گلکسی A52، A52 5G و A52s 5G به طور گسترده به روز رسانی جولای 2023 دریافت می کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی گلکسی A52، A52 5G و A52s 5G به طور گسترده به روز رسانی جولای 2023 دریافت می کنند
همراه ما باشید

چند گوشی هوشمند میان رده سامسونگ پچ امنیتی اندروید ژوئیه 2023 را دریافت می کنند. این شرکت آخرین بروزرسانی امنیتی را برای گلکسی A52 و Galaxy A52s منتشر کرده است. این به روز رسانی به طور گسترده برای هر دو مدل از جمله نسخه های 4G و 5G قبلی منتشر می شود.

SMR جولای (نسخه نگهداری امنیتی) برای Galaxy A52 4G با شماره ساخت سیستم عامل A525FXXS6DWG1 در اروپا، آسیا و استرالیا ارائه می شود. این برنامه هنوز به آفریقا و آمریکای لاتین نرسیده است. این شماره ساخت در آفریقا باید یکسان باشد، اما بازار دوم ممکن است به دلیل شماره مدل تلفن در منطقه (SM-A525M) کمی متفاوت باشد.

صرف نظر از نسخه سیستم عامل، تغییرات لاگ باید ثابت بماند. و چیز زیادی برای صحبت در مورد آن وجود ندارد. سامسونگ تأیید می کند که گلکسی A52 فقط آخرین اصلاحات امنیتی را دریافت می کند و نه چیز دیگری. این داستان برای Galaxy A52 5G نیز مشابه است. کاربران با شماره ساخت A526BXXS4EWG1 (اروپا و آمریکای لاتین) و A526USQSAEWG1 (واحدهای قفل شده توسط شرکت مخابراتی ایالات متحده) به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند.

سامسونگ به زودی عرضه را گسترش خواهد داد تا واحدهای باقی‌مانده گلکسی A52 و گلکسی A52 5G را با SMR جولای پوشش دهد، از جمله انواع قفل‌شده کارخانه‌ای دومی در ایالات متحده. در همین حال، گلکسی A52s 5G آخرین به‌روزرسانی امنیتی را در اروپا دریافت می‌کند. شماره ساخت جدید این گوشی A528BXXS4EWG1 است. شرکت کره ای این دستگاه را در ایالات متحده عرضه نکرد.

اگر از یکی از این گوشی‌های هوشمند میان‌رده سامسونگ استفاده می‌کنید، وصله امنیتی جولای باید در هر زمانی در دسترس شما باشد. اگر قبلاً آن را دریافت نکرده‌اید، مراقب اعلان‌هایی باشید که از شما می‌خواهد به‌روزرسانی OTA (از طریق هوا) را در روزهای آینده دانلود کنید. برای ادامه روی اعلان ضربه بزنید. همچنین می‌توانید به‌روزرسانی‌ها را از برنامه تنظیمات به‌صورت دستی بررسی کنید. به منوی به روز رسانی نرم افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید.

این دستگاه‌های گلکسی با به‌روزرسانی ژوئیه 90 اصلاح امنیتی دریافت می‌کنند

SMR ژوئیه 2023 برای دستگاه های گلکسی بسیار بزرگ است. سامسونگ در این ماه بیش از 90 وصله آسیب‌پذیری را برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی خود ارائه می‌کند. اینها شامل 38 وصله مخصوص گلکسی و بیش از 50 اصلاح سیستم عامل اندروید است که حداقل سه مورد از آنها مهم هستند. این شرکت کره ای دستگاه های گلکسی واجد شرایط بیشتری را در روزهای آینده به SMR جولای به روز خواهد کرد. ما شما را در جریان انتشار این نسخه ها قرار خواهیم داد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XoMTGB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *