فروش تلویزیون OLED 55 اینچی سونی A80K با قیمت 1098 دلار در آمازون

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در تلویزیون OLED 55 اینچی سونی A80K BRAVIA XR قیمت بسیار خوبی دارد. با این کار 700 دلار از قیمت معمولی صرفه جویی خواهید کرد. مدل 65 اینچی نیز با قیمت 1498 دلار به فروش می رسد که 300 دلار از قیمت آن صرفه جویی می کند. اکنون مدل 77 اینچی در حال حاضر به فروش نمی رسد، اما ممکن است تغییر کند.

این یکی از تلویزیون‌های OLED ارزان‌تر، اما همچنان عالی است. قیمت بسیاری از تلویزیون های OLED آنها از 5000 دلار یا بیشتر شروع می شود.

تلویزیون OLED سونی A80K – آمازون

چرا باید تلویزیون گوگل BRAVIA XR A80K 55 اینچی سونی را بخرید؟

سونی A80K مدل 2022 است و طبق گفته سونی دارای برخی ویژگی های انحصاری برای پلی استیشن 5 است. با این حال، این ویژگی‌های «انحصاری» در واقع فقط ویژگی‌های HDMI 2.1 هستند که سایر تلویزیون‌ها نیز به آن اضافه کرده‌اند. بنابراین اگر PS5 دارید، می‌توانید از بازی با کیفیت 4K120 و همچنین نرخ تجدید متغیر و حالت تأخیر کم خودکار لذت ببرید. همچنین در این تلویزیون نگاشت خودکار HDR Tone و سوئیچ تصویر ژانر خودکار موجود است.

از آنجایی که این یک تلویزیون OLED است، شما یک تصویر باورنکردنی از این تلویزیون دریافت خواهید کرد. این شامل سیاهی عمیق تر و رنگ های واقعی تر است. این همچنین به دلیل داشتن طیف رنگی گسترده برای سایه ها و رنگ های دنیای واقعی است. این به لطف XR Triluminos Pro سونی است.

اکنون، از نظر نرم‌افزار، گوگل تی وی را نیز داخلی دارد. بنابراین این بدان معناست که از Google Assistant و Google Cast پشتیبانی خواهید کرد. و همچنین پشتیبانی از YouTube، Apple TV، Netflix، Disney+، Amazon Prime Video و موارد دیگر. سونی BRAVIA CORE را نیز گنجانده است که دارای مجموعه ای از فیلم های عالی است که می توانید به صورت رایگان پخش کنید. این را تبدیل به یک تلویزیون واقعا عالی برای برداشتن برای خانه خود کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گوگل می گوید فروش NFT فروشگاه Play اکنون خوب است

می‌توانید تلویزیون OLED 55 اینچی سونی A80K را امروز با فقط 1098 دلار با کلیک کردن بر روی اینجا از آمازون خریداری کنید. اما بهتر است عجله کنید زیرا این فروش زیاد طول نخواهد کشید.

تلویزیون OLED سونی A80K – آمازون

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hLi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *