۱۱ ابزار قدرتمند بازاریابی توییتر برای افزایش مخاطب
شما موافقید که توییتر عالی است، اما اگر میخواهید آن را متمرکز بر بازار کنید، هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد.
برای به دست آوردن مخاطبان بیشتر به شیوه ای معقول، باید بیشتر از کاربران روزمره توییتر انجام دهید. به من بگویید، آیا می خواهید همه nit-bit های حساب توییتر خود را بدانید؟ آیا دوست دارید اطراف خود را با تغییر دهندگان بازی که محتوای شما را منتشر می کنند احاطه کنید؟
من حجم کار شما را با گردآوری ابزارهای برتر برای بازاریابی توییتر برای شما کاهش داده ام. این ابزارها به روش های مختلف کار می کنند اما همه برای شما.
درست به آن پایین.
1. ارسالی
با Sendible، شما یک ابزار همه کاره دارید که از حساب های رسانه های اجتماعی شما از منابع مختلف مراقبت می کند. همه چیزهایی که باید در توییتر انجام دهید در یک مکان قابل دسترسی است، از جمله دسترسی به لیست ها.
Sendible همه فعالیتها را برای همه حسابهایی که اضافه کردهاید به شما نشان میدهد. همچنین یک صندوق ورودی وجود دارد که فقط اعلانهای مربوطه را به شما میدهد و میتوان آن را طوری تنظیم کرد که دیگر حسابهای رسانههای اجتماعی شما را نشان ندهد، بلکه فقط توییتر را نشان دهد. چیزی که اکثر وبلاگ نویسان آن را مفید می دانند این است که Sendible به شما امکان می دهد مطالب را برای مدتی بعد از قبل پست کنید. این کار با تنظیم محتوای رقیق نشده شما برای کار با حساب های مختلف رسانه های اجتماعی که دارید انجام می شود. Sendible همچنین شما را با ذکر و بازخورد در مورد شهرت نام تجاری خود با آماری که ارائه می دهد به روز می کند.
در نهایت، Sendible یک تنظیم شگفت انگیز دارد که شما را در جریان علایق خود نگه می دارد. شما می توانید تمام محتوای داغی را که هرگز نمی خواهید از دست بدهید، ببینید و با آنها درگیر شوید.
قیمت گذاری:
پیشنهاد یک آزمایش رایگان 14 روزه وجود دارد، اما قیمت ها از 29 دلار در ماه یا 288 دلار در سال شروع می شود.
2. آواریو
Awario ابزاری است که از حساب های رسانه های اجتماعی شما برای شما مراقبت می کند، اما برخلاف دیگران، بیشتر شنونده و ناظر است. یکی از ویژگی های ضروری آن شما را قادر می سازد تا استفاده مکرر از کلمات کلیدی خاص را در رسانه های اجتماعی مشاهده کنید. برای توییتر خود، میتوانید ببینید که هر چند وقت یکبار از محتوای شما به اضافه محتوای برتر مورد علاقه شما نام برده میشود. Awario برای شما بهعنوان یک وبلاگنویس همچنین میتواند به شما در کشف مشتریان آینده کمک کند، زمانی که اشارهای به محتوایی مانند شما را متوجه شما میکند.
میتوانید اعلانها را طوری تنظیم کنید که فقط پیامها و اشارهها را از توییتر و همچنین انتخاب شما برای درگیر شدن با توییتها به شما نشان دهد. Awario همچنین تجزیه و تحلیل حساب های شما و گزینه شگفت انگیز تنظیم فیلترها را به دلخواه شما ارائه می دهد.
قیمت گذاری:
آزمایشی رایگان دارد. با قیمت 29 دلار در ماه و 290 دلار در سال در دسترس است.
3. Agorapulse
در اینجا یکی دیگر از ابزارهای نظارتی برای حساب های رسانه های اجتماعی شما به ویژه برای توییتر است که تمرکز ما است. این با یک مرکز برق ساخته شده است که می توانید اعلان های مهم را پیدا کرده و پیگیری کنید. اگر تیمی وجود داشته باشد که بر حساب های شما نظارت دارد، این یک امتیاز مثبت است. یک ویژگی خودگردان وجود دارد که پیامهای شما را بر اساس موضوع دستهبندی میکند و آنها را بین اعضای تیم شما (اگر دارید) توزیع میکند. می توانید پست های برنامه ریزی شده ایجاد کنید و از ویژگی همیشه سبز برای بازیافت پست های انتخاب شده استفاده کنید. Agorapulse به ذکر نام تجاری شما توجه می کند و همچنین مشتریان عصبانی را به شما جلب می کند تا با آنها برخورد کنید. نه فقط عصبانیها، بلکه فعالترینهایی که میتوانید توجه داشته باشید و بیشتر به آنها توجه کنید. در نهایت، تجزیه و تحلیل مختصر و مؤثری از حساب های خود دریافت می کنید.
قیمت گذاری:
این یک آزمایش رایگان به مدت 28 روز ارائه می دهد. از 49 دلار در ماه و 468 دلار در سال شارژ می شود.
4. ارتقاء رضایت
Quuu Promote پلتفرم توزیع محتوا است که در آن افراد تغییر دهنده بازی را برای قرار دادن محتوای خود پیدا می کنید. بخش عمده ای از این توزیع در توییتر و بقیه در فیس بوک و لینکدین انجام می شود. بهتر است به جای گزینه دستی، طرح خودکار را انتخاب کنید زیرا گزینه خودکار به شما امکان می دهد آرام بنشینید و تقریباً هیچ کاری انجام ندهید. محتوای شما قبل از اینکه برای تأثیرگذاران در Quuu Promote نمایش داده شود باید تأیید پلتفرم را داشته باشد. کاربرانی هستند که انتخاب کرده اند مجموعه ای از پست ها را در این پلتفرم دریافت کنند. هر یک از دو طرح موجود در پلتفرم به شما از تعاملات گسترده و مکرر اطمینان می دهد.
قیمت گذاری:
از 50 دلار در ماه شروع می شود.
5. Commun.it
Commun.it برای شما عمدتاً به توییتر با توجه زیادی به تعاملات پاسخ می دهد. داشبورد آن که بیشتر به شش قسمت تقسیم می شود، ساده و هوشمند است. در مرحله اول، شما صندوق ورودی دارید که در آن نظارت و پیگیری همه موارد اشاره به محصول/خدمات خود دارید. قسمت بعدی بخش فالوورها است که تعاملات بین فردی شما را با اطلاعات مربوط به مخاطبان افزایش می دهد. شما با فالوورهای فعال، فالوورهای برتر و حتی کسانی که فالو کردن را متوقف کردهاند، آشنا میشوید. اطلاعاتی که ارائه می شود به شما اشاره می کند که چه کسی را دنبال کنید. در بخش Leads می توانید از کلمات کلیدی برای یافتن توییت ها استفاده کنید. مجموعهای از پستها در بخش محتوا وجود دارد که میتوانید آنها را بازتوییت کنید و برای دنبالکنندگان خود جمعآوری کنید. در دو بخش آخر، پست هایی را برای بعد تنظیم می کنید و در مورد تجزیه و تحلیل حساب خود به روز می شوید.
قیمت گذاری:
برای مبتدیان با یک حساب رسانه اجتماعی بدون هیچ هزینه ای ارائه می شود. آزمایشی 14 روزه نیز در دسترس است. طرح حق بیمه از 19.99 دلار در ماه شروع می شود.
6. TweetDeck
TweetDeck آن برنامه مستقلی است که برای توییتر ساخته شد و بعداً توسط توییتر با قیمت 40 میلیون دلار ساخته شد. وقتی به tweetdeck.twitter.com بروید، آن را در توییتر خود پیدا خواهید کرد. TweetDeck مانند یک بازوی اضافی توییتر است زیرا به شما امکان می دهد چندین حساب را با اثربخشی یکسان و بهبود یافته نظارت کنید. این یک رابط کاربری آسان با ستونهایی دارد که در آن بر توییتها، پیامها، اشارهها، فهرستها نظارت میکنید و حتی برای پستهای بعدی تنظیم میکنید. میتوانید از ستونها برای تنظیم موارد مختلف به دلخواه خود با کلمات کلیدی به عنوان عنوان استفاده کنید. حتی مجموعه ای از توییت های هر فالوور در TweetDeck امکان پذیر است.
قیمت گذاری:
بدون هیچ هزینه ای در دسترس است.
7. اسنپ اجتماعی
Social Snap شما را قادر می سازد تا دید و قابلیت اشتراک محتوا را افزایش دهید. این یک ابزار اشتراک گذاری اجتماعی است که در وردپرس با دسترسی به بیش از 30 حساب رسانه اجتماعی تعبیه شده است. عملکرد آن با دکمههای اشتراکگذاری مدلدار برای قرار دادن نقاط مختلف در وبلاگ یا سایت شما آغاز میشود.
Social Snap استفاده از کارت های توییتر را برای توزیع پست های شما امکان پذیر می کند. این امر شما را مسئول تنظیم توییتها بر اساس اولویت خود در توییتر میکند. ویژگی Auto-Poster به شما امکان می دهد برای هر محتوای جدیدی که پست می کنید یک توییت ارسال کنید. کاری که ویژگی Boost Old Posts انجام می دهد این است که وقتی محتوای منتشر شده شما را مجدداً برای شما ارسال می کند، محتوای شما همیشه سبز می شود. مخاطبان شما همچنین زمانی که از کلیک به توییت از Social Snap برای توزیع پست های شما استفاده می کنند برای شما کار می کنند. با تجزیه و تحلیلی که ابزار ارائه می دهد، می توانید ببینید که بازاریابی توییتر شما چگونه پیش می رود.
قیمت گذاری:
از 39 دلار در سال شروع می شود.
8. برای توییت کلیک کنید
Click to Tweet ابزاری آسان برای سفارشی کردن پیوندهایی است که مخاطبان شما می توانند از طرف شما به اشتراک بگذارند. فقط باید پست هایی را که می خواهید منتشر کنید تنظیم کنید. آمار کلیکهایی که لینکهای شما به همراه لینکهای موجود در توییتهای سفارشیشدهتان را به شما ارائه میدهد. سه راه برای استفاده از Click to Tweet وجود دارد، می توانید ابتدا توییت های خود را تنظیم کنید قبل از اینکه پیوندهای ایجاد شده را به صورت دلخواه در سراسر سایت خود به نمایش بگذارید. این ابزار همچنین می تواند به عنوان یک افزونه برای وردپرس بدون هیچ هزینه ای عمل کند. سپس می توان از ویرایشگر وردپرس برای ایجاد پیوندهای شما استفاده کرد.
قیمت گذاری:
حدود 5 پیوند بدون هیچ هزینه ای در ماه در دسترس است. هزینه آن 4.79 دلار در ماه و 49.70 دلار در سال برای عرضه بی پایان لینک است.
9. Hashtagify
با Hashtagify، آمار اینستاگرام و توییتر برای هشتگ ها در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید با وارد کردن یک هشتگ در صفحه اصلی، پیش نمایش ابزار را مشاهده کنید. برای استفاده از Hashtagify، شما به سادگی یک هشتگ قرار دهید و سپس بنشینید و به ابزار اجازه دهید تجزیه و تحلیل دقیق آن هشتگ را به شما ارائه دهد. با نسخه پریمیوم این ابزار، تجزیه و تحلیل دقیقتری از هشتگها دریافت میکنید و حتی میتوانید موارد جداگانه را پیگیری کنید.
قیمت گذاری:
این یک آزمایش رایگان به مدت 7 روز ارائه می دهد. قیمت گذاری در برنامه ها از 29 دلار در ماه و 228 دلار در سال شروع می شود.
10. کاغذ.لی
اگر بپرسم هدف شما از بازاریابی توییتر چیست، به احتمال زیاد به من خواهید گفت که جذب مخاطب است. Paper.li به شما امکان می دهد مطالب مختلف را به راحتی جمع آوری کنید تا مانند مجله ای که خودتان ساخته اید قرار دهید. سپس می توانید ادامه دهید و این مجله خود را در سیستم عامل های مختلف و حتی در لیست پستی خود به اشتراک بگذارید. این با افزایش دید برای خود و دیگران نیز کار خواهد کرد. Paper.li می تواند در بسیاری از رسانه های اجتماعی به علاوه توییتر کار کند.
قیمت گذاری:
در ابتدا هیچ هزینه ای دریافت نمی کند اما بسته پریمیوم 9 دلار در ماه است.
12. تریبرر
Triberr نفوذ شما را با ادغام کردن شما با تغییر دهندگان بازی در حلقه شما که به عنوان قبیله شناخته می شوند افزایش می دهد. هنگامی که اعضای این قبیله ها پست های شما را در سراسر جهان توزیع می کنند، این پلت فرم باعث می شود که بدرخشید. مهم نیست که اشتراکگذاران محتوای شما واقعاً علایق مشابهی با شما دارند یا خیر. Triberr به شما امکان میدهد پستها را برای اشتراکگذاری کامپایل کنید و همچنین پستها را برای مدتی بعد ردیف کنید. شما یک گزارش ساده از پیشرفت پست های به اشتراک گذاشته شده خود و هویت توزیع کنندگان محتوای خود دریافت خواهید کرد.
قیمت گذاری:
برای مبتدیان بدون هیچ هزینه ای در دسترس است، اما بسته برتر از 20 دلار در ماه و 216 دلار در سال شروع می شود.
نتیجه نهایی مجله هشت پیک از این مقاله
سایت دار و وبلاگ نویس عزیز، آیا هنوز در این فکر هستید که کدام یک از این ابزارهای بازاریابی توییتر را انتخاب کنید؟ همه آنها به روش های مختلفی کار می کنند و شما باید بر اساس نیازهای اصلی خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر هدف اصلی شما این است که تعاملات بیشتری در توییتر داشته باشید، بهترین گزینه پیشنهای مجله هشت پیک به شما این است که Hashtagify، Click To Tweet یا Social Snap را انتخاب کنید.
لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KNWoaS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
آخرین دیدگاهها