گوشی هوشمند تاشو از Nubia در راه است، در اینجا جزئیات وجود دارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

به نظر می رسد که نوبیا برنامه هایی برای عرضه یک گوشی هوشمند تاشو نیز دارد. برخی از جزئیات به تازگی ظاهر شده است. این اطلاعات از پارس گوگلانی و پرایس بابا آمده است.

نوبیا قصد دارد اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در سه ماهه چهارم سال 2023 عرضه کند

این دستگاه با نام Nubia Z60 Fold نامیده می شود و احتمالاً این نام آن خواهد بود. ظاهراً این دستگاه دارای صفحه نمایش 7.3 اینچی AMOLED خواهد بود. با توجه به اندازه این نمایشگر، ما جلوتر می رویم و حدس می زنیم که این صفحه نمایش تاشو به سبک کتاب باشد.

جزئیات مربوط به نمایشگر ثانویه فاش نشده است. یک SoC سری Snapdragon 8 به این گوشی کمک می کند، Snapdragon 8+ Gen 1 یا Snapdragon 8 Gen 2. Nubia همچنین دارای 12GB RAM در اینجا خواهد بود.

شما می توانید بین گزینه های ذخیره سازی 256 و 512 گیگابایتی یکی را انتخاب کنید. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز ذکر شد و دستگاه از شارژ سیمی و بی سیم 100 واتی پشتیبانی می کند.

نوبیا Z60 فولد قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری وارد بازار شود. ظاهراً در سه گزینه رنگی عرضه می شود، اگرچه ما هنوز نمی دانیم آنها چه رنگ هایی هستند.

این شرکت معمولاً به چین پایبند است، اگرچه ما امیدواریم که تغییر کند

در حال حاضر، تلفن های با نام تجاری Nubia معمولاً فقط در چین عرضه می شوند. با این حال، ما امیدواریم که این روند تغییر کند. بسیار عالی است که شاهد رقابت بیشتر در بازار گوشی های هوشمند تاشو در سطح جهان باشیم.

HONOR اخیراً شروع به گسترش دسترسی به جدیدترین تلفن هوشمند تاشو خود کرده است و OPPO اوایل امسال این کار را برای Find N2 Flip انجام داد. گوگل اولین گوشی تاشو خود را چند روز پیش معرفی کرد و در بازارهای معدودی در دسترس خواهد بود.

خیلی خوب است که می بینیم سامسونگ بالاخره در حال رقابت است، که هم برای گوشی های تاشو به سبک کتاب و هم برای گوشی های هوشمند تاشوی تاشو صدق می کند. این عامل شکل را به جلو می برد، مطمئناً. این اطمینان حاصل می کند که سامسونگ به اندازه شرکت تا کنون راحت نیست.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mYTjmw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *