توییتر آبی اصلاح شده امروز با قیمت بالاتر در آی او اس راه اندازی مجدد می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

آماده است تا از امروز سیستم تأیید حساب پولی خود را راه اندازی کند. این شرکت اخیراً اعلام کرد که سرویس اصلاح شده توییتر آبی آن روز دوشنبه باز خواهد گشت. این سرویس ماه گذشته پس از اولین تلاش فاجعه آمیز برای فروش نشان علامت تأیید اعتبار، معروف به تیک آبی، به حالت تعلیق درآمد.

فروش نشان تأیید چیزی بود که مالک جدید توییتر ایلان ماسک می خواست هر چه زودتر شروع کند. او احتمالاً به دنبال ایجاد یک جریان درآمد جدید برای شرکت پس از خرید آن به مبلغ 44 میلیارد دلار بود. اما مولتی میلیاردر نمی دانست که اجرای این طرح می تواند ویرانگر باشد. توییتر سرویس اصلاح شده Blue را در 9 نوامبر راه اندازی کرد اما تنها چند روز بعد پس از جعل هویت انبوه مجبور به لغو این سرویس شد. این پلتفرم با حساب‌های جعلی شخصیت‌های برجسته که مردم را گمراه می‌کردند مورد حمله قرار گرفت. نتوانست با هرج و مرج کنار بیاید و توییتر آبی را به حالت تعلیق درآورد.

یک ماه بعد، اکنون آماده راه اندازی مجدد Twitter Blue است. این شرکت می گوید اگر از طریق وب مشترک شوید، این سرویس همچنان 8 دلار در ماه هزینه خواهد داشت. اما اگر اشتراک را در برنامه آی او اس خریداری کنید، جایی که اپل 30 درصد از تراکنش ها را کاهش می دهد، باید 3 دلار بیشتر بپردازید. اما قیمت گذاری نگرانی اصلی در اینجا نیست. این در مورد آنچه توییتر تغییر داده است تا اطمینان حاصل کند که هرج و مرج ماه گذشته تکرار نخواهد شد. برای این منظور، این شرکت می‌گوید که تیک آبی فوراً برای کسی که مشترک Blue است در دسترس نخواهد بود. ابتدا حساب را بررسی می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  با ادامه مبارزات توییتر، تبلیغ کنندگان اکنون به دنبال Threads هستند

البته روند بررسی با سیستم تایید حساب اصلی توییتر متفاوت خواهد بود. کاربران قبلاً باید خود را به عنوان چهره برجسته تحت یکی از دسته بندی های از پیش تعیین شده معرفی می کردند. اما با اشتراک آبی، به محض اینکه شرکت بتواند هویت شما را تأیید کند، علامت چک در دسترس خواهد بود. نیازی نیست که شخصیت برجسته ای باشید. به‌علاوه، توییتر می‌گوید مشترکین آبی در صورت تغییر دسته، نام نمایشی یا عکس نمایه خود، به‌طور موقت چک مارک خود را از دست خواهند داد. قبل از بازگرداندن تیک آبی، حساب شما را دوباره بررسی می کند. این برای خنثی کردن تلاش‌های جعل هویت است.

توییتر همچنین تغییرات دیگری را در برچسب های تاییدیه خود اعلام کرد

با توجه به اینکه تیک آبی اکنون برای هر کسی که 8 دلار به توییتر پرداخت می کند در دسترس است، این شرکت باید راه های جدیدی برای تشخیص مشاغل، افراد مشهور و دیگر شخصیت های برجسته در این پلتفرم ارائه دهد. ماه گذشته، یک برچسب “رسمی” را برای آنها معرفی کرد. این شبکه اجتماعی اکنون قصد دارد آن را با یک علامت طلایی برای مشاغل و یک علامت خاکستری برای حساب های دولتی و چندجانبه جایگزین کند. توییتر می گوید به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این طرح ها به اشتراک خواهد گذاشت

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kyIvWy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *