یوتیوب به تازگی قابلیت دیگری را از TikTok حذف کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی به تازگی قابلیت دیگری را از TikTok حذف کرده است
همراه ما باشید

در جنگ رسانه‌های اجتماعی، شرکت‌هایی که ویژگی‌های «قرض گرفتن» از شرکت‌های دیگر را انجام می‌دهند بی‌سابقه نیست. ویژگی‌هایی را دیده‌ایم که بین TikTok، YouTube، Instagram و Snapchat دست به دست می‌شوند و به این زودی متوقف نمی‌شود. به گفته Android Central، یوتیوب در حال آزمایش این ویژگی برای تبدیل نظرات به Shorts واقعی است.

اگر آشنا به نظر می رسد، این ویژگی ای است که TikTok مدتی قبل آن را ارائه کرد. اگر کسی روی “Tok” شما نظر می دهد، می توانید آن نظر را انتخاب کنید و یک ویدیوی جداگانه از آن بسازید. اگر کسی نظری را ارسال کند که برای شما جالب باشد، این می تواند مفید باشد.

یوتیوب به شما اجازه می‌دهد از نظرات خود، Shorts ایجاد کنید

این هیچ پوشش شکری وجود ندارد. YouTube قطعاً تکالیف TikTok را در این مورد کپی کرده است. به نظر می رسد که دقیقاً مانند ویژگی TikTok عمل می کند. اگر شخصی در Short شما نظر دهد، می‌توانید آن نظر را انتخاب کنید و یک Short کامل از آن نظر ایجاد کنید. آن کوتاه در نمایه شما و همچنین فید اصلی Shorts نمایش داده می شود.

به نظر می‌رسد که افراد دیگر می‌توانند نظرات مبتنی بر Shorts ایجاد کنند و نه فقط سازنده ویدیوی اصلی. بنابراین، اگر در حال تماشای ویدیوی شخص دیگری هستید، ممکن است بتوانید بر اساس نظری که روی آن ویدیو گذاشته اید، کوتاهی ایجاد کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه تصویر پروفایل را به پروفایل یوتیوب اضافه کنیم؟

درست به نظر می رسد، اما یک نکته قابل توجه است. اگر شخصی بر اساس نظری که روی ویدیوی شما گذاشته، یک Short بسازد، YouTube به شما اطلاع نمی‌دهد. همچنین، اگر شخصی در مورد نظری که ارسال کرده‌اید، کوتاه کند، به شما اطلاع داده نمی‌شود. ما مطمئن نیستیم که آیا این تغییر خواهد کرد، زیرا هنوز در مراحل اولیه است.

به احتمال زیاد در حال حاضر این ویژگی را نخواهید دید. یوتیوب در حال آزمایش این ویژگی بر روی تعداد محدودی از کاربران است. بنابراین، به احتمال زیاد یا برای مدتی این ویژگی را نخواهید دید یا اصلاً آن را نخواهید دید. اگر می‌خواهید ببینید آیا بخشی از آزمایش هستید، مطمئن شوید که برنامه YouTube شما به‌روز است.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EYoaCT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *