تاکتیک های سئو: 8 کاری که می توانید همین الان انجام دهید تا رتبه خود را افزایش دهید

زمان مطالعه: 5 دقیقه
تاکتیک های سئو: 8 کاری که می توانید همین الان انجام دهید تا رتبه خود را افزایش دهید

به دنبال جذب ترافیک بیشتر به وب سایت خود هستید؟ سپس بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای شما مناسب است! خب مجله هشت پیک این را میداند و به همین خاطر این مقاله را برای شما آماده کرده است 

بخش عمده ای از ترافیک تولید شده روزانه در از موتورهای جستجو است. اطلاعات زیادی در مورد سئو آنلاین وجود دارد که برخی از آنها نادرست هستند. شناسایی تاکتیک های سئو ممکن است گیج کننده باشد.

ناراحت نباش! من به شما تاکتیک‌هایی می‌دهم که نه تنها ترافیک وب‌سایت خود را هدایت کنید، بلکه درآمدزایی نیز داشته باشید.

آیا ما؟

ویژگی در جمع بندی

هنگامی که گروهی از متخصصان به یک سوال خاص در یک پست پاسخ می دهند، آن را “Roundups” می نامیم.

این پست‌ها عالی هستند زیرا شما را با مخاطبان جدیدی آشنا می‌کنند، به شما امکان می‌دهند بک لینک دریافت کنید و شما را به عنوان یک اقتدار/متخصص معرفی می‌کنند. باحال، درسته؟

یکی از محدودیت‌های اصلی این واقعیت است که شما فقط در صورتی می‌توانید درخواست‌های جمع‌بندی را دریافت کنید که قبلاً یک مرجع شناخته شده در زمینه خود باشید.

اما پس از آن، آیا باید منتظر دعوت باشید؟ تخصص خود را به آنها ارائه دهید.

برای اینکه خود را قابل کشف کنید، دو روش وجود دارد که می توانید اتخاذ کنید.

رویکرد گسترش

برای شروع، Google Alerts را برای صنعت و جمع بندی خود راه اندازی کنید.

پس از دریافت هشدار پست جمع بندی، از طریق ایمیل از پوستر تشکر کنید و در عین حال اطلاعاتی را به آن اضافه کنید.

در صورت نیاز به نظر کارشناسی در آینده، با درخواست از آنها تماس بگیرید.

این به شما کمک می کند تا نسبت به دیگران برتری داشته باشید.

رویکرد ورودی

یک صفحه جداگانه برای اطلاع بازدیدکنندگان از در دسترس بودن خود برای درخواست های جمع بندی ایجاد کنید. همچنین می‌توانید یک ایمیل جداگانه برای پاسخ به تمام سوالات مربوط به درخواست جمع‌آوری تنظیم کنید.

انجام این کار باعث می شود زمانی که جستجوی کارشناسان پست جمع بندی انجام می شود، قابل مشاهده باشید.

همچنین اطمینان حاصل کنید که با دریافت بک لینک های جدید به سایت خود، برای مصاحبه در دسترس هستید.

مشارکت‌های تکراری انتشارات صنعتی را به دست آورید

نویسی مهمان، زمانی که به درستی انجام شود می تواند ترافیک وب سایت گسترده ای ایجاد کند، اما انتشار نشریات صنعتی مزایای بیشتری دارد.

این به شما یک “نام” می دهد و یک رابطه تجاری سالم را تقویت می کند.

اگر به دنبال انتشاراتی هستید که بتوانید برای آنها بنویسید، Alltop را امتحان کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  راهنمای تحقیق کلمات کلیدی: راهنمای کامل مبتدیان

برای دریافت لیستی از وبلاگ ها و نشریات برتر مرتبط، یک کلمه کلیدی مرتبط در صنعت خود را تایپ کنید.

با این وبلاگ‌ها و نشریات تماس بگیرید تا یک پیشنهاد ایجاد کنید، اطمینان حاصل کنید که یک نمونه کار ایجاد می‌کنید، بیوگرافی توییتر خود را به یک ستون‌نویس به‌روزرسانی می‌کنید، و نظرات مفصلی را در مورد مقالات آنها می‌گذارید.

پس از این، یک ایمیل ارتباطی ارسال کنید.

محتوای قدیمی را اصلاح کنید

با تنظیم دقیق محتوای منتشر شده خود و دانستن رتبه آنها در نتایج جستجوی Google شروع کنید.

برای انجام این کار، توصیه می کنم از کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید زیرا بسیار سریعتر است.

برای به‌روزرسانی صفحات با رتبه‌بندی کمتر با محتوای اضافی، می‌توانید محتوای قدیمی را با داده‌های جدید جایگزین کنید یا آن را گسترش دهید و پست را دقیق‌تر کنید.

استفاده از این تاکتیک خوب است زیرا؛

  • محتوای کاملتر طولانی تر از محتوای کم عمق پیشی می گیرد
  • به روز رسانی محتوا به صفحات قدیمی با عملکرد ضعیف، گوگل را وادار می کند تا دید پست را افزایش دهد.

افرادی که برای کلمات هدف شما رتبه بندی می شوند را شناسایی کنید.

ساختار محتوای شما کلید رتبه بندی محتوای شما است. محتوای شما باید به گونه ای باشد که بتواند به سوال محققان آنلاین پاسخ دهد.

محتوای خود را تازه کنید

حتما متوجه شده اید که هر زمان که پاسخ های آنلاین را جستجو می کنید، گوگل از مقالات اخیرا منتشر شده به شما پاسخ می دهد.

این به این دلیل است که Google آخرین باری که محتوا ویرایش شده، ارتباط آن و میزان اخیر ویرایش را در نظر می‌گیرد.

توجه داشته باشید که صفحه باید قدیمی باشد و اگر صفحه جدید منتشر شده را تغییر دهید، تازه به حساب نمی آید.

این تاکتیک عالی است زیرا وقت شما را نمی گیرد زیرا یک کار از قبل نوشته شده است.

همچنین می توانید تاریخ انتشار را تغییر دهید و یادداشتی به بالای پست اضافه کنید که نشان دهد به روز شده است.

دریافت لیست محتوا

اگر تا به حال در لیست بهترین یا هفتگی خبرنامه قرار گرفته اید، متوجه خواهید شد که چقدر این لیست راضی کننده است.

با نویسندگان سایت‌های برجسته تماس بگیرید و برای آنها پیوندی به بهترین محتوای خود ارسال کنید و در عین حال آنها را متقاعد کنید که سایت شما را در پست خود قرار دهند.

همچنین می توانید پیوند خود را در خبرنامه های برتر قرار دهید تا شانس استفاده از آن برای انتشارات دیگر را افزایش دهید. اما ابتدا مطمئن شوید که محتوای شما بالاتر از استاندارد است.

داشتن یک ویژگی خبرنامه محبوب، محتوای شما می تواند از خوانندگان خبرنامه، به ویژه وبلاگ نویسان، بک لینک دریافت کند.

با استفاده از ایمیل یا توییتر، با سازندگان این خبرنامه ها تماس بگیرید و پیوند شما را ارسال کنند و ارزش پست خود را برای خوانندگانشان توضیح دهند.

پیوند به تأثیرگذاران محتوا

برخلاف این باور که پیوند دادن به وب سایت ها بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر منفی می گذارد، در واقع رتبه بندی جستجو را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند برای خوانندگان خود ارزش بیافزایید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مصاحبه اختصاصی با مدیر مسئول هاستینگ Hostdl – حامد اعتصامی فر

پیوند دادن به اینفلوئنسرها باعث ایجاد روابط تجاری می شود و به اشتراک گذاری محتوای شما کمک می کند.

می‌توانید فهرستی از اینفلوئنسرها تهیه کنید، منابع آنها را شناسایی کنید، محتوای خود را با پیوندی به منبع منتشر کنید و آنها را از ویژگی مطلع کنید.

این امر شانس اشتراک گذاری محتوای شما را افزایش می دهد.

چند پیوند “اشتراک گذاری سریع” به پست در رسانه های اجتماعی اضافه کنید.

دریافت بک لینک داخلی

همه پست های سایت شما بازدید نمی شود.

برای دستیابی به این هدف، با استفاده از کنسول جستجوی گوگل، به محتوای ضعیف خود به صورت داخلی بک لینک ایجاد کنید.

صفحات محبوب را در سایت خود پیدا کنید و پیوندهای داخلی مرتبط را به صفحاتی که عملکرد ضعیفی دارند، با تمرکز بر اضافه کنید.

منشن های خود را شناسایی کنید

گاهی اوقات ممکن است به صفحاتی برخورد کنید که در آن به کسب و کار، محصول یا محتوای شما اشاره شده اما پیوند داده نشده است.

از نویسنده بخواهید که شما را به پست پیوند دهد. این برای به دست آوردن بک لینک عالی است.

برای شناسایی پست هایی که از شما نام برده شده است؛

نام های مرتبط را شناسایی کنید

اگرچه خسته کننده است، اما شناسایی صفحاتی که در آنها به شما اشاره شده است اما پیوند داده نشده است، قابل دستیابی است.

با گرفتن بک لینک از همه ذکرهایی که پیوند ندارند شروع کنید.

نام برند خود را در گوگل جستجو کنید و نمایه های رسانه های اجتماعی، نام دامنه و لینک های ارجاع رایج خود را کنار بگذارید.

یک ایمیل شخصی کوتاه به نویسندگان بفرستید و موارد ذکر شده در صفحه را فهرست کنید و از آنها پیوندها را بخواهید.

سعی کنید سایت‌های اسپم، سایت‌هایی که محتوای شما را کپی می‌کنند و آن‌هایی که برند شما را برچسب‌گذاری می‌کنند، نادیده بگیرید.

مراقب ذکرها باشید

تلاش کنید تا از هر گونه ذکر نامرتبط در آینده مطلع شوید.

می‌توانید ابزارهای پولی نظارت بر رسانه‌های اجتماعی مانند Buzzsumo را انتخاب کنید. این به شما امکان کنترل هشدارها را می دهد. اما اگر بودجه دارید، از Google Alerts استفاده کنید . تنها تفاوت این است که شما باید به صورت دستی برای ذکر نام ها بررسی کنید.

پس از دریافت هشدار ذکر، یک بررسی دستی در سایت انجام دهید تا ببینید آیا پیوندی به صفحه شما وجود دارد یا خیر.

اگر پیوند داده نشده است، با نویسنده یا مالک وب سایت تماس بگیرید و صفحه تماس با ما را برای آدرس ایمیل بررسی کنید. اگر موردی وجود ندارد، از طریق رسانه های اجتماعی با نویسنده تماس بگیرید.

مطمئن شوید که بلافاصله با آنها تماس بگیرید.

نتیجه نهایی مجله هشت پیک از این مقاله

برای به دست آوردن بهترین نتیجه از بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، باید زمان سرمایه گذاری کنید.

مطمئن شوید که سایت شما توسط وبلاگ های مرتبط پیدا شده است.

تاکتیک های سئو لیست شده به افزایش ترافیک سایت شما کمک می کند. از آنها استفاده کنید! همینطور که ما از تاکتیکهای سئو برای سایت آپلود عکس هشت پیک استفاده کرده ایم و آنرا در صفحه اول گوگل با دامین اتوریتی بالا قرار داده ایم

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yfJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *