بهترین معاملات ارزان اینترنت خانگی برای ژوئیه 2023

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین معاملات ارزان اینترنت خانگی برای ژوئیه 2023
همراه ما باشید

به دنبال اینترنت خانگی ارزان برای مکان جدید خود هستید؟ یا به دنبال تغییر از ارائه دهنده فعلی خود به چیزی ارزان تر هستید؟ ما در اینجا شما را با بهترین معاملات ارزان اینترنت خانگی تحت پوشش قرار می دهیم.

اینترنت خانگی یکی از مهم‌ترین قبض‌های ماهانه است که تقریباً همه چیز را باز می‌کند. و این روزها که ما بیش از هر زمان دیگری از خانه کار می کنیم، داشتن یک اتصال اینترنتی خوب مهمتر از همیشه است. بنابراین بسیار مهم است که از ISP خود یا یکی دیگر که ممکن است در منطقه شما باشد، مبلغ زیادی دریافت کنید.

اکنون، مهم است که به یاد داشته باشید که همه ISP ها در منطقه شما در دسترس نیستند. به طور معمول، شما به دو یا سه محدود خواهید بود. و در بعضی جاها، فقط با یکی گیر خواهید کرد. اما این بیشتر در چوب است. در شهرهای بزرگتر، احتمالاً حداقل دو مورد از این موارد را خواهید داشت: Comcast، AT&T، Cox، Verizon Fios.

بهترین معاملات خانگی ارزان اینترنت

ما نسبت به Verizon Fios کمی بی طرف هستیم، زیرا قیمت های بسیار باورنکردنی را برای طرح گیگابیتی خود ارائه می دهد. فقط 80 دلار در ماه برای 940 مگابیت در ثانیه بالا و پایین. بله، این کاملاً گیگابیت نیست، اما همه ISP ها 940 را به عنوان گیگابیت یاد می کنند. و Verizon همچنین شامل بسته دیزنی + برای برخی از برنامه ها است. ناگفته نماند که در صورت ثبت نام می توانید تجهیزات خود را به صورت رایگان دریافت کنید.

AT&T نیز بسیار مناسب است، اما مزایای زیادی ندارد. فیبر گیگابیت را ارائه می دهد و بسته به منطقه شما از 60 تا 90 دلار متغیر است. اگرچه یکی از مزایایی که ارائه می دهد، HBO MAX رایگان برای طول عمر حساب شما است. که واقعاً امتیاز خوبی است. زیرا این باعث صرفه جویی 15 دلاری در ماه می شود.

Comcast تقریباً در همه جا در دسترس است، اما به سختی می توانید مزایای عالی Comcast را پیدا کنید. Peacock Premium را به صورت رایگان ارائه می دهد، اما تنها در صورتی که تلویزیون را نیز اضافه کنید. با این حال، برنامه های آنها بسته به منطقه شما تا 20 دلار است. بنابراین اگر به اینترنت ارزان نیاز دارید، این یک گزینه عالی است.

Cox و Wow کاملاً محبوب نیستند و به اندازه AT&T و Comcast منطقه را پوشش نمی دهند، اما در برخی شهرها در دسترس هستند.

بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا بهترین معاملات اینترنتی ارزان خانگی که در حال حاضر در دسترس هستند، آورده شده است.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eGPyeV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *