9 تا از بهترین ابزارهای تحقیق اینفلوئنسرها در سال 2022

کسب‌وکارها و کارآفرینان روزانه تلاش می‌کنند تا مخاطبان جذابی ایجاد کنند و حفظ کنند، مشتریان جدید به دست آورند و فروش گسترده‌ای داشته باشند. با این حال، گرفتن مشتریان جدید گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز باشد.

اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه عالی برای حل این چالش است. کسب‌وکارها می‌توانند مخاطبان خود را از بین مخاطبان موجود اینفلوئنسر بسازند. اینفلوئنسر مارکتینگ با محبوبیت رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام، یوتیوب و اسنپ چت، همچنان شاهد افزایش مداوم بوده است.

مشارکت با اینفلوئنسر مناسب یک استراتژی بازاریابی بسیار موثر است زیرا استرس جستجوی دنبال کنندگان را از ابتدا کاهش می دهد و به شما زمان کافی برای تمرکز بر تبلیغ محتوای خود می دهد. تنها مشکل برای به دست آوردن یک نتیجه عالی، تحقیق در مورد تأثیرگذاران متناسب با برند یا تجارت شما است. اما پس از آن، آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست.

می توانید ابزارهایی را انتخاب کنید که به طور خاص برای یافتن، تجزیه و تحلیل، اتصال، انجام و مدیریت تحقیقات تأثیرگذار طراحی شده اند. لیست زیر مجموعه ای از بهترین ابزارهای تحقیق اینفلوئنسر است که صرف نظر از خط کسب و کار شما مناسب است.

بهترین ابزارهای تحقیق تأثیرگذار در سال 2022

1. BuzzStream

BuzzStream برای ایجاد روابط تجاری ایده آل است. در حین گشت و گذار در وب، BuzzStream به شما امکان می دهد از طریق پیشنهاد یک برنامه افزودنی مرورگر، در مورد وب سایت های معمولی تحقیق کنید.

این به شما امکان می دهد وبلاگ های محبوب در جایگاه خود را به لیست خود اضافه کنید. همچنین می توانید اطلاعات مربوط به صاحب وبلاگ را به دست آورید.

BuzzStream همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق استفاده از کلمات کلیدی، تأثیرگذاران مرتبط با خود و جایگاه خود را بیابید، اطلاعات دقیقی از حضور و وب‌سایت اینفلوئنسرها در رسانه‌های اجتماعی به شما می‌دهد، و توانایی مرتب‌سازی آن‌ها را در فهرست‌های بالقوه قابل فیلتر کردن.

می‌توانید ایمیل‌های شخصی‌سازی‌شده و پیگیری‌های خودکار را ارسال کنید، و یک‌بار که فهرست‌های مشتریان احتمالی خود را در اختیار دارید، داده‌های مربوط به تماس خود را مشاهده کنید.

BuzzStream همچنین به شما کمک می کند تا کل فرآیند بازاریابی تأثیرگذار خود را مدیریت کنید. این پلتفرم عمدتاً در وبلاگ ها پشتیبانی می شود، اما می توان از آن برای فهرست افراد تأثیرگذار وبلاگ در رسانه های اجتماعی استفاده کرد.

قیمت گذاری

BuzzStream یک طرح شروع دارد که از 24 دلار در ماه شروع می شود و حداکثر 2 کاربر را در خود جای می دهد. این همه ویژگی ها را ندارد اما برخی از ویژگی های کلیدی را دارد.

برای دسترسی به تمام ویژگی های آن، متعاقباً باید گزینه پرداخت پیشرفته آن را انتخاب کنید.

شما همچنین 14 روز آزمایش رایگان دریافت می کنید تا ببینید آیا راه حل برای شما کار می کند یا خیر.

BuzzStream را امتحان کنید

2. Buzzsumo

Buzzsumo ابزار منظمی است که تحقیقات اینفلوئنسر را به روش های مختلف انجام می دهد. این ابزار می تواند به شما کمک کند تا محتوای با عملکرد برتر رقبا و همچنین محتوای معروف برای موضوعات خاص را پیدا کنید. این بیشتر به شما کمک می کند تا با سازندگان این پست های منحصر به فرد ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر این، BuzzSumo همچنین دارای یک ابزار تحقیقاتی عالی است که به شما امکان می‌دهد تأثیرگذاران مرتبط توییتر را با استفاده از بایوس و محتوای اشتراک‌گذاری شده آن شناسایی کنید.

فیلترهای نوع آن   به شما امکان می دهد بدون توجه به نوع تأثیرگذار مانند یک فرد، یک وبلاگ نویس، شرکت یا یک تأثیرگذار، فیلترها را انجام دهید.

پلتفرم هایی که از BuzzSumo پشتیبانی می کنند فقط توییتر و وبلاگ ها هستند.

قیمت گذاری

BuzzSumo یک نسخه رایگان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد جستجوهای محدودی انجام دهید. اما اگر به دنبال جستجوهای نامحدود و سایر ویژگی ها هستید، برنامه های NinjaOutreach از 99 دلار در ماه شروع می شود.

Buzzsumo را امتحان کنید

3. NinjaOutreach

این یک ابزار تحقیقاتی اینفلوئنسر مبتنی بر ابر سرویس کامل است که به شما امکان می‌دهد در پایگاه داده خود به جستجوی مشتریان بالقوه بپردازید. NinjaOutreach یک افزونه مرورگر ارائه می دهد که اطلاعات یک وب سایت را در حین مرور نشان می دهد – کاملاً شبیه BuzzStream.

در حالی که BuzzStream در درجه اول بر روی وب سایت ها متمرکز است، NinjaOutreach به شما امکان می دهد برچسب ها را به فیلتر اضافه کنید. شما می توانید بر اساس مقالات، شرکت ها، وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها فیلتر کنید. همچنین می توانید مستقیماً در توییتر و اینستاگرام برای تأثیرگذاران آنها جستجو کنید.

جزئیات کلیک ها، پاسخ ها و ایمیل ها را ردیابی می کند. ایمیل‌ها برای نشان دادن اثربخشی تلاش‌های ارتباطی شما باز می‌شوند. علاوه بر این، NinjaOutreach به شما کمک می‌کند تا پیگیری‌های خودکار و ایمیل‌های شخصی‌سازی شده را برای فالوورهای فهرست خود ارسال کنید، در صورت به دست آوردن لیست‌های مشتریان احتمالی.

برخلاف BuzzStream که فقط به شما اجازه می‌دهد پیگیری‌های خود را خودکار کنید، NinjaOutreach به شما امکان می‌دهد دنباله ایمیل‌های خود، از جمله ایمیل اولیه را برنامه‌ریزی کنید.

پلتفرم هایی که از استفاده از NinjaOutreach پشتیبانی می کنند شامل توییتر، اینستاگرام و وبلاگ ها هستند.

قیمت گذاری

برخلاف BuzzStream که از 24 دلار در ماه شروع می شود، ارزان ترین طرح NinjaOutreach از 69 دلار در ماه شروع می شود . این کاملاً گران است. برای وبلاگ نویسان مبتدی یا بازاریابان توصیه نمی شود.

NinjaOutreach یک  آزمایش رایگان 14 روزه ارائه می دهد . شما این فرصت را دارید که ثبت نام کنید و در اطراف آن بازی کنید بدون اینکه قبل از اینکه تصمیم بگیرید جهش کنید یا نه.

NinjaOutreach را امتحان کنید

4. شکارچی

این ابزار ممکن است برای مبتدیان بازاریابی بسیار پیچیده باشد. این به شما کمکی نمی‌کند تا تأثیرگذاران را هدف قرار دهید، بلکه می‌تواند به شما کمک کند مستقیماً با استفاده از آدرس‌های ایمیل واقعی با اینفلوئنسر تماس بگیرید.

این تنها بر روی یافتن آدرس های ایمیل متمرکز است و به شما امکان می دهد ایمیل های ارتباطی ارسال کنید.

قیمت گذاری

ابزار شکارچی برای حداکثر 100 جستجوی ایمیل در ماه رایگان است.

شکارچی را امتحان کنید

5. Pitchbox

Pitchbox که بیشتر برای تیم‌های سئو بازاریابی می‌شود و توسط وبلاگ‌ها پشتیبانی می‌شود، یک ابزار تحقیق و توسعه تأثیرگذار است که برای گسترش وبلاگ ایده‌آل است.

با استفاده از یک جستجوی ساده کلمه کلیدی، به شما امکان می دهد تأثیرگذاران بالقوه را پیدا کنید.

ادغام آن با برخی از خدمات سئو به شما کمک می کند تا این تأثیرگذاران را فیلتر کنید تا افراد دارای بیشترین نفوذ را شناسایی کرده و ایمیل های شخصی سازی شده و پیگیری های خودکار ارسال کنید.

قیمت گذاری

قیمت Pitchbox در سطح بالایی قرار دارد، دیگر در وب سایت آنها منعکس نمی شود، و برای وبلاگ نویسان انفرادی امکان پذیر نیست.

6. آواریو

این ابزار اغلب به عنوان ابزار نظارت بر وب و رسانه های اجتماعی شناخته می شود. این به شما امکان می دهد افراد یا تأثیرگذارانی را جستجو کنید که نام تجاری یا موضوعات مرتبط شما را ذکر کرده اند، در نتیجه شما را با تأثیرگذاران تأثیرگذار که نام تجاری و جایگاه شما را پست می کنند آشنا می کند.

این به نوبه خود شما را قادر می سازد تا بر این تأثیرگذاران نظارت داشته باشید تا با آنها ارتباط برقرار کنید و در طول زمان یک رابطه تجاری متقابل ایجاد کنید. با استفاده از Awario، می‌توانید به طور مداوم حساب‌های خاص و تأثیرگذار مرتبط با یک موضوع را از طریق گزارش اینفلوئنسر شناسایی و نظارت کنید.

Awario همچنین در وبلاگ نویسی مهمان به شما کمک می کند. این عالی نیست؟

پلتفرم هایی که از Awario پشتیبانی می کنند فیس بوک، انجمن ها، توییتر، بلاگ ها، اینستاگرام و غیره هستند.

قیمت گذاری

قیمت Awario از 29 دلار در ماه شروع می شود، اما در صورت پرداخت سالانه، 2 ماه رایگان دریافت کنید. باحال، درسته؟

7. فالوورونک

Followerwonk یک ابزار بازاریابی تأثیرگذار رایگان است که در آن می توانید تأثیرگذاران را در توییتر پیدا کنید تا محصولات خود را تبلیغ کنند. این ابزار برای وبلاگ نویسان با بودجه ای ایده آل است که در جستجوی تأثیرگذاران در توییتر هستند. Followerwonk رایگان است اما ویژگی های آن به اندازه ابزارهای پولی ذکر شده در بالا نیست.

درست مانند NinjaOutreach، به شما کمک می کند تأثیرگذاران توییتر را در جایگاه خود پیدا کنید. علاوه بر این، بایوس توییتر را با استفاده از کلمات کلیدی برای مقایسه با سایر کاربران جستجو می کند. Followerwonk فقط به دلیل ابزار رایگانش که کارش است عالی است.

ابزار آنالیز آن  به ایجاد بخش‌هایی از کاربران توییتر کمک می‌کند و شامل ویژگی‌های دیگری برای تجزیه و تحلیل توییتر است. این ویژگی‌ها ممکن است واقعاً نیازهای تحقیق تأثیرگذار شما را برآورده نکنند، اما مکان خوبی برای شروع است.

8. GroupHigh

این ابزار بر روی یافتن اینفلوئنسرهای وبلاگ و گاهی اوقات اینفلوئنسرهای  توییتر ،  اینستاگرام و  یوتیوب  تمرکز دارد.

این به شما امکان می دهد برای یافتن اینفلوئنسرها بر اساس شبکه های تبلیغاتی یا مکان فیلتر کنید. GroupHigh فاقد برخی ویژگی های خودکار است که به راحتی در سایر ابزارهای تحقیق تأثیرگذار پولی در دسترس هستند. با این حال، GroupHigh یک CRM تأثیرگذار دارد که هدف آن مدیریت ارتباطات شماست.

پلتفرم هایی که از GroupHigh پشتیبانی می کنند وبلاگ ها، اینستاگرام، توییتر و یوتیوب هستند.

9. Dovetale

این ابزار دو روش ساده برای کمک به یافتن تأثیرگذاران مرتبط با نام تجاری شما ارائه می دهد.

دارای ماژول «کشف» است که در آن تأثیرگذاران با استفاده از کلمات کلیدی تحقیق می‌شوند و با استفاده از دسترسی کل و مکان فیلتر می‌شوند. همچنین دارای یک  ویژگی مانیتور  است که به شما امکان می دهد رقبای خود را ردیابی و مشاهده کنید. این برای سئو عالی است و می تواند برای گسترش نفوذ افراد مفید باشد.

Dovetale به شما کمک می کند تا مشتریان بالقوه خود را با لیست ها مدیریت کنید و توسط Twitter، Facebook، Instagram و Youtube پشتیبانی می شود. اگر اینفلوئنسر مارکتینگ پولی انجام می دهید، به شما امکان می دهد پرداخت ها را مدیریت کنید و جزئیات مالیات را از رابط آن جمع آوری کنید.

قیمت گذاری

برنامه پرداخت آن از 199 دلار در ماه شروع می شود.

نتیجه

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید بودجه و اهداف شما است.

  • اگر به اینفلوئنسرهای توییتر علاقه دارید،   Buzzsumo  و Followerwonk ایده آل هستند.
  • NinjaOutreach  برای ایجاد لینک و سئو عالی است. Pitchbox نیز یک گزینه عالی است، اما برای فاش کردن قیمت گزاف آن به یک نسخه نمایشی نیاز دارید.
  • BuzzStream  برای وبلاگ نویسان ایده آل است زیرا در حد بودجه است و هنوز خدمات عالی ارائه می دهد.
  • اگر از نظارت بر رسانه های اجتماعی برای ارتباط با اینفلوئنسرها استفاده می کنید، Awario  برای شما مناسب است.
  • Followerwonk  و  Hunter  ممکن است رایگان باشند، اما خدمات محدودی ارائه می دهند.
  • پوشش GroupHigh خوب است، در حالی که Dovetale  ویژگی های نظارت خوبی دارد.

نکته خوب این است که می توانید قبل از پرداخت هزینه هر یک از خدمات، این ابزارهای تحقیق تأثیرگذار را امتحان کنید. پس آنها را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای شما بهترین کار را دارد.

اگر این مقاله را دوست دارید، بخش آموزش های شبکه های اجتماعی و آموزشهای علمی ما را بررسی کنید تا محتوای مرتبط جدیدتر را دریافت کنید.

5/5 - (7 امتیاز)
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.