در اینجا ایموجی جدیدی است که در سال 2024 برای آیفون و گوگل پیکسل عرضه می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایموجی جدیدی در سال 2024 به سمت گوشی هوشمند نزدیک شما می رود. مشخصات جدید Emoji 15.1 از کنسرسیوم یونیکد به تازگی اعلام شده است و در ماه سپتامبر بهبود خواهد یافت. این بدان معناست که آنها احتمالاً بخشی از آی او اس 17 خواهند بود و احتمالاً در اواخر امسال یا سال آینده – به احتمال زیاد در سال آینده – برای تلفن های اندرویدی کاهش خواهند یافت.

ایموجی‌هایی که توسط Emojipedia فهرست شده‌اند در حال حاضر پیشنهاد شده‌اند و در دست بررسی هستند، با این حال باید توجه داشت که اکثر شکلک‌هایی که به این مرحله می‌رسند، در نهایت تایید می‌شوند و به نسخه رسمی عرضه می‌شوند. چند نمونه طرح از ایموجی پیشنهادی وجود دارد که در تصویر بالا مشاهده می کنید. بنابراین به احتمال زیاد اینها نسخه های نهایی نیستند.

108 ایموجی جهت دار جدید در راه است

گویی از قبل ایموجی کافی نداشتیم، 108 ایموجی جهت دار جدید در راه است. اکنون بیشتر اینها از ایموجی های افراد با رنگ پوست متفاوت تشکیل شده است. این ایموجی بر روی افراد موجود در حال راه رفتن، فردی که در حال دویدن است، فردی که زانو زده است، فردی با عصای سفید، فردی با صندلی چرخدار دستی و فردی که روی صندلی چرخدار موتوری است، ساخته شده است. همچنین جهت های جهت گیری مانند چپ و راست اضافه شده است.

هنگامی که کاراکترهای Emoji 15.1 در سپتامبر 2023 نهایی شد، دیگر سازندگان گوشی های هوشمند مانند اپل، گوگل، سامسونگ و غیره آنها را از طریق به روز رسانی های نرم افزاری تطبیق می دهند. ما قبلاً این را در گوگل و اپل دیده بودیم. Google معمولاً آنها را از طریق Feature Drop به پیکسل اضافه می کند. سایر OEM ها باید آنها را در به روز رسانی نرم افزار خود اضافه کنند. بنابراین همه دستگاه های اندرویدی آنها را به طور همزمان دریافت نمی کنند.

آخرین مجموعه از ایموجی‌های تایید شده در فوریه ۲۰۲۳ با آی او اس 16.4 به آیفون عرضه شد. و آخرین مجموعه در ماه ژانویه با QPR3 Beta 2 در Google Pixel قرار گرفت و بعداً در ماه مارس در دسترس همه دستگاه‌های پیکسل قرار گرفت. زمانی که این افت ویژگی در دسترس قرار گرفت.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tzWyeI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *