از Zapier با ClickUp برای ایجاد گردش کار خودکار استفاده کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک از Zapier با ClickUp برای ایجاد گردش کار خودکار استفاده کنید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

ردیاب‌های وظایف و برنامه‌های انجام وظایف، از مهم‌ترین برنامه‌هایی هستند که در محل کار استفاده می‌کنیم. آنها وظایف کلیدی ما را سازماندهی می کنند و به ما کمک می کنند تا آنها را به انجام برسانیم، پروژه های پیچیده و کارهای مشترک را در مسیر درست نگه دارند، و نجات دهندگان غایب هستند.

یکی از کلیک‌آپ کارکردهای اصلی سازماندهی و ساده کردن کارهای خود است تا تیم شما بتواند در صدر کارهای مهم تجاری بماند. اما برای انجام کارها ناگزیر باید اطلاعاتی را از برنامه های دیگر خود اضافه کنید یا اطلاعاتی را از ClickUp به ابزارهای دیگر خود ارسال کنید.

اتوماسیون لیست وظایف ClickUp شما را به آن برنامه های دیگر فوراً و یکپارچه متصل می کند، بنابراین شما می توانید پشته فناوری خود را تثبیت کنید و اطمینان حاصل کنید که هرگز جزئیاتی را از دست ندهید.

تازه به Zapier؟ این یک ابزار اتوماسیون است که به هر کسی کمک می‌کند برنامه‌ها را متصل کند و گردش‌های کاری را خودکار کند—بدون کد پیچیده. برای استفاده از این برنامه و بسیاری دیگر با Zapier به صورت رایگان ثبت نام کنید.

فهرست مطالب

برای شروع کار با یک قالب Zap – چیزی که ما آن را گردش کار از پیش ساخته شده خود می نامیم – فقط روی دکمه کلیک کنید. تنظیم فقط چند دقیقه طول می کشد. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد راه اندازی Zaps بخوانید.

وظایف ClickUp را از سایر برنامه ها ایجاد کنید

اگر از ClickUp برای ردیابی کار خود یا به عنوان کار تیم خود استفاده می کنید، نیازی به افزودن دستی کارها به ClickUp از همه برنامه های دیگر وجود ندارد. نرم افزار مدیریت پروژه. برای ایجاد آسان وظایف از فرم‌ها، تقویم، ایمیل، برنامه چت یا صفحه‌گسترده‌های خود، از Zaps—جریان‌های کاری خودکار Zapier— استفاده کنید.

ایجاد خودکار وظایف از این برنامه‌ها به شما کمک می‌کند تا بدون توجه به اینکه از چند کانال مختلف برای یک پروژه استفاده می‌کنید، کارهای مهم را از دست ندهید.

از فرم ها

شما نمی خواهید هیچ یک از اطلاعات یا پیگیری های مهمی که از طریق خود دریافت می کنید را از دست بدهید برنامه های فرم ساز. می‌توانید از فرم‌هایی برای تعامل با سرنخ‌ها، جمع‌آوری اطلاعات مشتری یا دریافت ارتباطات از داخل شرکت خود استفاده کنید. اتوماسیون هر پاسخ فرم جدید را مستقیماً به لیست وظایف شما اضافه می کند.

از رویدادهای تقویم

آیا نیاز به پیگیری دعوت‌شدگان جدید برای یک رویداد تقویم، آماده شدن برای جلسات آینده، یا به سادگی برنامه‌ریزی خود را در برنامه مدیریت پروژه خود دارید؟ از این گردش کار خودکار استفاده کنید تا تمام اطلاعات مهم تقویم خود را مستقیماً به لیست کارهای خود اضافه کنید.

از ایمیل یا یک برنامه چت

بسیاری از فوری ترین وظایف ما از ایمیل یا برنامه های چت ما می آیند. از اتوماسیون برای افزودن فوری هر گونه ارتباطات مهم به لیست وظایف خود استفاده کنید. می‌توانید Zap را طوری تنظیم کنید که وقتی ایمیل‌ها را در برنامه ایمیل خود ستاره‌دار می‌کنید، به عنوان کار اضافه شوند. همچنین می‌توانید ایمیل‌های ورودی جدید یا پیام‌های Slack را در کانال‌های خاص به‌طور خودکار به فهرست وظایف خود اضافه کنید.

از یک صفحه گسترده یا برنامه پایگاه داده

ما اغلب از صفحات گسترده برای پیگیری یا ثبت پیشرفت یک پروژه استفاده می کنیم. صفحات گسترده خود را خودکار کنید تا هر بار که یکی از صفحات گسترده پروژه شما به روز می شود، وظایف جدیدی ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از Zap برای افزودن کارهای بعدی به لیست خود استفاده کنید، زمانی که همکاران یا مشتریان شما ردیف‌های جدیدی را به صفحه گسترده یا رکوردهایی به پایگاه داده اضافه می‌کنند.

ارسال اعلان برای وظایف

شما اغلب نیاز دارید که همکاران را در جریان پیشرفت پروژه قرار دهید یا زمانی که کار خاصی را تنظیم، تغییر یا تکمیل کرده اید به آنها اطلاع دهید. با ارسال خودکار اعلان هنگام تغییر وضعیت یک کار در ClickUp، به راحتی می توانید بدون هیچ تلاش اضافی، هم تیمی ها را در جریان نگه دارید. پروژه ها را در بین تیم ها در مسیر خود نگه دارید یا با یکی از این Zaps به راحتی باتوم را به نفر بعدی بدهید:

کارها را به سایر برنامه های کار یا کار اضافه کنید

اگر نیاز دارید که وظایف ClickUp را به صورت خودکار به لیست کارهای دیگر یا برنامه های وظایف اضافه کنید، می توانید این کار را نیز انجام دهید. این Zaps برای همگام نگه داشتن لیست وظایف مختلف به طور قابل اعتماد مفید هستند.

اگر با تیم‌ها، مشتریان یا افرادی که از برنامه مدیریت کار متفاوتی استفاده می‌کنند، کار می‌کنید، این گردش‌های کاری بسیار مفید خواهند بود. افزودن خودکار وظایف جدید خود به لیست آنها، همه را بدون نیاز به مبارزه بر سر ابزارها در یک صفحه نگه می دارد.

فریلنسرها همچنین می توانند از این گردش های کاری برای ادغام وظایف مشتری خود در لیست خود استفاده کنند. اما آنها همچنین برای هر کسی که می خواهد وظایف خود را بین لیست کاری و ردیاب وظایف شخصی خود به اشتراک بگذارد عالی هستند.

از وب هوک ها با کلیک آپ استفاده کنید

اگر به انعطاف‌پذیری بیشتری با گردش‌های کاری ClickUp خود نیاز دارید، الف وب هوک ممکن است این ترفند را انجام دهد

ایجاد یک Zap که از وب هوک ها استفاده می کند به شما کمک می کند به برنامه هایی متصل شوید که Zapier در حال حاضر با آنها ادغام نمی شود. همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند تا حساب ClickUp خود را به هر نرم افزار اختصاصی که شما یا مشتریانتان استفاده می کنید متصل کنید. با وب هوک ها، امکانات اتوماسیون شما بی پایان است.

با اتوماسیون پروژه های خود را به طور کامل مدیریت کنید

بزرگترین چیزی که از برنامه های بهره وری خود نیاز دارید، دقیق بودن است. شما باید بدانید که یک کار واحد را از دست نمی دهید یا در پیگیری هیچ یک از بخش های مهم پروژه خود کوتاهی نمی کنید. اتوماسیون با اطمینان از اینکه شما و افرادی که با آنها کار می کنید همیشه اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار دارند، حساب ClickUp شما را بی نهایت مفیدتر می کند.

این مقاله در ابتدا در سپتامبر 2020 توسط کریستینا مارتینز منتشر شد. در جولای 2023 توسط رن نوبل به روز شد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qfS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *