ایلان ماسک جایگزین خود را برای مدیرعامل توییتر پیدا کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

ایلان ماسک اعلام کرد که یک مدیرعامل جدید برای مدیریت استخدام شده است.

چند ماه پس از یک نظرسنجی که در آن اکثر کاربران به او رای دادند تا از سمت خود کناره گیری کند، ایلان ماسک، مالک توییتر گفت که جایگزین مدیرعامل خود را پیدا کرده است.


ماسک اعلام کرد که جایگزینی پیدا کرده است

مانند بسیاری از اطلاعیه های مهم خود، ماسک این خبر را در توییتر به اشتراک گذاشت. او این خبر را از طریق توییتی در 11 می 2023 اعلام کرد.

ماسک در پست توییتری خود گفت که مدیر عامل جدیدی را برای توییتر و X Corp استخدام کرده است که تا شش هفته دیگر شروع به کار خواهد کرد.

در همین حال، او به سمت رئیس اجرایی و مدیر ارشد فنی (CTO) تغییر خواهد کرد. مسئولیت های او شامل نظارت بر عملکرد محصول، نرم افزار و سیستم خواهد بود.

ماسک در ابتدا نام جایگزین خود را اعلام نکرد. اما گزارش ها حاکی از آن است که لیندا یاکارینو، رئیس تبلیغات و مشارکت NBCUniversal است. او بعداً در توییتی این خبر را تایید کرد.

او افزود که Yaccarino در درجه اول بر عملیات تجاری تمرکز خواهد کرد در حالی که او بر طراحی محصول و فناوری جدید تمرکز خواهد کرد.

انتصاب یک مدیرعامل جدید پس از نظرسنجی دسامبر 2022 انجام شد که در آن ماسک از کاربران توییتر پرسید که آیا باید از سمت خود کناره گیری کند یا خیر. زمانی که 57.5 درصد از کاربران رای مثبت دادند، او گفت که به محض اینکه “کسی به اندازه کافی احمق برای انجام این کار” بیابد، از سمت مدیرعاملی استعفا خواهد داد.

ماسک توییتر را در سال 2022 خرید. در حالی که برخی از کاربران از تصدی او به عنوان رئیس این شرکت استقبال کردند، برخی دیگر از تغییرات ماسک در توییتر ابراز تاسف کردند. این شامل افزایش پاسخ‌های مشترکان توییتر آبی و عفو گسترده برای حساب‌های مسدود شده قبلی است.

رئیس جدید توییتر در حال ورود است

اینکه آیا با کناره گیری ایلان ماسک از سمت خود به عنوان مدیرعامل، همه چیز در توییتر تغییر خواهد کرد یا خیر، باید دید. همه نشانه‌ها حاکی از آن است که او همچنان درگیر این پلتفرم است، در حالی که مدیرعامل جدید، لیندا یاکارینو، بیشتر درگیر جنبه‌های تجاری خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کاربران از به‌روزرسانی جدید DM ضد هرزنامه توییتر ناامید شده‌اند

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EKJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *