پیشنهاد استیکر واتس اپ… به زودی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به آزمایش‌کنندگان بتا، ویژگی جدیدی به واتس‌اپ می‌آید و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. این ویژگی جدید به نام پیشنهاد استیکر واتس اپ و برای آزمایش کننده های بتا ظاهر شده است. از آنجایی که این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایشی است، بد نیست منتظر عرضه جهانی آن در هر زمان باشیم.

در حال حاضر، امکان پیشنهاد استیکر به کاربران فقط در دسترس است واتس اپ اندروید نسخه آزمایشی بتا این ویژگی با یکی از آخرین به روز رسانی های برنامه آزمایش بتا ظاهر شد. هنگامی که در دسترس جامعه جهانی قرار گرفت، بسیاری از کاربران این ویژگی را هنگام چت با دیگران بسیار مفید خواهند یافت.

بخش جالب این پیشنهاد این است که واتس اپ از ایموجی های شما برای یافتن استیکرهای مناسب برای شما استفاده می کند. بنابراین ممکن است کاربران نیازی به باز کردن بخش برچسب روی صفحه کلید قبل از دریافت پیشنهاد نداشته باشند. آیا به نظر شما این جذاب است، و آیا این قابلیتی است که به محض در دسترس بودن، فعالانه از آن استفاده کنید؟

WhatsApp به زودی از استیکرها برای ارائه پیشنهادات استیکر به شما استفاده خواهد کرد

استیکرها به بخش اصلی واتس اپ تبدیل شده اند زیرا بین مکالمات استفاده می شود. از زمانی که به این پلتفرم معرفی شد، تعداد مجموعه های موجود در دسترس کاربران افزایش یافته است. همچنین، برخی از کاربران این وظیفه را بر عهده گرفته اند که بسته های استیکر خود را از روی میم ها و تصاویر محبوب بسازند.

گاهی اوقات هنگام گپ زدن با دیگران، انداختن یک یا دو برچسب ممکن است به سرگرمی اضافه کند. واتس اپ این واقعیت را می داند و آنها در حال آزمایش هستند خصوصیت جدید تا بهترین استیکرها را به شما پیشنهاد دهیم. این کار پیدا کردن بهترین برچسب ها را برای استفاده در حین پاسخ دادن در حین چت کمی آسان می کند.

برای اینکه این ویژگی پیشنهادی کار کند، واتس اپ ایموجی ها را با استیکرها پیوند می دهد. بنابراین وقتی یک کاربر پیامی را با یک ایموجی شروع می‌کند، واتس‌اپ استیکرهایی را در دسته‌بندی آن شکلک می‌کشد. به عنوان مثال، اگر پیامی را با یک شکلک خنده شروع کنید، پیشنهادات برچسب خنده را دریافت خواهید کرد.

این کار پیدا کردن استیکرها را برای استفاده در هنگام چت با دیگران کمی آسان تر می کند. با این حال، همه ایموجی ها دارای برچسب هایی نیستند که در همان دسته هستند. بنابراین، فقط چند ایموجی می توانند پیشنهادات برچسب را ارائه دهند.

توجه به این نکته نیز ضروری است واتس اپ برخی استیکرهایی را که از منابع دیگر دریافت کرده اید در نظر نمی گیرند. تمرکز اصلی این ویژگی استیکرهایی است که کاربران از مجموعه استیکرهای واتس اپ دریافت می کنند. این ویژگی در هفته های آینده برای استفاده عموم ظاهر خواهد شد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sVVCsk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *