توییتر تیک آبی را از همه افرادی که مایل به پرداخت نیستند حذف می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از یک تاخیر اولیه، تیک آبی حساب‌هایی را که تایید شده بودند و اشتراک آبی توییتر را حذف نکرده بودند، حذف کرد. این به سیستم تأیید قدیمی پایان می‌دهد که حساب‌ها را ملزم به «فعال، قابل توجه و معتبر» می‌کرد.

 

 

توییتر تیک های آبی را از حساب های تایید شده قدیمی حذف می کند

توییتر در ابتدا گفت که تیک‌های آبی را از حساب‌های تایید شده قدیمی در تاریخ 1 آوریل 2023 حذف می‌کند. وقتی این امر محقق نشد، شرکت رسانه‌های اجتماعی بعداً تاریخ را به 20 آوریل 2023 به‌روزرسانی کرد. این بار توییتر به قول خود عمل کرد.

چک مارک های آبی حساب های قابل توجهی که در Twitter Blue مشترک نشده اند ناپدید شده اند. اینها شامل روایات مربوط به افراد مشهوری مانند بیانسه و کیم کارداشیان است.

کسب‌وکارهایی که تمایلی به پرداخت هزینه اشتراک سازمان‌های تأییدشده توییتر ندارند، تأیید خود را نیز از دست داده‌اند، به استثنای برخی از آگهی‌دهندگان.

توییتر همچنین توضیحات پاپ آپی را که هنگام کلیک بر روی نشان تایید شده حساب دریافت می کنید، به روز کرده است. متنی که در سال 2023 بارها تکرار شده است، اکنون می‌گوید: «این حساب تأیید شده است زیرا آنها در Twitter Blue مشترک هستند و شماره تلفن خود را تأیید کرده‌اند».

اگر یک حساب مشترک نیست، اما به یک سازمان وابسته است، متن اکنون به این شرح است: “این حساب تایید شده است زیرا وابسته به [company handle] در توییتر.” این توضیحاتی است که هنگام کلیک کردن روی علامت افرادی مانند ایلان ماسک و جف بزوس دریافت خواهید کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ایلان ماسک از سمت مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری می‌کند، مدیر NBC ممکن است جایگزین او شود

آیا هیچ علامتی وجود دارد که برای آبی توییتر پولی پرداخت نکرده باشد؟

چند استثنا برای حذف چک مارک های توییتر وجود داشته است. قابل‌توجه، برخی از چهره‌های دولت ایالات متحده و سازمان‌های بین‌المللی یک علامت خاکستری را حفظ کرده‌اند که حساب آن‌ها را به‌عنوان حساب دولتی یا سازمان‌های چندجانبه تعیین می‌کند.

برخی از چک مارک‌های طلایی نیز بر اساس گزارش‌ها به تبلیغ‌کنندگان پردرآمد در توییتر اعطا شده است. بر اساس یک اسکرین شات ایمیل که توسط مشاور رسانه های اجتماعی مت ناوارا به اشتراک گذاشته شده است، حساب های تجاری که بیش از 1000 دلار در ماه هزینه می کنند یا قبلاً دارای علامت طلا هستند یا به زودی آنها را دریافت خواهند کرد. مطابق تصویر، تأیید از طریق Twitter Blue یا Verified Organizations نیز برای تبلیغات در پلتفرم الزامی خواهد بود.

اما در مورد تیک تأیید شده آبی سنتی چطور؟ ایلان ماسک، مالک توییتر گفته است که برای اشتراک توییتر آبی سه کاربر: ویلیام شاتنر، لبرون جیمز و استفن کینگ هزینه کرده است.

تیک آبی قدیمی توییتر رسما از بین رفت

این پایان دورانی است که توییتر تیک‌های آبی حساب‌های تایید شده قدیمی را حذف می‌کند. اکنون تیک آبی به این معنی است که کاربر وابسته به یک برند پرداخت کننده یا مشترک توییتر آبی است.

لینک کوتاه مقاله :

https://5ia.ir/LCWfw

کد  QR :

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Kfn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *