آمازون پرداخت های مبتنی بر نخل خود را به فروشگاه های بیشتری گسترش می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی پرداخت های مبتنی بر نخل خود را به فروشگاه های بیشتری گسترش می دهد
همراه ما باشید

ضربه زدن به تلفن یا کارت خود را فراموش کنید، آمازون به شما امکان می دهد با کف دست خود پرداخت کنید. این ویژگی Amazon One نام دارد و در بیش از 200 فروشگاه آمازون در ایالات متحده موجود است. این مقدار زیادی است، اما آمازون قصد دارد تا پایان سال پرداخت های مبتنی بر نخل را به فروشگاه های بیشتری ارائه دهد.

غول بزرگ تجارت الکترونیک این فناوری را به چندین فروشگاه Whole Foods خود در ایالت هایی مانند تگزاس، کالیفرنیا و نیویورک آورده است. به جای بیرون کشیدن کارت یا تلفن خود، فقط باید کف دست خود را روی خواننده نگه دارید. دستگاه از امضای کف دست منحصر به فرد شما به عنوان یک شناسایی استفاده می کند.

ظاهراً امضای کف دست شما باید مانند اثر انگشت شما منحصر به فرد باشد. با آن، شما باید بتوانید پرداخت های ایمن انجام دهید و از مزایای آمازون خود استفاده کنید.

آمازون پرداخت های مبتنی بر نخل را به فروشگاه های بیشتری می آورد

همانطور که گفته شد، آمازون وان در بیش از 200 فروشگاه موجود است. با این حال، طبق گفته Engadget، این شرکت قصد دارد تا پایان سال این تعداد را بیش از دو برابر کند. این برنامه در مورد عملکرد آن را به بیش از 500 فروشگاه می دهد.

در حالی که این فناوری برای فروشگاه های متعلق به آمازون در دسترس است، تنها به آن فروشگاه ها محدود نخواهد شد. این فناوری در حال حاضر در برخی مکان های شخص ثالث در دسترس است. این شامل استادیوم کلرادو راکی ​​و پانرا می شود. ما می توانیم حدس بزنیم که این گسترش فروشگاه های شخص ثالث بیشتری را شامل می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مشکلات پیکربندی نادرست چشم پژوهش در گوگل، آمازون و مایکروسافت کلود

ما مطمئن نیستیم که چه فروشگاه هایی این قابلیت را خواهند داشت. با این حال، اگر در نزدیکی یک فروشگاه متعلق به آمازون زندگی می کنید، باید مواظب آن باشید که اواخر امسال عرضه شود.

این بدون بحث نیست

همانطور که می توانید تصور کنید، ویژگی مانند این آمازون را با مشکلات قانونی مواجه کرده است. این ویژگی از داده‌های بیومتریک استفاده می‌کند… بیایید دوباره بیان کنیم که، آمازون داده‌های بیومتریک شما را جمع‌آوری می‌کند تا این ویژگی کار کند. اگرچه ممکن است این موضوع برای اکثر مردم مشکلی نداشته باشد، افراد زیادی هستند که این را دوست ندارند.

در واقع، این شرکت می تواند به دنبال یک دعوای حقوقی دسته جمعی در مورد این موضوع در نیویورک باشد. این پرونده می گوید که آمازون به کاربران خود اطلاع نداده است که این داده ها را جمع آوری می کند. بنابراین، بسیاری از مردم داده های بیومتریک خود را بدون هدآپ مناسب ارائه می کنند. صرف نظر از این، آمازون همچنان با این گسترش ادامه می دهد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Ezfevk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *