این نوار صوتی JBL برای Amazon Prime Day 200 دلار تخفیف دارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ما در روز دوم Amazon Prime Day هستیم و معاملات همچنان در جریان هستند. اگر به دنبال نوار صوتی جدید JBL هستید، نمی خواهید از این معامله صرف نظر کنید. ساندبار JBL BAR5.0 اکنون نیمه کاره است و قیمت را به تنها 199.99 دلار کاهش داده است.

اگر در حال خرید برای بهبود بازی تماشای تلویزیون خود هستید، احتمالاً به دنبال تخفیف‌های شگفت‌انگیز در تلویزیون‌ها برای روز پرایم هستید. با این حال، اگر به دنبال بهترین استفاده از صدای تلویزیون خود هستید، باید یک نوار صوتی اضافه کنید.

JBL BAR5.0 یک ساندبار 5 کاناله چند پرتویی است که صدایی قدرتمند و باکیفیت ارائه می دهد. تا تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی بسیار بهتر شود. این نه تنها منقبض است، بلکه تجربه صدای سه بعدی را با یک مرحله صدای گسترده به شما می دهد. نوار صوتی از فناوری صدای فراگیر چند پرتوی استفاده می کند. این برای افرادی است که می‌خواهند تجربه شنیداری فراگیرتری داشته باشند.

این ساندبار می تواند صدایی قدرتمند با بیس قوی به شما بدهد. دارای چهار رادیاتور غیرفعال برای کمک به فشار دادن صداهای پایین تر. بنابراین، اگر در حال تماشای یک فیلم اکشن هستید، واقعاً می‌توانید تأثیر صدا را احساس کنید.

این نوار صوتی تنها برای صدای شما نیست، بلکه برای ویدیوی شما نیز خوب است. دارای فناوری عبور 4K است و با Dolby Vision سازگار است. هنگامی که از BAR5.0 استفاده می کنید، کیفیت ویدیو را به خطر نمی اندازید.

این ساندبار مشکلی در اجرای زیبا با سایر سرویس ها ندارد. شما به راحتی می توانید این را برای استفاده از آمازون الکسا تنظیم کنید. با الکسا می توانید نوار صوتی را با صدای خود کنترل کنید. همچنین می توانید به راحتی با استفاده از Google Chromecast محتوا را به آن ارسال کنید. در نهایت، می تواند از Apple AirPlay استفاده کند.

این یک نوار صوتی فوق‌العاده برای دریافت است، و تنها با تخفیف عمیق بهتر می‌شود. همچنین می توانید معاملات بیشتر را در اینجا بررسی کنید.

نوار صوتی JBL BAR5.0

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VuP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *