صبر من با تبلت پیکسل به عنوان یک مرکز هوشمند تمام شده است

زمان مطالعه: 9 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

قاب عکس تبلت گوگل پیکسل 3

ریتا الخوری / Android Authority

یک ماه پیش، وقتی تبلت گوگل پیکسل را از جعبه خارج کردم و آن را به عنوان جایگزینی برای نسل دوم Nest Hub خود در آشپزخانه خود نصب کردم، می دانستم که در حال انجام یک قمار هستم. آشپزخانه یک فضای مشترک است و چون شوهرم بیشتر از من آشپزی می کند، بیشتر از Nest Hub استفاده می کند. و از تکنولوژی خسته کننده خوشش نمی آید. از سوی دیگر، من نسبت به محصولات بتا و عملکرد ناتمام کمی بخشنده تر هستم. من از محدودیت‌های تبلت پیکسل آگاه بودم و می‌دانستم که نبرد سختی برای به دست آوردن او دارد.

هفته گذشته، پس از تلاش‌های ناامیدکننده فراوان برای کارکرد آن، شوهرم به سادگی دوشاخه تبلت پیکسل را جدا کرد، بی‌صدا آن را روی میز من آورد، Nest Hub را پس گرفت و آرامش در آشپزخانه برقرار شد. نمیتونستم باهاش ​​بحث کنم چون حتی خودم هم بی تاب شده بودم. مسلماً تبلت پیکسل قبل از اینکه بتواند برای ما به عنوان مرکزی برای راه اندازی خانه هوشمند ما کار کند، به به روز رسانی های زیادی نیاز دارد. تا آن زمان، نبرد را با Nest Hub بسیار ارزان‌تر، کم قدرت، اما قابل اعتمادتر باخته است.

از کدام جنبه از تبلت پیکسل بیشتر استفاده می کنید؟

0 رای

یک تجربه رقت انگیز چند کاربره، تبلت پیکسل را از آشپزخانه من بیرون راند

لیست خرید صوتی مهمان تبلت گوگل پیکسل

ریتا الخوری / Android Authority

همکار من سی اسکات قبلاً بسیاری از لذت ها و مشکلات جایگزینی تبلت پیکسل با Nest Hub را توضیح داده است. چیزی که او خیلی به آن نپرداخته، تجربه چند کاربره است. یا فقدان آن.

ما دو نفر در خانه من هستیم، به این معنی که یکی از ما می تواند در آشپزخانه باشد در حالی که دیگری در اتاق خواب یا اتاق نشیمن / دفتر کار باشد. وقتی یکی از ما تبلت پیکسل را باز می کند، پایه شارژ تبدیل به آجر می شود. نمی توانم به شما بگویم شوهرم چند بار وارد آشپزخانه شد و سعی کرد دستوری صادر کند، اما متوجه شدم که یک تکه پلاستیک خاکستری به او خیره شده بود. تبلت با من بود، بنابراین او مجبور شد با اکراه بیاید و آن را به اسکله برگرداند.

همچنین، ما دو نفر هستیم، یعنی دو صدای متمایز با دو تنظیمات مختلف دستیار Google و دو حساب Google و داده شخصی مجزا. من تقویم‌ها، یادآوری‌ها، اولویت‌های سرویس موسیقی و فهرست‌های پخش و موارد دیگر را دارم. شوهر منم مال خودش رو داره ما یک لیست خرید، یک تقویم رایج دیگر و دستگاه های خانه هوشمند را به اشتراک می گذاریم.

دستیار گوگل در تبلت پیکسل چندین صدا را تشخیص نمی دهد. من تبلت را راه‌اندازی کردم، بنابراین صدای من را می‌شناسد و بیشتر پاسخ‌هایی را که نیاز دارم به من می‌دهد. (از تقویم‌های حساب‌های ثانویه پشتیبانی نمی‌کند، که خسته‌کننده است.) موسیقی من را پخش می‌کند و یادآورها و پاسخ‌های من را در صدایی که انتخاب کرده‌ام اضافه می‌کند.

با صدای شوهرم به عنوان مهمان رفتار می کند. مهم نیست که تبلت پیکسل قفل یا باز باشد، دستیار Google نمی تواند صدای شوهرم را تشخیص دهد و با او مانند یک مهمان تصادفی رفتار می کند. او می‌تواند سؤالات تصادفی درباره آب‌وهوا و تبدیل واحد بپرسد، اما نمی‌تواند مواردی را به لیست خرید ما اضافه کند، موسیقی خودش را پخش کند، درباره تقویمش بپرسد یا یادآوری‌های خودش را تنظیم کند. چهار موردی که 95 درصد از استفاده او از Nest Hub را تشکیل می دهد. پخش کردن از تلفن او، اگرچه دست و پا گیر بود، اما فقط یک قسمت از معادله را ثابت کرد – سه مورد دیگر غیرممکن باقی ماندند.

باز کردن قفل پین اثر انگشت تبلت پیکسل گوگل

ریتا الخوری / Android Authority

از قبل می‌شنوم که می‌پرسید، «اما ریتا، تبلت پیکسل مانند هر تبلت اندرویدی از چندین کاربر پشتیبانی می‌کند! چرا آن را تنظیم نمی‌کنید؟» و پاسخ این است که من انجام دادم، که یک سری مشکلات دیگر را برای ما ایجاد کرد.

این تبلت به طور خودکار کاربران را بر اساس اثر انگشت تغییر نمی دهد. شوهرم برای اینکه به حساب شخصی خود جابجا شود، باید دکمه روشن/خاموش را فشار دهد، انگشت خود را بکشد تا صفحه ورود نمایان شود، برای تغییر کاربر ضربه بزنید، حساب خودش را انتخاب کند و شماره پین ​​را وارد کند. باز کردن قفل با اثرانگشت در سوئیچ اول امکان‌پذیر نیست، اما پس از آن فعال می‌شود (تا زمانی که تبلت بی‌حرکت شود و به حساب من سوئیچ شود، اما در این مورد بعد از مدتی بیشتر). ای کاش می توانستیم به سادگی نمایه خود را روی اسکنر اثر انگشت قرار دهیم و تبلت آنقدر هوشمند بود که کاربر را بشناسد و فوراً به آن سوئیچ کند، اما افسوس که اینطور کار نمی کند.

اگر از تبلت استفاده می کند، صدای من را نمی شناسد. نه حتی به عنوان مهمان. به طور جدی. ما بارها این را امتحان کردیم و هر بار با همان نتیجه گیج شدیم. وقتی تبلت پیکسل وارد نمایه کاربری او می شود، به صدای دیگری جز او گوش نمی دهد. Google Assistant به دستورات من گوش نمی دهد و با من به عنوان یک مهمان رفتار نمی کند، که در مجموع، تجربه ما را نسبت به زمانی که وارد سیستم شده بودم، خسته کننده تر می کرد.

اگر او از تبلت استفاده می کند، حالت Hub وجود ندارد. هیچ آلبوم عکس و هیچ میانبری برای کنترل وسایل خانه هوشمند وجود ندارد. وقتی صفحه به حالت خواب می رود، فقط به رنگ سیاه تغییر می کند.

وقتی رایانه لوحی بی‌کار می‌شود، به حساب من تغییر می‌کند و هر آهنگی را که او پخش می‌کند متوقف می‌کند. ما برای اولین بار متوجه این موضوع شدیم که او یک لیست پخش Spotify را راه اندازی کرد و شروع به آشپزی کرد. چند دقیقه بعد، آهنگ متوقف شد و متوجه شدیم که تبلت به حساب من برگشته است. یک اشکال؟ او دوباره تلاش کرد، اما به همان سرنوشت دچار شد. ما آزمایش را تکرار کردیم و هر بار که تبلت بیکار می‌شد، به حساب اصلی برمی‌گشت و هر گونه فعالیتی را که از نمایه او می‌آمد، از جمله پخش موسیقی، متوقف می‌کرد. بالا بردن حالت آماده به کار نمایشگر تا 30 دقیقه برای پروفایل او تنها راه حل این مشکل بود، بنابراین خدای ناکرده سعی کند دستور پخت 40 دقیقه ای را بپزد!

ما سعی کردیم تبلت پیکسل را به عنوان یک مرکز هوشمند مشترک کار کنیم و در لایه‌های ناامیدی پیمایش کردیم تا در هر نوبت با محدودیت جدیدی مواجه شویم.

این آخرین نی بود. ما از میان لایه‌های ناامیدی عبور کرده‌ایم تا در هر نوبت با محدودیت جدیدی مواجه شویم. من در مورد خانواده شما نمی دانم، اما در خانه من، راضی نگه داشتن سرآشپز مساوی است با آرامش ابدی و غذای خوب. هر گونه اختلال در این صلح باید به طور غیرقابل برگشتی کنار گذاشته شود، بدون سوال. و اینگونه بود که Pixel Tablet دوباره روی میز من به پایان رسید، در حالی که Nest Hub جای خود را در آشپزخانه بازیافت. مطمئنا، هاب هنوز هم هر از چند گاهی او را آزار می دهد، اما بیشتر اوقات کار می کند.

مشکلات بیشتر باعث شد دستیار را در تبلت پیکسل غیرفعال کنم

دستیار google pixel tablet play music 2

ریتا الخوری / Android Authority

بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند Nest من در ماه‌های گذشته خوب عمل نکرده‌اند. آن‌ها تمام دستورات روشن/خاموش چراغ هوشمند من را نادیده می‌گیرند («ببخشید، نمی‌فهمم» به بلای وجود من تبدیل شده است)، برای پاسخ دادن یا اجرای اقدامات وقت صرف می‌کنند، کلمات من را اشتباه می‌فهمند، و فهرست ناامیدی‌ها ادامه دارد. و در.

ولی افزودن Pixel Tablet همه بلندگوها و نمایشگرهای Nest من را تا حد خزیدن کند کرد، بسیار بیشتر از قبل. هر درخواستی، حتی چیزی به سادگی “ساعت چند است؟” یا “آب و هوا چگونه است؟” بیش از یک دقیقه طول می کشد. درخواست‌های موسیقی، به‌طور خاص، می‌چرخند و می‌چرخند تا زمانی که به پایان برسد و ناموفق باشد. آنقدر بد بود که دیگر درخواستی را در مجاورت تبلت صادر نکردم و شروع کردم به زمزمه کردن با بقیه بلندگوهایم در اتاق های دیگر… مبادا تبلت بد صدایم را بشنود. من سعی کردم دستیار را در رایانه لوحی غیرفعال کنم و دیدم همه چیز بهتر شد. اوه، من هنوز مشکلات اصلی را دارم، اما هیچ چیز به بدی چیزی که با تبلت تجربه می کردم نیست.

حتی زمانی که آن را به عنوان مورد نظر کار می کرد، تایمر دستیار، رسانه و سایر تجربیات آماده به کار بسیار گیج کننده بوده اند. من یک ماه است که Pixel Tablet را دارم و هنوز راهی زیبا برای تغییر از شروع دستی یک لیست پخش Spotify در رایانه لوحی (زمانی که قفل آن باز است) به دیدن تجربه موسیقی تمام صفحه در حالت Hub (زمانی که قفل است) پیدا نکرده ام. . این کار را انجام نمی‌دهد، در عوض وقتی نمایشگر تمام می‌شود به آلبوم عکس می‌رود و وقتی روی آن ضربه می‌زنید، یک ویجت موسیقی صفحه قفل کوچک را نشان می‌دهد. اگر از دستیار بخواهم تایمر تنظیم کند و سپس از آن بخواهم شروع به پخش موسیقی کند، هیچ راهی برای جابجایی بین این دو بدون فعال کردن صفحه قفل تبلت و ضربه زدن روی میانبرهای کوچک وجود ندارد. به طور خلاصه، زمانی که تبلت به داک می‌رود، رابط کاربری محدود می‌شود و تفاوت‌های UX و ویژگی‌های خاص بین حالت قفل و قفل شده یک آشفتگی داغ است.

در کنار همه اینها، نمی‌توانم حساسیت «Hey Google» را تغییر دهم، صدای دسترسی را تنظیم کنم. اینها دو تنظیماتی هستند که هر بار که یک بلندگو یا نمایشگر هوشمند جدید گوگل را تنظیم می‌کنم، فوراً تغییر می‌دهم و در هیچ کجا در تجربه دستیار تبلت پیکسل یافت نمی‌شوند. من از اولین مورد برای کاهش حساسیت به کلمه کلیدی و جلوگیری از راه اندازی بلندگوها در اتاق های اطراف استفاده می کنم. و دومی یک راه عالی برای دانستن اینکه یک گوینده در حال گوش دادن است، حتی اگر من به آن نگاه نکنم. این معیار خوبی برای حفظ حریم خصوصی است و زمانی که بلندگو مستقیماً در مقابل من نیست بسیار مفید است. بدون این تنظیمات، تبلت پیکسل صدای من را از اتاق‌های دیگر می‌شنود و زمانی که من نمی‌خواهم به آن گوش می‌دهد. Oh و Continued Conversation نیز پشتیبانی نمی‌شود، و هیچ کلید فیزیکی میکروفون برای غیرفعال کردن گوش دادن به درخواست وجود ندارد.

با تحمیل ویژگی‌ای که نه می‌خواستم و نه به آن نیاز داشتم، خودم را ناامید می‌کردم، بنابراین دستیار را در تبلت پیکسل غیرفعال کردم.

همه این مسائل در حال انباشته شدن بودند تا اینکه متوجه شدم با تحمیل ویژگی‌ای که نه می‌خواستم و نه به آن نیاز داشتم، خودم را ناامید می‌کنم. به تبلت پیکسل روی میزم رسیدم و دستیار را خاموش کردم، اما عکس دیجیتال و میانبر خانه هوشمند را حفظ کردم. این دو جنبه واقعاً خوب کار می‌کنند، من را با عکس‌های سرگرم‌کننده از خانواده و ماجراجویی‌هایمان سرگرم می‌کنند، و اجازه می‌دهند چراغ‌ها و ترموستات‌هایم را با چند ضربه کنترل کنم. و وقتی می‌خواهم فرمان صوتی صادر کنم، Nest Audio نه چندان دور وجود دارد که سریع‌تر و مشکل‌تر از Pixel Tablet است.

من نقاط ضعف و قوت تبلت پیکسل را پذیرفته ام

google pixel family tablet 7 pro watch buds pro

ریتا الخوری / Android Authority

در ابتدا فکر می‌کردم تبلت پیکسل می‌تواند جایگزین مناسبی برای Nest Hub برای آشپزخانه من باشد که دسترسی به برنامه‌های پخش بیشتر، سرویس‌های چت ویدیویی و یک مرورگر کامل را نیز ارائه می‌دهد و همچنین به عنوان یک تبلت اندرویدی خوب دو برابر می‌شود. من به عنوان یک تبلت خانگی مشترک نیز به آن امید زیادی داشتم.

در حقیقت، یک ماه من با تبلت پیکسل تجربه شخصی بسیار بهتری را نسبت به آنچه انتظار داشتم – و در مقاله دیگری در مورد آن بیشتر توضیح داد – و یک دستیار و راه اندازی چند کاربره به طرز ناامیدکننده ای را نشان داد. آنقدر که فعلاً از این دو جنبه چشم پوشی کرده ام. شاید به‌روزرسانی‌های آینده آهنگ من را تغییر دهند، اما در حال حاضر، وضعیتم خوب است.

فکر می‌کردم تبلت پیکسل یک جایگزین عالی Nest Hub و یک تبلت خوب باشد. تبلت فوق العاده ای برای نیازهای من بود، اما یک مرکز هوشمند بد بود.

من بیشتر و بیشتر از این واقعیت که این تبلت همیشه شارژ و آماده است قدردانی می کنم. وقتی بی‌کار است، عکس‌هایی از آلبوم‌های خودم را به من نشان می‌دهد که ارزشی احساسی را ارائه می‌کند که هیچ iPad یا Galaxy Pad نمی‌تواند با آن مطابقت داشته باشد. و من به راحتی می توانم چراغ های هوشمند، پنکه، تصفیه کننده هوا و سایر دستگاه های هوشمند خانه خود را کنترل کنم. وقتی لازم است فعالانه از آن استفاده کنم، آن را می‌گیرم و روی مبل می‌نشینم و مرور می‌کنم، قبل از خواب چیزی را تماشا می‌کنم، آن را در آشپزخانه نگه می‌دارم تا محتوایی را پخش کنم که نمی‌توانم به راحتی در Nest Hub به آن دسترسی داشته باشم، یا هنگامی که من ظرف ها را می شستم یا آشپزی می کنم، در واتس اپ با مادرم تماس تصویری بگیرید. در این زمینه، تبلت پیکسل به زیبایی کار می کند. فقط از من نخواهید که دوباره Assistant را روشن کنم یا شوهرم را مجبور به استفاده از آن در حین آشپزی نکنید.

تبلت گوگل پیکسلتبلت گوگل پیکسل
AA توصیه می شود

تبلت گوگل پیکسل

داک منحصربه‌فرد شبیه Nest Hub • ویژگی‌های نرم‌افزار انحصاری Pixel • خط‌مشی به‌روزرسانی طولانی‌مدت

قابل حمل بودن تبلت و هوشمندی Nest Hub.

تبلت پیکسل یک تخته 10.95 اینچی با ویژگی‌های مجهز به Tensor G2 است که وقتی در داک اسپیکر شارژ قرار می‌گیرد، به عنوان یک نمایشگر/بلندگوی هوشمند Nest Hub عمل می‌کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VXoVmH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *