اکنون می توانید یک گوشی هوشمند با منبع اخلاقی بدون گوگل را با قیمت 599 دلار خریداری کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

FP4 جلو عقب زاویه دار 1 1 1

TL; DR

  • Fairphone 4 اولین گوشی Fairphone موجود در ایالات متحده خواهد بود.
  • این تلفن همراه با نرم افزار منبع باز Murena عرضه خواهد شد.
  • از قیمت فروش 599 دلار شروع می شود.

Fairphone مدتی است که وجود داشته است، اما این شرکت هلندی تا حد زیادی در بازار اروپایی خود باقی مانده است. اما اکنون شرکتی که بیشتر به خاطر رویکرد سازگار با محیط زیست در تولید گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود، سرانجام از این بازار خارج شده و Fairphone 4 را در ایالات متحده عرضه می‌کند.

به گفته Fairphone با Murena برای آوردن Fairphone 4 به سواحل ایالات متحده همکاری کرده است پلیس اندروید. اگر با Murena آشنایی ندارید، بیشتر به خاطر نرم افزار منبع باز آن که عاری از نظارت دیجیتال است، شناخته شده است. به اندروید فکر کنید، اما بدون جمع آوری داده ها و هدف گذاری تبلیغات.

این تلفن متمرکز بر پایداری بر روی /e/OS اجرا می‌شود که نسخه‌ای از اندروید بدون گوگل است. به این ترتیب، بدون هیچ یک از برنامه های شخص اول گوگل مانند Gmail، Chrome، یا حتی Play Store راه اندازی می شود. در عوض، برنامه‌های پیش‌فرض خود را برای ایمیل، پیام‌ها، تقویم و موارد دیگر ارائه می‌کند. و جایگزین Play Store، “App Lounge” مورنا است که مستقیماً برنامه های خود را از فروشگاه Play منبع می کند اما داده های شما را به Google تحویل نمی دهد.

Murena Fairphone 4 با قیمت 599 دلار شروع می شود که به شما 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی می دهد. اما اگر کمی حافظه و فضای ذخیره‌سازی بیشتر می‌خواهید، نسخه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی 679 دلار قیمت خواهد داشت. این دستگاه دارای پنج سال به روز رسانی امنیتی و ویژگی ها و همچنین گارانتی پنج ساله است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  خرید ممبر تلگرام

طبق گزارش ها، این پرتاب به عنوان آزمایشی برای آزمایش آب در ایالات متحده عمل می کند. به نظر می رسد Fairphone همچنین در نظر دارد گوشی بعدی خود را در ایالات متحده نیز عرضه کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bLY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *