمایش 8.3 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز را برای آزمایش ارسال کرده است. دستگاه های فعلی اپل با نرخ به روز رسانی 120 هرتز این ویژگی را به عنوان “ProMotion” برچسب گذاری می کنند.

دیدن 120 هرتز در صفحه نمایش آیپد مینی (نسل هفتم) خوب است، اما بعید به نظر می رسد.

تحلیلگر، در حالی که امیدواریم نرخ تازه سازی بالاتری مانند آنچه ProMotion در سایر محصولات ارائه می دهد، داشته باشیم راس یانگ در توییتر به آن اشاره کرد که به احتمال زیاد اینطور نیست iPad Mini از LCD a-Si استفاده می کند که با ProMotion سازگار نیست. اپل باید پنل را به LCD Oxide تغییر دهد.

اپل پنل های رده بالاتر را به آی پدهای رده بالاتر می آورد. برای مثال آیپد پرو 12.9 مدل 2022 دارای صفحه نمایش Mini-LED است. ما انتظار نداریم که این فناوری به iPad Mini برسد، اما مطمئناً خوب است که امیدوار باشیم.

قیمت آی‌پد مینی (نسل هفتم) چقدر خواهد بود؟

در حال حاضر شایعات و اطلاعات درز بسیار اندک است و ما چیزی نیمه قانع‌کننده در مورد قیمت آی‌پد مینی آینده نشنیده‌ایم. اگرچه آی‌پد مینی با ارتقای نسل ششم قیمت ۱۰۰ دلاری خود را افزایش داده است. قیمت آن از 499 دلار شروع می شود، در حالی که نسل پنجم آیپد مینی 399 دلار است.

با توجه به اینکه ما انتظار ارتقای شدیدتر آی‌پد مینی (نسل هفتم) را داریم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت آن یکسان یا بسیار شبیه به MSRP فعلی ۴۹۹ دلار باشد.

اپل آی‌پد مینی (نسل هفتم): آنچه می‌خواهیم ببینیم

آیا می توانیم یک کانکتور هوشمند دریافت کنیم؟

اپل آی پد ایر 2020 بررسی کانکتور هوشمند usb c

الیور کرگ / Android Authority

آی‌پدهای مدرن اکنون دارای چیزی هستند که اپل آن را کانکتور هوشمند می‌نامد. iPad Mini تنها چیزی است که آن را از دست داده است. این یک اتصال سه پین ​​است که به صورت مغناطیسی به لوازم جانبی متصل می شود. اپل از آنها برای اتصال آیپد به لوازم جانبی مانند کیبورد استفاده می کند. این کانکتور می‌تواند هم داده و هم انرژی را انتقال دهد، که آن را به یک افزونه بسیار راحت تبدیل می‌کند که مایلیم در آی‌پد مینی بعدی ببینیم.

حتی آی‌پد مقرون‌به‌صرفه‌تر (نسل دهم) آن را دارد، بنابراین دلیلی نمی‌بینیم که چرا آن را به آی‌پد مینی بعدی نمی‌رساند. و اگر کانکتور هوشمند را دریافت کند، به احتمال زیاد اپل لوازم جانبی سازگار دیگری را برای همراهی با آن عرضه خواهد کرد.

حاشیه های نازک تر

منظره iPad Mini 2021 در دست

نیک فرناندز / Android Authority

در حالی که نسل هفتم آی‌پد مینی به لطف حذف دکمه هوم، می‌تواند حاشیه‌های پایین و بالایی را بسیار نازک‌تر کند، اما هنوز هم بسیار مهم هستند. آیپد مینی 2021 دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 77.4 درصد است. این در مقایسه با اکثر دستگاه‌های پیشرفته دیگر زیاد نیست.

گفته می شود، حاشیه ها نیز کاملاً وحشتناک نیستند. و بسیاری از شما دوست دارید که فضای خوبی برای نگه داشتن تبلت بدون خطر لمس تصادفی داشته باشید.

شارژ سریعتر

پورت و شارژر آی پد اپل

رایان هاینز / Android Authority

در بررسی آی‌پد مینی (نسل ششم) ما اشاره می‌کنیم که شارژر 20 واتی ارائه‌شده کمک زیادی به شارژ سریع دستگاه نمی‌کند. حدود نیم ساعت طول کشید تا از 10% به 50% برسیم، اما رفتن از 10% به 100% این زمان را به حدود 90 دقیقه افزایش داد.

ما می دانیم که اپل هرگز در زمینه شارژ سریع پیشرو نبوده است، اما مطمئناً افزایش آن خوب خواهد بود. از آنجایی که این دستگاه در واقع بسیار کوچک است، شاید حتی شارژ بی‌سیم نیز یک افزودنی خوش‌آمد باشد.

سایر ارتقاءهای کوچکتر

حسگر اثر انگشت برآمدگی دوربین آیپد مینی 2021

نیک فرناندز / Android Authority

اپل احتمالاً در طول تجربه آیپد مینی به‌روزرسانی‌های تدریجی را ارائه خواهد کرد. ممکن است شاهد بهبود دوربین ها، فضای ذخیره سازی پایه بیشتر، ارتقاء به Wi-Fi 6E و موارد دیگر باشیم. البته، اینها فقط فرضیات هستند، هر چند. ما این مقاله را با جزئیات بیشتر به محض ظهور به روز می کنیم.

می‌خواهید در نسل هفتم آی‌پد مینی چه چیزی ببینید؟

698 رای

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MKwtZD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *