نسل بعدی گوشی تاشو شیائومی در ماه آگوست عرضه خواهد شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

به نظر می رسد شیائومی نسل بعدی گوشی تاشو خود را در ماه آگوست سال جاری معرفی خواهد کرد. البته ما در مورد Xiaomi MIX Fold 3 صحبت می کنیم. این اطلاعات از Digital Chat Station، یک مشاور مشهور چینی می آید.

نسل بعدی شیائومی تاشو در آگوست امسال عرضه می شود

او در مورد اطلاعات 100٪ مطمئن نیست، اما او گفت که در زمان مشابهی با نسخه قبلی خود عرضه می شود. بنابراین، ممکن است ماه اوت باشد یا نزدیک به آن. با این حال، به احتمال زیاد اوت خواهد بود.

Xiaomi MIX Fold 3 ابتدا در چین عرضه خواهد شد و شاید حتی در بازار منحصر به فرد باقی بماند. شیائومی Mi MIX Fold و MIX Fold 2 هرگز وارد بازارهای جهانی نشدند. با این حال، ما انتظار داریم شیائومی این جهش را با مدل نسل سوم انجام دهد.

OPPO و HONOR اخیراً با تاشوهای خود وارد بازار جهانی شده اند، بنابراین زمان آن رسیده که شیائومی نیز همین کار را انجام دهد. سامسونگ به رقابت نیاز دارد و شیائومی مطمئناً می تواند آن را ارائه دهد.

Xiaomi MIX Fold 2 همچنان نازک ترین تاشو به سبک کتاب در بازار است. این گوشی بسیار جذاب به نظر می رسد و شیائومی مطمئناً علاقه مندانی را برای خرید آن در بازارهای جهانی پیدا می کند.

ما هنوز نمی دانیم که شیائومی MIX Fold 3 چگونه خواهد بود

ما هنوز نمی دانیم که MIX Fold 3 چگونه خواهد بود، اما شیائومی احتمالاً همین مسیر را ادامه خواهد داد. ما منتظر یک گوشی نسبتاً بزرگ و نازک هستیم که مانند مدل قبلی خود صاف تا شود.

شایعه شده است که این دستگاه دارای رم LPDDR5X و حافظه فلش UFS 4.0 است، در حالی که پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 ممکن است آن را تقویت کند. انتظار می رود از دو نمایشگر 120 هرتزی، یک واحد تاشو و یک پنل پوششی استفاده کند.

شارژ سریع سیمی نیز شامل خواهد شد، در حالی که باید دید آیا شیائومی قصد دارد این بار شارژ بی سیم را نیز در نظر بگیرد یا خیر. البته این مطمئناً گوشی را کمی ضخیم تر می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JlY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *