لباس لمسی Assassin’s Creed Mirage به شما امکان می دهد پارکور را احساس کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یوبی سافت اعلام کرده است که با شرکتی به نام OWO برای ساخت لباس لمسی برای Assassin’s Creed Mirage همکاری می کند. آخرین عنوان آینده در سری طولانی.

آیا تا به حال دوست داشته اید که اکشن بازی های Assassin’s Creed خود را احساس کنید، اما فقدان لباس لمسی شما را در آن جبهه نگه داشته است؟ خوب دیگر مجبور نیستید در وضعیتی ضعیف بازی کنید. به لطف همکاری OWO و Ubisoft، می‌توانید AC Mirage را با لباس لمسی که مخصوص این بازی طراحی شده است، بازی کنید.

این طرح دارای مضمون زیبایی شناسی AC Mirage است که با آرم رسمی AC کامل شده است. اما چیزهای واقعا جالب احساساتی هستند که کت و شلوار به شما اجازه می دهد در طول بازی احساس کنید. Ubisoft و OWO می گویند که شما می توانید چیزهایی مانند ضربه و پارکور را احساس کنید. بنابراین وقتی می دوید و از ساختمانی به ساختمان دیگر می پرید، تصور کنید که ارتعاشات لمسی تنظیم شده خاصی را احساس می کنید که ممکن است مانند برخورد فرود احساس شود. این کت و شلوار همچنین برخی از “احساسات انحصاری که قبلا هرگز احساس نشده است” خواهد داشت، اگرچه مشخص نیست که چه چیزی خواهد بود، زیرا به نظر می رسد OWO آنها را غافلگیر کرده است.

لباس لمسی Assassin’s Creed همراه با یک کپی از بازی است

لباس هپتیک Assassin

هنوز هیچ تاییدی در مورد هزینه لباس لمسی Assassin’s Creed وجود ندارد، اما لباس غیر AC با قیمت 499 یورو عرضه می شود. این احتمال وجود دارد که نسخه Assassin’s Creed با همین قیمت وارد بازار شود. اگرچه یک کپی از بازی نیز ارائه می شود، بنابراین ممکن است گران تر باشد.

هنگام خرید آن نیز به نظر می رسد که می توانید انتخاب کنید که بازی را برای کدام پلتفرم می خواهید. با این حال، یک کپی دیجیتال خواهد بود و نه فیزیکی. به صراحت اعلام نشده است که آیا این به ایالات متحده می آید یا خیر، اما سؤالات متداول سایت، ایالات متحده را به عنوان یکی از کشورهایی که حمل و نقل در آن ممنوع است، فهرست نمی کند. بنابراین مصرف‌کنندگان آمریکایی که می‌خواهند باید بتوانند آن را بخرند و تحویل بگیرند.

اگرچه OWO تاریخ عرضه خاصی را برای این محصول اعلام نکرده است. و به سادگی می گوید که کت و شلوار “به زودی می آید.” اگر مایلید زمانی که برای خرید در دسترس است یکی را انتخاب کنید، می توانید این کار را از اینجا انجام دهید. شما می‌توانید نسخه‌ای از Assassin’s Creed Mirage را برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S و PC دریافت کنید، و OWO می‌گوید که این حس‌ها روی همه این پلتفرم‌ها کار خواهند کرد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FIJRtc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *