آخرین تست واتس اپ به شما امکان می دهد پیام های ارسال شده را ویرایش کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

اکنون واتس اپ به شما امکان ویرایش پیام های ارسالی را می دهد. اپلیکیشن پیام رسان متا آزمایش این توانایی را در میان گروه کوچکی از کاربران بتا آغاز کرده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، باید در هفته های آتی عرضه عمومی گسترده تری دنبال شود.

واتس اپ مدتی است که روی یک ویژگی ویرایش کار می کند. چند روز پیش این ویژگی را در اختیار کاربران بتا در وب قرار داد. آخرین به روز رسانی بتا آن را به برنامه اندروید نیز آورده است. با این قابلیت می توانید به راحتی هرگونه خطای واقعی یا غلط املایی در پیام ارسال شده را بدون حذف پیام اصلی یا ارسال مجدد پیام جدید تصحیح کنید. فقط تغییرات لازم را در پیام ایجاد کنید و تمام.

برای ویرایش پیام ارسال شده، آن را به مدت طولانی فشار دهید و بر روی بیضی های عمودی در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. در زیر گزینه های موجود Info and Copy یک دکمه ویرایش پیدا خواهید کرد. ویرایش را انتخاب کنید و WhatsApp به شما اجازه می‌دهد پیام را بازنویسی کرده و دوباره ارسال کنید و جایگزین پیام اصلی شود. همانطور که انتظار دارید، برنامه به همه افراد حاضر در چت اطلاع می دهد که تغییراتی در پیام ایجاد کرده اید. یک برچسب دائمی “ویرایش شده” به پیام پیوست شده است تا همه ببینند.

WhatsApp یک پنجره بسیار کوتاه برای ویرایش پیام های ارسالی در اختیار شما قرار می دهد

با توجه به WABetaInfo، که برای اولین بار از در دسترس بودن این ویژگی برای کاربران بتا خبر داد، واتس اپ به شما امکان می دهد یک پیام را هر چند بار که می خواهید ویرایش کنید. هیچ محدودیتی برای تعداد تغییراتی که می توانید پس از ارسال پیام ایجاد کنید وجود ندارد. با این حال، این شرکت محدودیت زمانی تعیین کرده است. شما می توانید یک پیام را فقط در عرض 15 دقیقه از اولین ارسال آن ویرایش کنید. این احتمالاً از سوء استفاده احتمالی از ویژگی جلوگیری می کند. مردم می توانند پیام های چند هفته ای را به طرز مشکوکی ویرایش کنند.

گفته می شود، محدودیت زمانی 15 دقیقه ممکن است کمی بیش از حد محدود کننده باشد. تلگرام که چندین سال است این قابلیت را دارد به شما امکان ویرایش پیام های ارسالی را تا یک روز بعد می دهد. شاید WhatsApp باید کاری مشابه یا حداقل چند ساعت انجام دهد. همیشه درک اشتباهات خود فوراً آسان نیست. این شرکت در ابتدا پنجره مشابهی را برای حذف پیام های ارسالی ارائه کرد. اما اکنون به دو روز کامل افزایش یافته است، بنابراین امیدی وجود دارد.

همانطور که قبلا گفته شد، این ویژگی هنوز در مرحله بتا است. واتس اپ ممکن است قبل از انتشار گزینه ویرایش برای عموم، چند چیز را تغییر دهد. اگر می‌خواهید زودتر آن را امتحان کنید، می‌توانید در اینجا برای برنامه بتا ثبت‌نام کنید، اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که به این ویژگی دسترسی داشته باشید. آخرین نسخه بتا این برنامه همچنین آن را به ساعت‌های Wear OS می‌آورد. زمانی که گزینه ویرایش در نسخه عمومی واتس اپ آمد، به شما اطلاع خواهیم داد.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZZc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *