سوالات متداول لیپوماتیک پایین تنه

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در ادامه این مقاله به بررسی سوالات متداولی که در مورد مطرح می‌شود، می‌پردازیم.

چه تفاوتی بین لیپوماتیک و لیپوساکشن وجود دارد؟

تفاوت‌های بین لیپوساکشن و لیپوماتیک یکی از مسائلی است که مردم در این زمینه کنجکاو هستند. لیپوساکشن یک روش قدیمی‌تر از لیپوماتیک است و عوارض جانبی آن بسیار زیاد بوده و فرآیند بهبودی آن نیز نسبت به لیپوماتیک طولانی‌تر است. علاوه بر این، در روش لیپوساکشن کمتر چربی خارج می‌شود. به همین دلیل، لیپوماتیک که یکی از آخرین کاربردهای زیبایی شناسی است، به عنوان یک روش بسیار مفیدتر در نظر گرفته می‌شود.

چه اشخاصی برای انجام عمل لیپوماتیک پایین تنه مناسب هستند؟

  • در وضعیت سلامتی خوبی باشند
  • وزن خود را به دست آورده باشند یا به طور نزدیکی به وزن مورد نظرشان برسند
  • دخانی نباشند
  • چربی مقاوم در برابر ورزش در صورت وجود، در صورتی که در نواحی صورت، گردن، بخش بالا یا پایین بدن باشد.

چقدر طول می‌کشد که لیپوماتیک اثر داشته باشد؟

چربی که با جراحی لیپوماتیک حذف شده است، دوباره رشد نخواهد کرد، اما بیماران ممکن است با گرفتن وزن اثرات ظاهری لیپوماتیک را بازگردانند، زیرا سلول‌های چربی باقیمانده می‌توانند بزرگ شوند. به همین دلیل، آقایان و خانم‌هایی که به لیپوماتیک فکر می‌کنند، باید به یک سبک زندگی سالم، رژیم غذایی متعادل و روزانه ورزش مرتبط با وزن پایدار متعهد باشند تا بتوانند به طول عمر نتایج لیپوماتیک خود کمک کنند. با اجتناب از افزایش وزن، نتایج لیپوماتیک می‌توانند برای سال‌ها یا حتی دهه‌ها به طول عمر برسند.

لیپوماتیک ران چیست؟

لیپوماتیک ران یک روش جراحی زیبایی است که با حذف دائمی تجمع چربی از ران ها، شکل بدن را اصلاح می کند. این می تواند چربی اضافی در مناطق سبله ران، داخل ران یا زانو باشد. در این روش، با استفاده از کانول هایی که زیر پوست وارد می شوند، چربی اضافی جذب می شود.

عوارض و خطرات لیپوماتیک ران چیست؟

لیپوماتیک ران در ترکیه یک عمل جراحی پلاستیک است که به طور منظم انجام می شود. مراقبت ارائه شده، هم در حین و هم بعد از عمل، عالی است. مانند هر عمل جراحی، لیپوماتیک کیسه های زین، ران یا زانو می تواند خطراتی را به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از هرگونه خطر عارضه، به یک جراح مجرب مراجعه کنید و حتما به توصیه های او عمل کنید.

آیا لیپوماتیک ران نیاز به بیهوشی عمومی دارد؟

لیپوماتیک ران با بیهوشی انجام خواهد شد. قبل از جراحی، مشاوره با متخصص ضروری است.

آیا نتایج لیپوماتیک ران دائمی است؟

نتیجه لیپوماتیک قطعی و در پایان عمل قابل مشاهده است. ران‌ها نازک‌تر به نظر می‌رسند و مطابق میل بیمار دوباره طراحی می‌شوند.

لیپوماتیک باسن چیست؟

با استفاده از یکی از تکنیک‌های لیپوماتیک ، مانند لیزر، تومسنت یا لیپوساکشن سنتی، لیپوماتیک باسن یا لیپوماتیک شکم، یک عمل جراحی برای برداشتن چربی اضافی و سرسام آور از سطح شکم و با استفاده از یکی از تکنیک‌های لیپوماتیک انجام می‌شود. این عمل جراحی می‌تواند به شما کمک کند تا از جیب‌های چربی مقاوم در برابر رژیم غذایی یا ورزش خلاص شوید و منحنی‌های جذابی بدست آورید.

پزشکان این روش را به عنوان یک روش “ساده و آرام” توصیف می‌کنند و آن را به عنوان یک روش “دقیق” برای هدف قرار دادن و برداشتن چربی و تعریف مجدد شکل باسن تبلیغ می‌کنند. در نظر داشته باشید که لیپوماتیک باسن با لیفت ران متفاوت است.

آیا لیپوماتیک باسن دردناک است؟

در حین انجام عمل جراحی هیپ لیپو، پزشکان معمولاً به بیماران خود دوز کافی از بیهوشی و آرام بخش قبل از عمل جراحی ارائه می دهند، بنابراین این یک روش دردناک نیست. با این حال، پس از عمل جراحی، حس ناراحتی کوچکی طبیعی است.

مدت زمان نقاهت پس از لیپوماتیک ران

مدت بازگشت به سلامت پس از لیپوماتیک باسن بستگی به پیچیدگی عمل و شرایط سلامتی بیمار دارد. با این حال، عموماً برای بهبود کامل بعد از عمل، نیاز به 1-2 ماه وجود دارد.

چه جراحی باسن شما را کوچکتر می کند؟

لیپوماتیک باسن معمولاً برای کوچکتر کردن باسن توصیه می شود. می توانید جایگزین های جراحی دیگری مانند لیفت ران یا باسن را در نظر بگیرید. جایگزین های غیر جراحی نیز مانند CoolSculpting در دسترس هستند.

لیپوماتیک پا چیست؟

لیپوماتیک پا، روشی برای کاهش چربی های اضافی در پاهاست. این چربی ها در بسیاری از موارد از طریق رژیم غذایی یا فعالیت های ورزشی قابل کاهش نیستند و بیشتر به دلیل ژنتیک هستند. این روش شامل جذب سلول های چربی با یک کانیول خاص است. بیشتر بیماران می خواهند چربی روی ران، ساق پا، قوزقوز، و حتی قسمت بالای زانو را کاهش دهند. در حقیقت، پاها یکی از مناطقی هستند که می توانند با این روش به طور موثرتری درمان شوند و نتایج آن عالی است.

بهبودی پس از لیپوماتیک پا چگونه است؟

بسته به وسعت ناحیه تحت درمان، قبل از بازگشت به کار به 1 تا 3 روز بهبودی نیاز دارید. اگرچه، بهتر است یک هفته از کار خود مرخصی بگیرید.

حساسیت و احساس تنش در ساق پاها معمول است. بنابراین این روش می تواند باعث درد متوسط شود. با این حال، می توان یک مسکن ساده تجویز کرد.

لباس‌های فشرده ناراحتی بعد از عمل را محدود می‌کنند و همچنین به پوست کمک می‌کنند تا واکنش بهینه نشان دهد. شما باید حداقل ده روز آنها را به طور دائم بپوشید. همچنین باید تا جایی که می توانید پاهای خود را بالا نگه دارید.

پس از این ده روز، بیمار می‌تواند لباس‌های فشرده‌سازی را فقط برای دوش گرفتن و خوابیدن در صورت تحمل ضعیف درآورد. با این حال، بهتر است آنها را به مدت یک ماه 24 ساعته بپوشید تا نتیجه بهتری بگیرید. برای جلوگیری از فلبیت و لخته شدن خون به مدت 7 تا 10 روز داروهای ضد انعقاد تزریق می کنید. همچنین آهسته راه رفتن از روز بعد از جراحی توصیه می شود.

نتایج پس از لیپوماتیک پا چگونه است؟

تورم پاها ممکن است تا یک ماه طول بکشد تا کاهش پیدا کند. ماساژ لنفاوی دستی ۲ تا ۳ بار در هفته بسیار مفید است.

پس از کاهش تورم، نتایج اولیه دیده می شود. برای رسیدن به نتایج قطعی شش ماه زمان نیاز است. همچنین، جوش ها پس از یک سال از بین خواهند رفت و در طی سال اول به ندرت قابل مشاهده هستند.

نتیجه گیری

در نتیجه، لیپوماتیک پایین تنه یک روش جراحی کوچک و غیرتهاجمی برای از بین بردن چربی های مزاحم در منطقه شکم، کمر و پهلو می باشد. با این روش، می توانید به راحتی چربی های مزاحم و مقاومت به ورزش و رژیم غذایی را از بین ببرید و به دوست داشتنی تر شدن و شکل دادن به تن خود بپردازید. به دلیل غیرتهاجمی بودن این روش، بازگشت به کار و فعالیت های روزمره بسیار سریع است و نیازی به بستری شدن نیست. با این حال، پیش از تصمیم به جراحی، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا بهترین روش درمانی برای شما را تعیین کنید.

عمل های ترمیمی و زیبایی سخت و پیچیده هستند. اما با وحود دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی به نشانی اینترنتی https://drkambiz-izadpanah.com نگران نتیجه عمل خود نباشید. ایشان با تجربه کاری و تخصصی که در این زمینه دارند، تجربه بهترین عمل را در ذهن شما نقش خواهند بست. همچنین در پیج اینستاگرام دکتر کامبیز ایزدپناه میتوانید نمونه عمل های ایشان را ببینید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Jgz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *