هیچ چیز Phone 2 در تصاویر بازاریابی لو رفته ظاهر زیبایی ندارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Nothing Phone 2 تصویر 2 را فشار دهید

TL; DR

  • تصاویر Nothing Phone 2 به بیرون درز کرده است.
  • آن‌ها به شما اجازه می‌دهند تا روی تمام جزئیات طراحی، از جمله رابط Glyph جدید و UI اصلاح‌شده، زوم کنید.

افشای اطلاعات در حال شمارش معکوس برای عرضه دومین گوشی هوشمند Nothing هستیم. Nothing Phone 2 اکنون در تصاویر بازاریابی رسمی این شرکت ظاهر شده است. البته این تصاویر توسط Nothing به اشتراک گذاشته نشده است، بلکه توسط افشاگر مورد اعتماد به اشتراک گذاشته شده است ایوان بلاس.

در حالی که Nothing اخیراً طراحی پشتی Phone 2 را در توییتر به اشتراک گذاشته است و سازنده MKBHD ویدیویی را منتشر کرده است که در مورد تغییرات طراحی ظاهری صحبت می کند، تصاویر جدید به ما این فرصت را می دهند که واقعاً گوشی را در تمام شکوه آن ببینیم.

آرایش LED جدید که The Glyph را تشکیل می دهد در اینجا به طور کامل نمایش داده می شود. هیچ چیز این بار بیش از دو برابر مناطق LED را افزایش نداده است – 33 به جای 12 که در Nothing Phone 1 مشاهده می شود. این به کاربران کنترل بیشتری بر رابط نور می دهد. می توانید در ویدیوی رسمی که مدتی پیش Nothing به اشتراک گذاشته شده بود، نگاهی اجمالی به این موضوع داشته باشید.

آخرین فاش شده همچنین رابط کاربری صفحه اصلی Nothing Phone 2 را نشان می دهد. این دستگاه قرار است نسخه جدید سیستم عامل Nothing را با نام Nothing OS 2.0 معرفی کند. تصاویر اینجا تغییراتی مانند حرکت ساعت به سمت چپ در نوار وضعیت، ویجت‌های جدید و تغییر حالت مزاحم نشوید را نشان می‌دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بازاریابی محتوایی با کیوردچی

آیا طراحی Nothing Phone 2 را دوست دارید؟

329 رای

ما تاکنون اطلاعات بیشتری در مورد Nothing Phone 2 داریم، از جمله جزئیات در مورد مشخصات لو رفته و تایید شده آن. می‌توانید به مرکز اختصاصی Nothing Phone 2 ما مراجعه کنید تا از همه شایعات و افشاگری‌های اطراف خود مطلع شوید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fVQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *