تاریخ عرضه اولین گوشی تاشو OnePlus فاش شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

OnePlus Fold OnLeaks SmartPrix 4

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • فاش شده است که گوشی تاشو OnePlus OnePlus Open نام خواهد داشت.
  • این افشاگری همچنین ادعا می کند که پرتاب در 29 آگوست انجام خواهد شد.
  • ظاهراً OnePlus علائم تجاری چندین نام دیگر را ایمن کرده است.

این یک راز آشکار است که OnePlus روی یک تلفن تاشو کار می کند. در چند ماه گذشته، تعداد انگشت شماری از رندرهای دستگاه را دیدیم و جزئیات کمی را آموختیم. آخرین افشای اطلاعات ممکن است تاریخ عرضه رسمی کتاب تاشو به سبک کتاب را به ما داده باشد.

افشاگر معروف مکس جامبور ادعا می کند که اولین گوشی تاشو OnePlus در 29 آگوست عرضه می شود. انتظار می رود رویدادی در نیویورک برای جشن راه اندازی برگزار شود.

در گزارش قبلی یوگش برار نیز اشاره شده بود که در همان ماه رویدادی در نیویورک برگزار خواهد شد. با این حال، برار ادعا کرد که پرتاب در نیمه اول آگوست انجام خواهد شد.

همچنین، به لطف Jambor، می دانیم که OnePlus قصد دارد نام دستگاه آینده خود را OnePlus Open بگذارد. حدس زده می شد که این شرکت مطابق با قراردادهای نامگذاری دستگاه های مشابه، نام گوشی خود را OnePlus V Fold خواهد گذاشت. Jambor همچنین متوجه شد که OnePlus علائم تجاری چندین نام دیگر مانند Prime، Wing، Peak و Edge را ایمن کرده است. اما به نظر می رسد که با Open گیر کرده است.

اگرچه این گوشی از عنوان Fold استفاده نخواهد کرد، اما این امکان وجود دارد که سیستم عامل از این عنوان استفاده کند. همین هفته گذشته، SnoopyTech در توییتی نوشت که OnePlus Open بر روی یک نسخه ویژه از OxygenOS به نام OxygenOS Fold اجرا خواهد شد. همانطور که از نام آن پیداست، این نرم افزار برای فرم فاکتور تاشو Open طراحی شده است.

افشاگری‌ها همچنین نشان می‌دهند که این گوشی می‌تواند دارای صفحه نمایش داخلی ۷.۸ اینچی تاشو، صفحه‌نمایش بیرونی ۶.۳ اینچی، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، دوربین اصلی و فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MgHktZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *