بهترین شبیه ساز Nintendo Switch برای اندروید ممکن است به عنوان Strato زنده بماند (به روز شده)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

Nintendo Switch Header 14

 

  • توسعه در شبیه ساز محبوب Skyline برای متوقف شده است.
  • این شبیه ساز به شما این امکان را می دهد که بازی های نینتندو سوییچ را روی دستگاه تلفن همراه خود بازی کنید.
  • دو نفر از توسعه دهندگان از آن زمان یک شبیه ساز جدید را برای ادامه از جایی که Skyline متوقف کرده اند، معرفی کرده اند.

به‌روزرسانی: 12 مه 2023 (4:42 صبح به وقت شرقی): به نظر می رسد ممکن است خبرهای خوبی برای کسانی که می خواهند بازی های نینتندو سوییچ را در تلفن های اندرویدی خود تقلید کنند، وجود داشته باشد. یک شبیه‌ساز جدید از دو توسعه‌دهنده Skyline از همان جایی که شبیه‌ساز متوقف شده متوقف شد، ادامه می‌یابد.

در یک پست پرسش‌های متداول در کانال Strato Discord، تیم اشاره می‌کند که Strato “ادامه” Skyline توسط دو تا از چهار توسعه‌دهنده اصلی Skyline است. پرسش‌های متداول اشاره می‌کند که این هنوز یک پروژه منبع باز است، اما هنوز APK در دسترس نیست. همچنین جدول زمانی برای انتشار شبیه ساز وجود ندارد.

مقاله اصلی: 8 مه 2023 (1:45 بامداد ET): یکی از تاثیرگذارترین شبیه سازهای اندروید در چند وقت اخیر Skyline است که یک شبیه ساز تمام عیار Nintendo Switch برای این پلتفرم است. متأسفانه، توسعه دهندگان خبرهای بدی برای ما دارند.

تیم Skyline در Discord اعلام کرد که توسعه شبیه ساز را به دنبال اعلامیه حذف DMCA از سوی نینتندو متوقف می کند.

در حالی که شبیه سازها به تنهایی غیرقانونی نیستند، تیم اشاره کرد که اخطار نینتندو به طور خاص مربوط به نرم افزاری به نام Lockpick است. این نرم افزار برای تخلیه کلیدهای امنیتی از کنسول Nintendo Switch واقعی برای استفاده در شبیه ساز استفاده می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فکر می کنید اندروید و آی او اس می توانند با رقابت کنار بیایند

این برای Skyline به چه معناست؟

نینتندو ادعا می کند که Lockpick حفاظت از کپی خود را دور می زند و در نتیجه حق چاپ خود را نقض می کند، تیم توضیح داد:

ما خود را در موقعیتی می یابیم که به طور بالقوه حق نسخه برداری آنها را با ادامه توسعه پروژه خود، Skyline، با ریختن کلیدهای سوئیچ های خود نقض می کنیم.

این تیم گفت بنابراین “تصمیم دشواری را برای توقف فوری توسعه بیشتر در Skyline گرفته است.” اگر تسلی بخش است، تیم Skyline می گوید که شبیه ساز خود قانونی است و مخزن یا ساخت نرم افزار را حذف نخواهد کرد.

در هر صورت، در نتیجه توقف توسعه، از اینجا به بعد نباید انتظار بهبود عملکرد یا سازگاری داشته باشید. این عدم توسعه همچنین به این معنی است که شبیه ساز در نهایت سال ها بعد با نسخه های اندروید آینده کار نخواهد کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Jce
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *