واتس اپ در نهایت به شما امکان می دهد چت هایی را با شماره های ناشناس باز کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

نگه داشتن گوشی هوشمند با آرم واتس اپ روی صفحه عکس استوک

ادگار سروانتس / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • واتس اپ توانایی شروع مکالمه با شماره های جدید و ناشناخته را بدون نیاز به ذخیره آن ها در دفترچه تماس شما ارائه می کند.
  • برای ارسال پیامک به یک شماره ناشناس، شماره را در صفحه گپ جدید جستجو کنید.

واتس اپ همچنان بهترین اپلیکیشن پیام فوری برای میلیون ها کاربر در سراسر جهان است. در مناطقی مانند آسیا، ارتباط با همه کسانی که در واتس اپ می شناسید رایج است، زیرا تقریباً همه از این سرویس استفاده می کنند. با این حال، اگر برای یک نیاز سریع یا موقت با شخصی جدید تماس می گیرید، همچنان باید شماره او را در تلفن خود ذخیره کنید تا کارت تماس او برای پیامک در واتس اپ نمایش داده شود. به نظر می رسد که متا در نهایت می خواهد این را تغییر دهد، زیرا این سرویس اکنون شروع کرده است به کاربران اجازه می دهد تا چت هایی را با شماره تلفن های ناشناخته باز کنند.

در گذشته، هر زمان که می‌خواستید برای شماره‌ای ناشناس پیام کوتاهی ارسال کنید، باید آن‌ها را در دفترچه‌های تماس خود ذخیره کنید. دفترچه تماس من در یک نقطه با شماره های ذخیره شده تحویل گیرندگان و رانندگان پر شد فقط به این دلیل که یک بار نیاز داشتم موقعیت مکانی خود را برای آنها ارسال کنم.

اکنون، این سرویس آن را ساده می کند. همانطور که توسط WABetaInfo، و توسط ما تأیید شده است، کاربران آی او اس و Android اکنون می توانند با جستجوی ساده با شماره های جدید/ناشناس مکالمه را آغاز کنند. WhatsApp ابتدا مخاطبین ذخیره شده شما را نمایش می دهد، اما زمانی که سرویس متوجه شد که شماره با مخاطبین شما مطابقت ندارد، شماره را مستقیماً نمایش می دهد (با فرض اینکه شماره در وهله اول در واتس اپ باشد).

اعداد ناشناس پیامک واتساپ

عامر صدیقی / Android Authority

می‌توانیم تأیید کنیم که این ویژگی در حال حاضر در اندروید در شاخه پایدار واتس‌اپ فعال است و گفته می‌شود که همین ویژگی در آی او اس نیز وجود دارد. دیگر نیازی به کوتاه‌کننده‌های لینک، برنامه‌های شخص ثالث یا ترفندهای دیگر برای ارسال پیامک به یک شماره ناشناس در واتس‌اپ ندارید. این سرویس به طور رسمی این ویژگی را اعلام نکرده است، اما در حال کار است.

با توجه به اینکه این ویژگی اکنون فعال است، به خوانندگان توصیه می کنیم لحظاتی را صرف بررسی تنظیمات حریم خصوصی خود کنند. همه می‌توانند در واتس‌اپ به شما پیام بدهند، اما همچنان می‌توانید بخش‌های دیگری از داده‌های نمایه‌تان را کنترل کنید، مانند افرادی که می‌توانند عکس نمایه‌تان، آخرین وضعیت حضور و آنلاین بودنتان، صفحه درباره‌تان و استوری‌هایتان را ببینند. همچنین می توانید تماس گیرندگان ناشناس را به صورت خودکار ساکت کنید.

نحوه ارسال پیام به شماره ناشناس در واتس اپ

این روند اکنون چگونه کار می کند:

  • واتس اپ را باز کنید.
  • در صفحه اصلی چت، روی سبز رنگ کلیک کنید چت جدید نماد در گوشه سمت راست پایین
  • کلیک کنید روی نماد ذره بین در گوشه سمت راست بالا برای جستجوی مخاطبین.
  • شروع به تایپ شماره ناشناخته ای کنید که می خواهید پیامک کنید.
  • اگر شماره ناشناس از واتس اپ استفاده کند، واتس اپ به شما این امکان را می دهد که یک چت جدید با آنها شروع کنید.

اگر این ویژگی در پایان شما فعال نیست، لطفاً مطمئن شوید که بر حسب مورد، آخرین نسخه برنامه دانلود شده مستقیماً از فروشگاه Google Play یا Apple App Store را اجرا می‌کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NusoYV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *