فاصله شیراز تا دبی چقدر است؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگر در جنوب کشور زندگی کنید، حتی فکر این‌که از آن‌جا به تهران بیایید و از پایتخت راهی دبی شوید، شما را خسته می‌کند؛ چراکه باید یک مسیر طولانی را برای رسیدن به پرواز طی کنید. اما خبر خوش این است که برای سفر از جنوب به دبی لازم نیست که به تهران بروید و بلیط تهران به شهر دبی را بگیرید. شما می‌توانید با تهیه بلیط دبی شیراز به‌راحتی سفرتان را از شهر شیراز شروع کنید. با این کار دیگر مسیر طولانی جنوب تا تهران و از تهران به دبی را طی نمی‌کنید و سفرتان با خستگی شروع نمی‌شود. در ادامه برایتان می‌گوییم که بین دو شهر شیراز و دبی فاصله چقدر است.

 

 

از شیراز به دبی پرواز کنید

دبی شهری است که هر تفریح و هیجانی را که بخواهید، در آن پیدا می‌کنید. از آفتاب‌گرفتن در ساحل‌هایی مانند جمیرا و لامر گرفته تا پیست اسکی در این شهر امارات وجود دارد که می‌توانید خاطرات زیبایی را در آن بسازید. تفریحات لوکس و هیجان‌انگیزی که همه را وسوسه می‌کنند که حتما سری به این شهر بزنند. این تفریحات باعث شده‌اند که ایرانی‌های بسیاری در تمام اوقات سال بخواهند سفری به دبی داشته ‌باشند.

با توجه به این‌که استقبال از سفر به دبی نسبت به سال‌های گذشته زیاد شده ‌است؛ دیگر تنها شهر تهران نیست که به مقصد دبی پرواز دارد. شهرهایی بزرگ دیگر مانند شیراز هم پروازهایی به کشورهای حوزه خلیج فارس دارند. با این کار دیگر لازم نیست از جنوب کشور راهی تهران شوید، از پایتخت پرواز خارجی بگیرید و به دبی بروید. در فرودگاه شهید دستغیب شیراز هم پروازهای مختلفی به دبی در طول هفته انجام می‌شود؛ بنابراین، دیگر لازم نیست نگران دیرشدن و منتظرماندن باشید؛ چون این مسیر همیشه شلوغ و پرتقاضا است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آشنایی کامل با روش خرید بلیط هواپیما با ارزانترین هزینه در سایت رادار361

 

فاصله شهرهای شیراز و دبی چقدر است؟

اگر بخواهید به دبی بروید و بلیط دبی شیراز را تهیه کنید، حدود یک ساعت و 15 دقیقه بعد از سوارشدن، به مقصد می‌رسید؛ چراکه فاصله هوایی بین این دو شهر 548 کیلومتر (341 مایل) است. با این فاصله کم دیگر نیازی نیست که بخش زیادی از زمان سفرتان را به رفت و آمد اختصاص دهید. به جای آن، می‌توانید سریع‌تر به مقصد برسید و زمان بیشتری به تفریح و گشت‌وگذار در شهر بپردازید.

 

 

پرواز شیراز به دبی؛ کوتاه، مقرون ‌به‌صرفه و در دسترس

گفتیم که فاصله بین شیراز و دبی یک ساعت است. در این مدت کوتاه دیگر حوصله شما در مسیر سر نمی‌رود و سفرتان سریع شروع می‌شود. علاوه‌بر این زمان کوتاه پرواز، همیشه در روزهای مختلف هفته پروازهایی بین این دو شهر وجود دارد. اگر دلتان می‌خواهد که در یک تاریخ خاص در دبی یا شیراز باشید، به‌راحتی می‌توانید یک بلیط مناسب را برای قبل از مراسم بگیرید و با خیال راحت به این سفر بروید.

قیمت هم یک مساله مهم در انتخاب پرواز بسیاری از افراد است. قیمت بلیط دبی شیراز نسبت به سایر شهرها مناسب است و شما می‌توانید با دریافت خدمات یکسان از دیگر مبداها هزینه کمتری برای بلیط و سایر خدمات بپردازید. این مساله یک روی خوش دیگر هم دارد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه به اندازه بلیط شهرهای دیگر به دبی، کلاس پروازی بالاتری انتخاب کنید.

 

برای سفر شیراز به دبی از کدام فرودگاه استفاده کنید؟

تنها فرودگاه شیراز با نام فرودگاه شهید دستغیب شیرازی فعال است. در ابتدا اینجا تنها برای پروازهای داخلی به شهرهای مختلف کشور بود؛ اما زمانی‌که تقاضا برای سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس بیشتر شد، این پروازهای خارجی هم به لیست پروازهای آن اضافه شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جاهای دیدنی آبادان، شهر مردمان خونگرم

فرودگاه آل مکتوم یکی از دو فرودگاه شهر دبی است که پروازهای شیراز در آن فرود می‌آیند. این فرودگاه که در جزیره‌ای مصنوعی به نام جبل علی ساخته شده ‌است، حدود 37 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد و اگر بخواهید از آن‌جا به داخل شهر برسید، لازم است از تاکسی و اتوبوس استفاده کنید .

علاوه‌بر آل مکتوم، دبی یک فرودگاه دیگر با نام فرودگاه بین‌المللی دبی دارد که در منطقه القرهود شهر ساخته شده ‌است. فاصله اینجا تا مرکز شهر تنها 4 کیلومتر برآورد شده و در یک چشم به هم زدن می‌توانید به مرکز شهر و هتل محل اقامتتان برسید.

 

ایرلاین ‌های فعال پرواز شیراز به دبی

در پرواز میان شیراز و دبی ایرلاین‌های مختلفی فعال هستند که می‌توانید از میانشان گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید. کیش ایر، فلای دبی، قشم ایر، ایر عربیا و امارات ایرلاین چند مورد از این ایرلاین‌ها هستند. در میان این موارد، هواپیمایی کیش ایر قیمت مناسبی دارد و پروازهای آن مقرون ‌به‌صرفه هستند. به همین خاطر، یکی از محبوب‌ترین ایرلاین‌های فعال این مسیر به‌شمار می‌رود.

 

 

خرید بلیط دبی شیراز در با بهترین قیمت

در سایت فلای تودی می‌توانید به‌صورت کاملا آنلاین و در سریع‌ترین زمان بلیط دبی شیراز را تهیه کنید. اگر قبل از هر اقدامی برای سفر به این سایت سر بزنید، می‌توانید پروازهای تمام ایرلاین‌های فعال مسیر شیراز به دبی را ببینید. سپس، به‌صورت آنلاین خدمات و هزینه بلیط‌ها را با هم مقایسه کنید. علاوه‌بر این، در این سایت، امکان رزرو هتل در دبی از میان متنوع ترین گزینه های لوکس و اقتصادی نیز برایتان فراهم است.

 

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vMj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *