بهترین موس برای بازی

زمان مطالعه: 8 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین موس برای بازی
همراه ما باشید

اگر بازی‌های رایانه‌ای را انجام می‌دهید، می‌خواهید یک موس بازی خوب داشته باشید، و چه تازه وارد بازی‌های رایانه‌ای شوید و چه هرگز واقعاً برای یافتن بهترین ماوس‌های بازی در دسترس فکر نکرده‌اید، این راهنما به شما کمک خواهد کرد.

طیف متنوعی از بهترین ماوس‌های بازی از مارک‌های مختلف را پوشش می‌دهد و گزینه‌ها کمی برای انواع مختلف بازی ارائه می‌شوند. زیرا مطمئناً همه بازی‌ها یکسان نیستند و برخی از ماوس‌ها واقعاً برای برخی از انواع بازی‌ها بهتر از بقیه عمل می‌کنند.

ما ده مورد از بهترین ماوس های بازی موجود در بازار را گردآوری کرده ایم و آنها را در این لیست قرار داده ایم تا پیدا کردن آنچه ممکن است به دنبال آن هستید را برای شما آسان تر کنیم. فرقی نمی‌کند بیشتر به بازی‌های RPG علاقه‌مند باشید، یا با FPS مورد علاقه‌تان بر نقشه تسلط داشته باشید، یک ماوس در این لیست وجود دارد که برای شما کار می‌کند.

بهترین موش ها برای بازی

لاجیتک G502 Lightspeed Wireless

لاجیتک G502 Lightspeed Wireless

G502 Lightspeed Wireless لاجیتک در اصل فقط نسخه بی سیم G502 Hero است. و این ماوس باشکوهی است که به دلیل ویژگی‌های شگفت‌انگیز بی‌شمارش هیچ مشکلی برای رقابت با آن ندارد.

برای شروع، وزنه‌های قابل تعویضی دارد که می‌توان آن را در پایین ماوس ذخیره کرد تا سنگین‌تر یا سبک‌تر شود. در مجموع چهار وزن وجود دارد و می توانید هر ترکیبی از آنها را اضافه کنید یا اصلاً هیچ کدام را نداشته باشید. بسته به ترجیح شما.

این ماوس همچنین بی سیم است و به خوبی با سیستم شارژ بی سیم Power Play لاجیتک جفت می شود. که یک تشک موس است که ماوس را در حین استفاده شارژ می کند. اساساً اگر همیشه از تشک Power Play استفاده می کنید، از بین بردن باتری ماوس برای شما سخت خواهد بود.

وقتی نوبت به سایر ویژگی‌ها می‌رسد، 11 دکمه قابل تنظیم و فناوری RGB لایت همگام‌سازی دارید. همچنین دارای یک سیستم کشش دکمه های مکانیکی برای دکمه های اصلی روی ماوس و عمر باتری تا 60 ساعت است. اگر به همه دکمه‌های کناری روی ماوسی مانند Naga Pro نیاز ندارید، G502 Lightspeed یکی از بهترین گزینه‌های شماست.

لاجیتک G502 Lightspeed Wireless

SteelSeries Rival 650

ماوس بازی SteelSeries Rival 650

از Rival 310، SteelSeries Rival 650 نیز یکی از بهترین ماوس های بازی موجود است. و این یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال یک ماوس بی سیم است.

برای شروع، این دارای وزن های قابل تنظیم است. بنابراین می توانید میزان سنگینی ماوس را طوری تنظیم کنید که کاملاً با سبک بازی شما مطابقت داشته باشد. همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می کند. در حالی که عمر باتری باید کمی بیشتر از 10 ساعت طول بکشد، شما می توانید 10 ساعت زمان بازی را تنها با 15 دقیقه شارژر داشته باشید.

فقط در صورتی که باتری از بین برود و شما نیاز داشته باشید که به سرعت به آن جان بدهید. شما همچنین پروفایل های قابل تنظیم و سنسور DPI بالا را دریافت می کنید.

SteelSeries Rival 650

Razer Naga Pro

Razer Naga Pro 1

Razer Naga Pro یکی از بهترین ماوس های بازی است که در هر کجا پیدا می کنید. و بزرگترین دلیل این است که این ماوس همه کاره است.

این به این دلیل است که ماژولار است و دارای سه صفحه دکمه مختلف است که می توان آنها را خاموش کرد. یکی دارای 12 دکمه کناری است که برای بازی های MMO عالی است. با این حال هنگام استفاده از این صفحه در مجموع 20 دکمه قابل برنامه ریزی وجود دارد. همچنین یکی با 6 دکمه کناری وجود دارد که برای بازی‌های MOBA مانند League of Legends مناسب‌تر است.

و سپس صفحه ای با دو دکمه کناری برای بازی های FPS و عناوین بتل رویال وجود دارد. مانند Call Of Duty و Apex Legends. Razer همچنین این ماوس را به عنوان یک ماوس بی سیم طراحی کرده است، اگرچه می توانید از آن به صورت سیمی نیز استفاده کنید. طبیعتاً دارای پروفایل های محبوب Chroma RGB Razer است.

همچنین دارای عمر باتری بسیار طولانی است و اتصال با تاخیر کم را ارائه می دهد.

Razer Naga Pro

لاجیتک G502 قهرمان

موس بازی لاجیتک G502 Hero

G502 Hero از لاجیتک برای مدتی یکی از پرفروش ترین ماوس های بازی بوده است. و فهمیدن دلیل آن آسان است. اگرچه ممکن است تنظیمات ماژولار چیزی مانند Naga Pro را نداشته باشد، اما یک ماوس محکم و باکیفیت است که خیلی گران نیست و همچنان با ویژگی هایی طراحی شده است که جلسات بازی شما را به همان اندازه با کیفیت بالا نگه می دارد.

از آنجایی که سیمی است، به عمر باتری یا شارژ متکی نیست. این یک سنسور 16000 نقطه در اینچ نیز دارد و در مجموع 11 دکمه قابل تنظیم دارید، بنابراین باید برای انواع مختلفی از بازی ها کار کند.

لاجیتک G502 قهرمان

مدل شکوه O

مدل شکوه O

  • قیمت: 49.99 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

Glorious PC Gaming یکی از بهترین کیبوردهای بازی را در دسترس قرار می دهد، بنابراین جای تعجب نیست که یکی از بهترین ماوس های بازی را نیز می سازد. Glorious Model O همه چیز در مورد سبک وزن بودن است. اما این همه چیز نیست.

علاوه بر سبک بودن، دوسویه است. بنابراین این یک گزینه عالی برای راست دست ها است و بازیکنان چپ دست این کابل بلند و انعطاف پذیر نیز دارد، به این معنی که در صورت نیاز به انجام این کار، نباید با مشکلاتی در کشش آن روی میز خود مواجه شوید.

همچنین مقداری نور RGB و همچنین 6 دکمه قابل برنامه ریزی وجود دارد.

مدل شکوه O

HyperX Pulsefire Raid

HyperX Pulsefire Raid

اگرچه طراحی کاملاً مشابه G 502 Hero نیست، Pulsefire Raid از HyperX عملکرد مشابهی را ارائه می دهد. دارای 11 دکمه قابل برنامه ریزی است که به اندازه G 502 Hero است و از طراحی ارگونومیک راحت برای کمک به رفع خستگی در جلسات بازی طولانی تر برخوردار است.

همچنین دارای نورپردازی RGB قابل تنظیم است و به طور معمول فقط 50 دلار قیمت دارد. بنابراین یک گزینه عالی دیگر برای هر کسی که به دنبال خرید یک ماوس بازی عالی با پول نه چندان زیاد است. اگر G 502 Hero را دوست داشتید، به این یکی نیز نگاهی بیندازید زیرا گزینه بسیار قابل مقایسه ای است.

HyperX Pulsefire Raid

Razer Basilisk V2

Razer Basilisk V2

ریزر با Basilisk V2 که یکی از بهترین ماوس هایش هم از نظر کارایی و هم از نظر طراحی است، دوباره در این لیست ظاهر می شود. دارای سوئیچ های مکانیکی ماوس Razer، یک چرخ اسکرول قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد مقاومت را تنظیم کنید، و یک سیم بلند و بدون کشیدن.

از نظر دکمه‌ها، 11 دکمه قابل برنامه‌ریزی روی برد، و همچنین پروفایل‌های حافظه قابل تنظیم (در مجموع 5) و یک سنسور 20000 dpi وجود دارد.

همچنین دارای Razer Hypershift است. که یکی از بهترین دلایل برای داشتن این ماوس است. زیرا این ویژگی اساسا ورودی های ماوس شما را دو برابر می کند. و این در بازی‌هایی که کلیک‌های بیشتر در همان مدت زمان نتیجه بهتری به همراه دارد، مهم خواهد بود.

Razer Basilisk V2

Alienware AW720M Tri-Mode Wireless

ماوس بی سیم Alienware Tri Mode

  • قیمت: 119.99 دلار
  • از کجا بخریم: Dell

ماوس گیمینگ جدید AW720M Tri-Mode Wireless Alienware هر چیزی است که می توانید در یک ماوس بی سیم بخواهید، صرف نظر از نوع بازی هایی که انجام می دهید. در حالی که ممکن است هنوز چیزی مانند Naga Pro را برای استفاده در MMO پیشنهاد کنیم، AW720M برای آنها کافی است و در انواع دیگر بازی ها کاملاً فوق العاده است. به خصوص عناوین FPS.

اتصال بی‌سیم قوی است و آن را در میان بهترین موس‌های بی‌سیمی قرار می‌دهد که برای بازی آزمایش کرده‌ایم، و اگر حساسیت افزایش‌یافته را ترجیح می‌دهید، DPI فوق‌العاده بالایی دارد. با این حال، آنچه در مورد آن بیشتر دوست داشتیم، انواع اتصال دوگانه با دانگل USB-C بدون تاخیر یا گزینه های بلوتوث است. علاوه بر این، عمر باتری نیز بسیار بالاست، تا 120 ساعت با استفاده از دانگل بی سیم یا تا 420 ساعت در هنگام استفاده از بلوتوث.

علاوه بر این، شارژ باتری تنها به مدت 5 دقیقه، تا 20 ساعت زمان بازی را برای شما به ارمغان می آورد. و قابلیت شارژ مغناطیسی جالبی دارد تا بتوانید در مواقعی که هنوز از ماوس استفاده می‌کنید، به سرعت شارژ کنید و بعد از اتمام کار به راحتی آن را جدا کنید.

Alienware AW720M Tri-Mode Wireless

Razer Viper Ultimate

Razer Viper Ultimate

اگر یک ماوس همه جانبه خوب برای بازی می‌خواهید که هم سیمی و هم بی‌سیم باشد، نورپردازی RGB بسیار قابل تنظیم داشته باشد و عالی به نظر برسد، به دنبال Viper Ultimate نباشید.

به طور معمول این ماوس به تنهایی 130 دلار است و زمانی که بسته شارژ را دریافت کنید، 150 دلار است. اما آمازون بسته ماوس + داک را با قیمت 130 دلار به فروش می‌رساند تا اندکی صرفه‌جویی کنید.

Viper Ultimate دارای همان چیزی است که Razer می گوید سریعترین سوئیچ ماوس بازی موجود است. همچنین تنها 74 گرم وزن دارد، بنابراین از بسیاری از گزینه های موجود در این لیست سبک تر است.

Razer Viper Ultimate

SteelSeries Aerox 9 Wireless

SteelSeries Aerox 9 Wireless

ماوس جدید Aerox 9 Wireless SteelSeries ماوس MMO جدید این شرکت است که دارای 12 دکمه کناری برای همه توانایی های شما و همچنین چند دکمه اضافی در بالا به اضافه چرخ اسکرول چند منظوره و کلیک های چپ و راست شما است.

از نظر عملکرد مشابه Razer Naga Pro است. یکی دیگر از لوازم جانبی عالی برای بازی. جایی که این ممکن است کمی مزیت داشته باشد وزن است. Aerox 9 Wireless 89 گرم است. آن را با 117 گرم Naga Pro مقایسه کنید. و در حالی که عاشق Naga Pro هستند، برخی از افراد ماوس سبک تر را ترجیح می دهند. اما ممکن است نخواهید 12 دکمه کناری قابل برنامه ریزی را رها کنید.

حالا دیگر نیازی به حل و فصل ندارید و همچنان یک موس بازی عالی از برندی پیشرو مانند SteelSeries دریافت می کنید. شما باید صفحات جانبی قابل تعویض Naga Pro را کنار بگذارید، به این معنی که هیچ طرح بندی دکمه های تخصصی برای ژانرهای مختلف بازی وجود ندارد. اما، اگر بیشتر MMO بازی می‌کنید، این کار نباید تاثیر زیادی داشته باشد.

SteelSeries Aerox 9 Wireless

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EADihd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *