بازاریابی محتوایی و افزایش درآمد شرکت های ساختمانی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مشارکت در ساخت و بازسازی ساختمان: راه حلی برای افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌ها

 

برای بسیاری از مدیران شرکت های ساختمانی و معماری، محتوایی و کلا بازاریابی آخرین اولویت محسوب می شود. به عنوان یک مدیر حرفه ای تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که شما و شرکتتان چه تفاوتی با رقبای خود دارید؟ به نظر شما یک شرکت ساختمانی چقدر باید روی افزایش مشتری سرمایه گذاری کند؟ آیا می دانید چطور می توان از بازاریابی محتوا در صنعت ساختمان برای افزایش فروش کالا و خدمات ساختمانی و کسب درآمد بیشتر استفاده کرد؟

بسیاری از شرکت ها اصلا از راه های جدید استراتژی بازاریابی شرکت های ساختمانی و پیمانکاری استفاده نمی کنند و شما با استفاده از تکنیکهای می توانید تفاوت بسیاری را با رقبای خود ایجاد کنید. وجود یک راهبرد و استراتژی مناسب بازاریابی محتوایی ویژه شرکت های ساختمانی، به شما برای رشد کسب و کارتان کمک می کند. کافیست یک استراتژی تدوین کنید که برای شرکت شما یک مزیت رقابتی ایجاد کند. اگر به موضوع از طریق بازاریابی محتوایی علاقمندید در ادامه با ما همراه باشید.

برای سایت خود استراتژی تولید محتوا داشته باشید

پس از طراحی سایت شرکت ساختمانی بصورت مرتب و زمان بندی شده مطالب و محتوای جدید را به سایت خود اضافه کنید. در واقع شما باید ابتدا برای سایت ساختمانی خود اهدافی را مشخص کرده باشید و پس از آن باید عناوین مطالب و محتواهای خود را مشخص کنید. مطالبی که جامعتر و کاملتر هستند و مخاطبان بیشتری جذب می کنند را در اولویت تولید محتوای سایت ساختمانی خود قرار دهید.

 

اصول-بازاریابی-محتوایی

 

برای اینکه بدانید چه عنوانهایی مخاطبان بیشتری جذب می کنند، کافیست که از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. بعنوان مثال یکی از این روشها این است که عبارت مورد نظرتان را در گوگل جستجو کنید و عناوین مطالبی که در نتایج گوگل نمایش داده می شوند را یادداشت کنید.

همچنین می توانید از قسمت پیشنهادهای خود گوگل که در انتهای صفحه جستجویش نمایش داده می شود استفاده کنید و آنها را نیز به لیست خود اضافه کنید. ضمنا می توانید عبارت مورد نظرتان را در کادر جستجوی گوگل تایپ کنید و روی دکمه فاصله کلیک کنید تا گوگل عبارت های بیشتری را به شما پیشنهاد دهد. پیشنهادات گوگل بسیار مهم هستند و می توانید از آنها برای تولید محتوای سایت خود استفاده کنید.

البته اینها فقط بخشی از روشهای تحقیق کلمات کلیدی هستند و می توانید از روش های دیگر هم استفاده کنید تا لیست جامعتری از عناوین پرمخاطب برای تولید محتوای سایت ساختمانی خود داشته باشید. ضمن اینکه می توانید از متخصصین تدوین استراتژی محتوایی مانند متخصصین سایت سازه برتر استفاده کنید و یک برنامه هدفمند را از آنها دریافت کنید و بدانید که در چه تاریخی، چه محتوایی را، با چه خصوصیاتی در سایت خود منتشر کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هیچ چیز Phone 2 در تصاویر بازاریابی لو رفته ظاهر زیبایی ندارد

اصول بازاریابی محتوایی را رعایت کنید

این نکته بسیار مهم است که در هر کدام از مطالبی که در سایتتان منتشر می کنید، اصول بازاریابی محتوایی را رعایت کنید تا بازدهی بسیار خوبی از آن دریافت کنید و بتوانید در زمان کوتاهتری برند خود را مطرح کنید. این موضوع بصورت مستقیم روی شناخت مخاطبان از محصولات و خدمات شما تاثیر خواهد گذاشت و همین موضوع می تواند برایتان با افزایش درآمد همراه باشد.

  • مخاطب خود را بشناسید

در هنگام تولید محتوا، این موضوع را در نظر داشته باشید که این مطلب را برای چه کسی آماده می کنید. نیازها و خواسته های مخاطب خود را به خوبی شناسایی کنید و در محتوای خود پاسخ این نیازها و خواسته ها را بدهید.

  • هدف هر محتوا را مشخص کنید

همانطور که هدف سایت خود را مشخص کرده اید، باید هدف هر کدام از مطالب را نیز بصورت مجزا مشخص کنید. هدف هر مطلب باید در راستای رسیدن به هدف اصلی سایت قرار داشته باشد.

  • برند خود را مطرح کنید

در هر کدام از مطالبی که منتشر می کنید، در مورد برند خودتان توضیح دهید. البته باید حتما این نکته را در نظر داشته باشید که برند خود را به شکلی معرفی کنید که در راستای موضوع و محتوای آن مطلب باشد تا اثربخشی آن بیشتر شود.

  • متمایز و منحصربه‌فرد باشید

از توضیحات تکراری و کلیشه ای استفاده نکنید. سعی نکنید که مثل دیگران باشید، بلکه تلاش کنید که مطالب سایت ساختمانی خودتان را به سبک خودتان تولید و منتشر کنید. استفاده از یک سبک سفارشی و متمایز در تولید محتوای سایت ساختمانی می تواند برند شما را در ذهن مخاطب ماندگار کند.

  • بر گسترش روابط مترکز باشید، نه بر فروش

تفاوت اصلی بازاریابی محتوایی با بازاریابی مستقیم در همینجاست. بایستی در محتوای خود، بر روی جذب اعتماد مخاطبین و گسترش روابط با آنها تمرکز کنید. مطمئن باشید افرادی که به شما اعتماد کرده باشند و شما را بعنوان دوست خود قلمداد کنند، هر زمان که قصد خرید داشته باشند، مستقیما به سراغ شما می‌آیند و به رقبای شما توجه نمی‌کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بازاریابی وابسته آمازون در اینستاگرام

اصول-بازاریابی-محتوایی

 

 

از ویدیو و تصاویر با کیفیت استفاده کنید

برای اینکه تاثیر بازاریابی محتوایی خود را چند برابر کنید، کافیست در مطالب خود از ویدیو هم استفاده کنید. توجه داشته باشید که بهتر است این ویدیوها از خودتان و محیط شرکتتان و حتی از پروژه هایی که اجرا می کنید، گرفته شود.

اینگونه ویدیوها برای تقویت برندینگ شرکت ساختمانی شما بسیار موثرند و به این ترتیب خیلی سریعتر در ذهن مخاطب ماندگار می شوید، چون مخاطبان هم چهره شما را دیده و هم محیط کار و پروژه هایتان را مشاهده کرده است.

برای بیشتر دیده شدن محتوا تبلیغ کنید

با توجه به اینکه در این مقاله تمرکز ما بر روی بازاریابی محتوایی بوده، در این بخش هم فقط به تبلیغات محتوایی اشاره می کنیم. تبلیغات محتوایی که با نام رپورتاژ آگهی شناخته می شوند، بصورت دائمی در سایت های منتشر کننده باقی می مانند و این موضوع می تواند به برندسازی و حتی افزایش مشتریان شما نیز کمک کند.

در واقع رپورتاژ آگهی یک مطلب تبلیغاتی است که در سایت های دیگر منتشر می کنید و این تبلیغ مانند سایر مطالب آن سایت نمایش داده می شود و می توانید در مطلب خود از متن، تصویر و لینک به سایت خود استفاده کنید. البته در سایت سازه برتر که یکی از معتبرترین سایت های تبلیغات صنعت ساختمان است، این امکان را دارید که در مطلب تبلیغاتی خود از ویدیو هم استفاده کنید و به این ترتیب محصولات و خدمات خود را به شکل بهتری به مخاطبان این سایت معرفی کنید و در کنار برندسازی قوی برای شرکتتان، مشتریان جدیدی را نیز از سایت سازه برتر جذب کنید.

 

 

طراحی-سایت-ساختمانی

 

جمع بندی

می‌توان گفت که بازاریابی محتوایی یکی از ارزانترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات است که اتفاقا نسبت به سایر روشها بیشترین بازدهی را دارد. ما در مجموعه سازه برتر علاوه بر اینکه خدمات طراحی سایت و سئو و تبلیغات صنعت ساختمان را ارائه می‎‌کنیم، خدمات تدوین استراتژی تولید محتوا و بازاریابی محتوایی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید به سایت سازه برتر https://saze20.ir مراجعه کنید و یا در واتساپ با شماره 09192682620 در ارتباط باشید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XWs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *