رندرهای Samsung Galaxy Tab S9 FE Plus فاش شده است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

Samsung Galaxy Tab S9 FE Plus 4

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • رندرهای سامسونگ گلکسی تب اس 9 FE پلاس فاش شده است.
  • این رندرها طراحی الهام گرفته از گلکسی تب اس 9 پلاس لو رفته را با جلو و عقب ساده نشان می دهند.

همه نگاه ها به سری گلکسی تب اس 9 سامسونگ، که انتظار می رود در طی رویداد Unpacked سامسونگ در اواخر این ماه راه اندازی شود. انتظار می‌رود که سری Tab S9 پرچم‌دار تبلت‌های سامسونگ باشد که ظاهراً مشخصات بالایی در اندازه‌های مختلف صفحه نمایش دارد. اما در مورد مصرف کنندگان با بودجه چطور؟ به نظر می رسد سامسونگ محصول متفاوتی برای آنها دارد، زیرا رندرهایی از تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 9 FE پلاس به بیرون درز کرده است.

افشاگر پرکار OnLeaks رندرهای Galaxy Tab S9 FE Plus آینده سامسونگ را فاش کرده است (از طریق ولفوفتبلت).

Samsung Galaxy Tab S9 FE Plus 3

تب اس 9 FE پلاس در جلو ظاهری ساده دارد و بسیار شبیه به گلکسی تب اس 9 پلاس سامسونگ است. دور تا دور تبلت حاشیه‌های باریک و دوربین سلفی به همراه دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا را می‌بینیم. ابعاد این دستگاه 285.4 × 185.4 × 6.54 میلی متر است و صفحه نمایش 12.4 اینچی دارد.

پشت دستگاه نیز به همان اندازه ساده است و دارای دوربین دوگانه در عقب است. فلاش LED به طرز عجیبی گم شده است.

جایی که به نظر می رسد گلکسی تب اس 9 پلاس دارای فرورفتگی برای قرار دادن قلم S است، گلکسی تب اس 9 FE پلاس فقط یک رنگ برجسته دارد. هنوز مشخص نیست که آیا این تبلت از قلم S پشتیبانی می‌کند یا خیر، اما عدم پشتیبانی از آن فرصتی برای رقابت با دستگاه‌هایی مانند شیائومی پد 6 خواهد بود.

ما پین های رابط را در یک طرف می بینیم که می تواند به پشتیبانی از لوازم جانبی صفحه کلید اشاره کند.

Samsung Galaxy Tab S9 FE Plus 2

خطوط آنتن مشابهی را می بینیم که از بالا و پایین دستگاه عبور می کنند. شکل کلی تبلت بسیار تیز و جعبه ای است و تنها منحنی های آن در گوشه ها وجود دارد. در مجموع، Galaxy Tab S9 FE Plus زبان طراحی خود را با Galaxy Tab S9 Plus فاش شده به اشتراک می گذارد.

ما نمی دانیم که یک نوع وانیلی نیز وجود دارد یا خیر. درز همچنین مشخصات ادعایی را ذکر می کند، اما ما زیاد در مورد آنها نمی خوانیم. بخش‌های معتبر نشت، ابعاد، مورب نمایشگر و رندرها هستند.

باید دید اگر این شرکت برای خرید تبلت ارزان‌تر در برند FE فرو رود، سرنوشت سری Galaxy Tab A سامسونگ چه خواهد شد. گلکسی تب A8 و نسخه‌های قبلی و نسخه‌های آن به دلیل اینکه تنها گزینه‌های مناسب در بخش تبلت‌های اندرویدی هستند مورد قدردانی قرار گرفته‌اند، و مایه شرمساری است که شاهد موارد بعدی نباشیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YYdNlO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *