انتظار می رود آیفون 16 پرو از سنسور دوربین کاملاً جدید سونی استفاده کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی انتظار می رود آیفون 16 پرو از سنسور دوربین کاملاً جدید سونی استفاده کند
همراه ما باشید

انتظار می رود آیفون 16 پرو از دوربین کاملاً جدید سونی استفاده کند. این اطلاعات از جهان یخی، یک مشاور مشهور. او ادعا می کند که این گوشی از دوربین اصلی سونی 1/1.14 اینچی و فناوری جدید ترانزیستور دو لایه استفاده خواهد کرد.

آیفون 16 پرو قرار است از سنسور دوربین کاملاً جدید سونی استفاده کند

از طرف دیگر، ظاهراً سامسونگ قصد دارد از سنسور ISOCELL HP2 خود تا گلکسی S26 Ultra استفاده کند. این بدان معناست که گلکسی اس 24 اولترا و گلکسی اس 25 اولترا هر دو از همان سنسور در سال های 2024 و 2025 استفاده خواهند کرد.

همانطور که بسیاری از شما می دانید آیفون 16 پرو در سال آینده عرضه می شود. در صورت بروز تاخیر، سری آیفون 15 امسال در ماه سپتامبر یا اکتبر عرضه خواهد شد. سری آیفون 16 احتمالا در سپتامبر 2024 عرضه خواهد شد.

Ice Universe می گوید که این سنسور 1/1.14 اینچی سونی می تواند با سنسور 1 اینچی IMX989 سونی رقابت کند. باید دید که آیا چنین خواهد شد یا خیر، اما امیدوار کننده به نظر می رسد، مطمئناً.

Type-C به آیفون ها می آید

سری آیفون 15 یک پورت Type-C را برای آیفون ها ایجاد می کند. اپل از Type-C در دستگاه های دیگر استفاده می کند، اما نه آیفون های خود. این شرکت در سال جاری توسط اتحادیه اروپا برای ایجاد این تغییر تحت فشار قرار گرفت.

تمامی مدل های آیفون 15 نیز دارای جزیره پویا بر روی نمایشگر خواهند بود. طبق شایعات، آیفون 15 پرو مکس اولین آیفونی خواهد بود که از دوربین تله فوتو پریسکوپ استفاده می کند. آیفون 15 پرو ظاهرا چنین دوربینی را ارائه نخواهد کرد، اما جانشین آن این دوربین را ارائه خواهد کرد.

حداقل بر اساس شایعات، انتظار می‌رود که مدل‌های آیفون 15 «پرو» نیز نازک‌ترین قاب‌ها را در این تجارت ارائه دهند. با این حال، طراحی کلی تغییر زیادی نخواهد کرد. با این حال، اپل ممکن است از تیتانیوم برای قاب هر دو مدل Pro استفاده کند. تا یکی دو ماه دیگر همه چیز را خواهیم فهمید.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bhOYjf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *