آشنایی با ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی در سال 2023

زمان مطالعه: 4 دقیقه

تحقیق ، اولین قدم در هر پروژه سئو در مشهد بوده و بدون این کار عملا معنایی ندارد. ابزارهای زیادی در اینترنت وجود دارند که کاربری اصلی آن‌ها تحقیق کلمه کلیدی است. برخی از این ابزارها رایگان بوده و برای استفاده از برخی دیگر باید هزینه اشتراک پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش پیداکردن کلمات کلیدی برای سایت 

در این مطلب تصمیم داریم ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای سال 2023 را معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

ابزار getkeywords

GetKeywords

اولین مورد در لیست ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای سال 2023، GetKeywords نام دارد. این ابزار امکانات زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین امکانات آن پیدا کردن کلمات کلیدی برای سئو محلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

GetKeywords می‌تواند بیش از 10000 موقعیت جغرافیایی را پشتیبانی کرده و شما می‌توانید کلمات کلیدی محلی را با استفاده از این ابزار پیدا کنید. همچنین نتایج جستجو را بر اساس کشور، استان، شهر و محل محدود می‌کند. GetKeywords به عنوان بهترین ابزار رایگان برای سئو محلی شناخته شده است.

یکی دیگر از قابلیت‌های GetKeywords این است که از 45 زبان در دنیا پشتیبانی می‌کند. باید این را بدانید که اکثر ابزارهای رایگان برای تحقیق کلمات کلیدی، از چنین قابلیتی برخوردار نیستند.

همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این ابزار از اطلاعات و داده‌های آنلاین استفاده کرده و داده‌های ذخیره شده را به شما نمایش نمی‌دهد. البته داده‌های ذخیره شده به هیچ عنوان بدون سود و استفاده نبوده و خیلی از ابزارها از این اطلاعات استفاده می‎کنند ولی طبیعتا داده‌های به روز و آنلاین کارایی خیلی بهتری دارند.

ویژگی‌های مهم و کلیدی GetKeywords

  1. در زمان‌های کاملا واقعی داده‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند.
  2. منابع ترافیک رقبا را به شما نشان می‌دهد.
  3. دستگاهی که بیشتر کاربران از آن برای جست و جو استفاده می‌کنند را نمایش می‌دهد.
  4. با استفاده از این ابزار می‌توانید به داده‌های جهانی دست پیدا کنید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین سالن زیبایی در تهرانپارس+ پردیس تهران(آرایشگاه بورگ)هنگامه رویین

شما می‌توانید از پلن رایگان این ابزار با قابلیت سرچ نامحدود استفاده کنید ولی اگر می‌خواهید از قابلیت‌هایی مانند سنجش سختی کلمه کلیدی نیز استفاده کنید، باید اشتراک ماهانه یا سالانه را خریداری کنید.

Sonar

حتما شما هم آمازون را می‌شناسید. آمازون مانند گوگل یک موتور جستجو است که تنها یک هدف داشته و فقط محصولات را به عنوان دیتا می‌شناسد. یعنی شما با سرچ در گوگل می‌توانید با محتوای متنی یا تصویری رو به رو شوید ولی با جست و جو در آمازون فقط محصولات مختلف را مشاهده خواهید کرد.

ابزار sonar

یکی از ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای سال 2023 که می‌توانید از آن برای یافتن کلمات کلیدی مناسب برای آمازون استفاده کنید، Sonar است. البته از این ابزار می‌توانید برای سرچ کلمات کلیدی مناسب برای گوگل نیز استفاده کنید.

این ابزار در پایگاه داده خود بیشتر از 180 میلیون کلمه کلیدی دارد که آن‌ها را به زبان‌های مختلف ترجمه کرده است.

ویژگی‌های مهم و کلیدی Sonar:

  • جستجوی معکوس ASIN
  • داشتن دیتا کامل و استاندارد
  • برای استفاده از آن نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید

در آخر باید این را بگوییم که این ابزار 100 درصد رایگان بوده و می‌توانید از تمامی بخش‌های آن استفاده کنید.

QuestionDB

می‌دانید که محتوا همیشه اهمیت خیلی زیادی برای گوگل داشته و شما با تولید محتوای جدید و جالب می‌توانید کاربران بیشتری را جذب کرده و از سمت دیگر، رضایت گوگل را به دست آورید. البته ممکن است بعد از نوشتن تعداد زیادی از محتواهای مرتبط، دیگر نتوانید کلمه کلیدی و عنوان مناسبی برای ادامه کار پیدا کنید.

در این شرایط بهترین گزینه، QuestionDB است. این یکی از ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای سال 2023 است که به شما کمک می‌کند تا ایده مناسبی برای ایجاد مقاله و پست جدید به دست آورید.

روند کار در QuestionDB بسیار راحت است. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که کلمه کلیدی خود را وارد کرده و منتظر باشید. بعد از چند ثانیه، لیستی از بهترین عناوین به شما نمایش داده می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  راهنمای تحقیق کلمات کلیدی: راهنمای کامل مبتدیان

باید بدانید که این ابزار تمامی اطلاعات خود را از سوالات رایج در پلتفرم‌های معروفی مانند reddit به دست می‌آورد. این یعنی تمامی عناوین پیشنهاد شده، سوالات کاربران بوده و شما از خود کاربر در رابطه با نیازش سوال خواهید کرد.

QuestionDB

ویژگی‌های مهم و کلیدی QuestionDB

  1. آشنایی با سوالات متداول کاربران و نیازهای جدی آن‌ها در حوزه کاری خود
  2. داشتن منابع چند گانه (اطلاعات خود را از چندین وبلاگ معروف در جهان دریافت می‌کند.)

باید در آخر این را بدانید که QuestionDB کاملا رایگان نبوده و اگر می‌خواهید محدودیت‌های جزئی موجود در نسخه رایگان را از بین ببرید، باید ماهانه 12.50 دلار هزینه پرداخت کنید.

Ryan Robinson

در این بخش تصمیم داریم یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای سال 2023 را معرفی کنیم که تازه کاران و سایت‌های کوچک می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنند تا به جایگاه بسیار خوبی در نتایج جست و جو دست پیدا کنند.

Ryan Robinson ابزاری است که کلمات کلیدی با سختی کم و میزان جست و جوی پایین را به شما معرفی خواهد کرد. در واقع تمامی سایت‌های کوچک و جدید باید تلاش کنند تا با استفاده از چنین کلماتی در گوگل رتبه پیدا کنند. به این صورت رقبای بسیار کمی داشته و بهتر دیده می‌شوند.

این برای ساختن وبلاگی بسیار مفید و آموزنده، لازم و ضروری است. به این صورت شما وبلاگی دارید که تمامی محتواهای آن در رتبه بسیار خوبی قرار داشته و با همین رتبه، روی ارزش کل سایت تاثیر می‌گذراند.

اکثر ابزارهای رایگان تحقیبق کلمات کلیدی در رابطه با سختی و آسانی و همچنین میزان سرچ کلمه کلیدی اطلاعاتی در اختیار ما قرار نمی‌دهند. این مشکل در ابزار Ryan Robinson حل شده است. در واقع Ryan Robinson یک هوش مصنوعی است که بهترین سازنده وبلاگ در سال 2023 شناخته شد.

ویژگی‌های مهم و کلیدی Ryan Robinson

  • این ابزار روی معیارهای ضروری تمرکز کرده و بهترین پیشنهادها را برای وبلاگ سایت دارد.
  • آموزش استفاده از تمامی بخش‌های ابزار و اهمیت تحقیق کلمه کلیدی را ارائه کرده است.
  • می‌توانید بر اساس کشور خاصی، داده‌های خود را محدود کنید.

در نهایت باید بگوییم که ابزار Ryan Robinson کاملا رایگان است.

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KxH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *