یک آیفون 14 پلاس با شرایط بکر فقط با 730 دلار تهیه کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

اپل آیفون 14 پلاس پشت ایستاده 2

رایان هاینز / Android Authority

این دستگاه ممکن است بازسازی شود، اما Woot مشتاق است بر جدید بودن آنها تأکید کند. آنها در وضعیت بکر هستند، به این معنی که هیچ علامت قابل مشاهده ای در بیرون ندارند و حداقل 95٪ سلامت باتری دارند. گارانتی 90 روزه Woot پشتیبان این ادعاها است. Woot متعلق به آمازون است، بنابراین یک خرده فروش قابل اعتماد است.

Apple iPhone 14 Plus (Pristine Refurbished)Apple iPhone 14 Plus (Pristine Refurbished)

Apple iPhone 14 Plus (Pristine Refurbished)

ترکیبی بین آیفون 14 و 14 پرو مکس

آیفون 14 پلاس همان مشخصات و ویژگی های آیفون 14 معمولی را دارد، اما با صفحه نمایش بزرگتر به همان اندازه آیفون 14 پرو مکس عرضه می شود. همچنین دوربین‌های عالی، پشتیبانی نرم‌افزاری فوق‌العاده، و تعداد زیادی زنگ و سوت دیگر دریافت می‌کنید.

آیفون 14 پلاس از باتری بزرگ و صفحه نمایش بزرگ آیفون 14 پرو مکس کپی می کند، اما در غیر این صورت شبیه آیفون 14 است. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز و وضوح تصویر Full HD + واضح است. همچنین بریدگی آشنا را حفظ کرده و شامل یک قاب آلومینیومی ساتن و پرداخت های رنگارنگ است. با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و چیپست قدرتمند A15 Bionic، عملکرد روان تضمین می شود.

قرارداد آیفون 14 پلاس قرار است به مدت 5 روز ادامه یابد، اما ما کاملاً انتظار داریم که موجودی محدود قبل از آن تمام شود. از طریق ویجت بالا درباره معامله بیشتر بیاموزید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/afpLGL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *